Аграрний тиждень. Україна
» » Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
» » Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики

    Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики






    Українська Зернова Асоціація звернулася до прем’єр-міністра України Олексія Гончарука щодо неприпустимості введення мита на імпорт палива походженням з РФ.

    Так, у зверненні до прем’єра зерновики наголосили, що його запровадження призведе до втрати Україною значних коштів, “як внаслідок зростання цін на паливо, так і зростання вартості супутніх товарів та послуг, собівартість яких залежить від цін на пальне”.

    При цьому в асоціації навели статистику, яка свідчить про відсутність підстав для початку антисубсидиційного розслідування щодо імпорту дизпалива в Україну, зокрема:

    – Частка російського дизельного палива у поставках на ринок України знизилася з 42% у 2018 році до 36% у 2019, тоді як частка української продукції збільшилася з 11% до 12%.

    – Загалом поставки російського дизельного палива на внутрішній ринок України у 2019 зменшилися на 8%, до 2,5 млн т;

    – Внутрішнє виробництво дизельного палива у 2019 році збільшилося на 10% — до 0,81 млн т.

    – Зменшення частки російського дизельного палива на ринку України до 36% лише частково відображає тенденцію, яка намітилася з серпня 2019 г., коли був запроваджений акциз на російське дизпаливо, яке поставляється трубопроводами. Якщо у січні-липні 2019 року частка російського дизпалива складала 44%, то вже у серпні-жовтні 2019 року – лише 20%, що свідчить про подальше зниження поставок російського дизпалива на український ринок.

    Також асоціація підтримала “імплементацію Директиви 2003/96/ЄС в частині закріплення в Податковому кодексі України компенсації аграріям вартості акцизного збору на пальне, що використовується сільгосптехнікою”.

    Представники вважають, що сплата аграріями акцизного збору на пальне є необґрунтованою, оскільки вони не виробляють і не продають, а лише використовують паливо для власних потреб.

    З метою недопущення негативних наслідків Українська зернова асоціація закликала Гончарука підтримати її позицію та сприяти імплементації Директиви 2003/96/ЄС стосовно компенсації судновласникам та аграріям вартості акцизного збору на пальне.

    https://www.obozrevatel.com





    Схожі новини
  • Україна різко наростила імпорт дизпалива з Росії
  • Найбільший в Україні імпортер дизпалива призупинив його імпорт з Росії
  • Аграрні асоціації закликають уряд не вводити режим квотування імпорту нафтопродуктів
  • Індонезія може обмежити імпорт борошна з України
  • На Львівщині запроваджують проекти з використання альтернативних видів палива

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики






Українська Зернова Асоціація звернулася до прем’єр-міністра України Олексія Гончарука щодо неприпустимості введення мита на імпорт палива походженням з РФ.

Так, у зверненні до прем’єра зерновики наголосили, що його запровадження призведе до втрати Україною значних коштів, “як внаслідок зростання цін на паливо, так і зростання вартості супутніх товарів та послуг, собівартість яких залежить від цін на пальне”.

При цьому в асоціації навели статистику, яка свідчить про відсутність підстав для початку антисубсидиційного розслідування щодо імпорту дизпалива в Україну, зокрема:

– Частка російського дизельного палива у поставках на ринок України знизилася з 42% у 2018 році до 36% у 2019, тоді як частка української продукції збільшилася з 11% до 12%.

– Загалом поставки російського дизельного палива на внутрішній ринок України у 2019 зменшилися на 8%, до 2,5 млн т;

– Внутрішнє виробництво дизельного палива у 2019 році збільшилося на 10% — до 0,81 млн т.

– Зменшення частки російського дизельного палива на ринку України до 36% лише частково відображає тенденцію, яка намітилася з серпня 2019 г., коли був запроваджений акциз на російське дизпаливо, яке поставляється трубопроводами. Якщо у січні-липні 2019 року частка російського дизпалива складала 44%, то вже у серпні-жовтні 2019 року – лише 20%, що свідчить про подальше зниження поставок російського дизпалива на український ринок.

Також асоціація підтримала “імплементацію Директиви 2003/96/ЄС в частині закріплення в Податковому кодексі України компенсації аграріям вартості акцизного збору на пальне, що використовується сільгосптехнікою”.

Представники вважають, що сплата аграріями акцизного збору на пальне є необґрунтованою, оскільки вони не виробляють і не продають, а лише використовують паливо для власних потреб.

З метою недопущення негативних наслідків Українська зернова асоціація закликала Гончарука підтримати її позицію та сприяти імплементації Директиви 2003/96/ЄС стосовно компенсації судновласникам та аграріям вартості акцизного збору на пальне.

https://www.obozrevatel.com





Схожі новини
  • Україна різко наростила імпорт дизпалива з Росії
  • Найбільший в Україні імпортер дизпалива призупинив його імпорт з Росії
  • Аграрні асоціації закликають уряд не вводити режим квотування імпорту нафтопродуктів
  • Індонезія може обмежити імпорт борошна з України
  • На Львівщині запроваджують проекти з використання альтернативних видів палива

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.