Те, що передусім необхідно зробити на залізниці – це запровадити приватну тягу та відокремити бюджети пасажирського та вантажного перевезення, розповів президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко.
«У німців значно вища вартість за свої послуги, хоча вони значно менш корумповані, тому фінансовий ефект не буде вражаючим. Також, щоб залізниця працювала краще та безпечніше, треба її реформувати, прийнявши відповідні закони та зробити те, що є в ЄС і США, Японії, де залізниця безпечна і краще працює. Влада ще два роки тому зробила 1-й крок, коли дали право бізнесу мати приватні вагони. Далі потрібні приватні локомотиви, про які 10 років ідуть розмови. Корупція прихована у вагонах і локомотивах. Для сільського господарства, щоб пустити вагон, треба було $200 дати хабара, бо був дефіцит. Це була шалена корупція. Хочете відремонтувати, просили відкат. Зараз приватні локомотиви, вагони, депо, маневрові під’їзні колії, станції – це на 90% унеможливлює корупцію. Магістральні колі мають залишитися в державній власності з точки зору відсутності монополізму приватних компаній та гарантованої Державою безпеки. З цієї ж причини буде краще, якщо пасажирські потяги будуть теж приватними. Потрібно створити між перевізниками конкуренцію у всіх напрямках, щоб забезпечувати кращі ціни, безпеку та високу якість перевезень», – сказав Козаченко.
Більше читайте у публікації AgroPolit.com «Укрзалізницею» займеться Deutsche Bahn. Що отримає агросектор від транспортної реформи?
ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit
agroconf.org