Аграрний тиждень. Україна
» » Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС
» » Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС

    Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС


    Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС

    Чорниця дикоросла стала набирати популярність з 2000 років, і демонструвала стабільне зростання протягом наступних 15 років.

    Потім ринок наситився і стабілізувався, зараз дефіциту немає, але чорниця досі залишається улюбленою ягодою для світових споживачів, а Україна – постачальником номером один чорниці до Європи, розповіла Ірина Кухтіна, президент Асоціації "Ягідництво України".

    "Особливо популярна ця ягода в молочному бізнесі. Чорницю добре розкрутили в плані її користі для здоров’я, особливо зору – це був потужний маркетинг. Про ягоду дізналися, вона стала популярна, вона добре "лягла" в молочні продукти за смаковим сполученням. По всьому світу йогурти з чорницею, лохиною входять в ТОП-5. Полуниця і лохина є скрізь. Інші три фрукти коливаються, десь це персик, десь – вишня", – зазначила Кухтіна.

    За її словами, потреба в чорниці на рівні ЄС була висока, тільки "Данон" закуповував 4 тис. тонн ягоди в 2011-2012 роках, а постачати її могли тільки невелика кількість країн – Україна, Білорусь, Польща та Росія. Україна була номер один у постачанні дикорослої чорниці, іноді поступаючись першістю Росії.

    "У Польщі постачальники були, але потрібно було диверсифікувати поставки. Попередньо було відібрано 10 українських компаній, потім залишилося дві – "Рівне холод" і "Галфрост", – розповіла вона.

    Багато українських фермерів часто беруться за контракт, без чіткої оцінки перспектив. Тому експерт радить спочатку проаналізувати можливі витрати і вигоди: перераховуються всі і матеріальні, і не матеріальні, потім по кожному фактору йде визначення в грошовому еквіваленті.

    "Не завжди відповіді однозначні. І не завжди в контракт варто "влазити". Адже іноді з нього складно вийти", – радить вона.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Україна є найбільшим "швидкоростучим" постачальником фруктів та ягід до Польщі
  • Обережно! На стихійних ринках чорниця з радіацією
  • Міряти ягідні ділянки треба не гектарами, а робочою силою — думка
  • Понад 80% органіки Україна постачає в Європу
  • Першими ягодами пригощали друзів і сусідів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС


Україна стала лідером з постачання чорниці до країн ЄС

Чорниця дикоросла стала набирати популярність з 2000 років, і демонструвала стабільне зростання протягом наступних 15 років.

Потім ринок наситився і стабілізувався, зараз дефіциту немає, але чорниця досі залишається улюбленою ягодою для світових споживачів, а Україна – постачальником номером один чорниці до Європи, розповіла Ірина Кухтіна, президент Асоціації "Ягідництво України".

"Особливо популярна ця ягода в молочному бізнесі. Чорницю добре розкрутили в плані її користі для здоров’я, особливо зору – це був потужний маркетинг. Про ягоду дізналися, вона стала популярна, вона добре "лягла" в молочні продукти за смаковим сполученням. По всьому світу йогурти з чорницею, лохиною входять в ТОП-5. Полуниця і лохина є скрізь. Інші три фрукти коливаються, десь це персик, десь – вишня", – зазначила Кухтіна.

За її словами, потреба в чорниці на рівні ЄС була висока, тільки "Данон" закуповував 4 тис. тонн ягоди в 2011-2012 роках, а постачати її могли тільки невелика кількість країн – Україна, Білорусь, Польща та Росія. Україна була номер один у постачанні дикорослої чорниці, іноді поступаючись першістю Росії.

"У Польщі постачальники були, але потрібно було диверсифікувати поставки. Попередньо було відібрано 10 українських компаній, потім залишилося дві – "Рівне холод" і "Галфрост", – розповіла вона.

Багато українських фермерів часто беруться за контракт, без чіткої оцінки перспектив. Тому експерт радить спочатку проаналізувати можливі витрати і вигоди: перераховуються всі і матеріальні, і не матеріальні, потім по кожному фактору йде визначення в грошовому еквіваленті.

"Не завжди відповіді однозначні. І не завжди в контракт варто "влазити". Адже іноді з нього складно вийти", – радить вона.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • Україна є найбільшим "швидкоростучим" постачальником фруктів та ягід до Польщі
  • Обережно! На стихійних ринках чорниця з радіацією
  • Міряти ягідні ділянки треба не гектарами, а робочою силою — думка
  • Понад 80% органіки Україна постачає в Європу
  • Першими ягодами пригощали друзів і сусідів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.