За останні чотири роки спостерігається стабільне зменшення виробництва хлібобулочних виробів в Україні. В той же час експорт в сегменті зростає. Основними споживачами українських хлібобулочних виробів є Сполучені Штати Америки.
Однією з головних проблем ринку ХБВ, на думку аналітиків джерела, є наявність великого тіньового сегмента, який перешкоджає розвитку справедливої конкуренції на ринку.
Ринок практично повністю представлений продукцією вітчизняного виробництва, що пов’язано з короткими термінами зберігання і складністю транспортування.
Динаміка імпорту втричі перевищує темпи росту експорту, 99% усієї імпортної продукції поставляється в Україну з країн Європейського Союзу.
Більшість населення в Україні купує традиційні види хліба. В той же час у великих містах набувають популярності багети та інші види хліба – білковий, бездріжджовий, з добавками і т.п.
В останні чотири роки ціни на ХБВ в Україні стабільно зростали. Найстрімкіше ціни на хліб росли у 2018 році – на 19%. Найнижчими темпи зростання вартості хліба були у 2016 році – 12,4%.
ІЦ УАК за матеріалами AgroNews
agroconf.org