Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА проти додаткових мит на імпорт пального та пропонує компенсувати акциз на паливо агровиробникам
» » УЗА проти додаткових мит на імпорт пального та пропонує компенсувати акциз на паливо агровиробникам

    УЗА проти додаткових мит на імпорт пального та пропонує компенсувати акциз на паливо агровиробникам






    УЗА виступає категорично проти введення імпортного мита на дизельне пальне, оскільки це призведе до його здорожчання та збільшення витрат агровиробників.

    Про це заявив в.о. виконавчого директора Української зернової асоціації на прес-конференції на тему: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки і споживачів”.

    Аграрії щорічно витрачають близько $ 1,5 млрд. на паливно-мастильні матеріали при вирощуванні тільки зернових. Зростання цін на паливо напередодні посівної, коли важлива кожна гривня, матиме негативні наслідки для агровиробників. 

    Витрати зростуть не тільки для проведення посівної, а на всьому виробничому ланцюжку, включно зі збором врожаю, транспортування та зберігання. 

    На фоні зміцнення гривні, зростання ціни на паливо призведе до значних збитків для аграрної галузі.

    Натомість, Українська зернова асоціація підтримує імплементацію Директиви 2003/96/ЄС в частині закріплення в Податковому кодексі України компенсації аграріям вартості акцизного збору на пальне, що використовується сільгосптехнікою.

    Впровадження компенсації на вартість акцизу на пальне, придбане для роботи сільгосптехніки дозволить аграріям  інвестувати ці кошти в придбання та модернізацію сільгосптехніки, будівництво потужностей з виробництва, вкладати кошти в новітні технології та загалом підвищувати ефективність та якість власної роботи.

    Також УЗА підтримує імплементацію європейського досвіду для здешевлення перевезення вантажів водним транспортом через компенсацію акцизу на паливо судноплавним компаніям для вантажних перевезень на внутрішніх водних шляхах. За словами представника УЗА, це сприятиме відновленню судноплавства України та розвитку конкурентоздатності річкового транспорту, зменшенню навантаження на автомобільні дороги.

    Такі кроки з компенсації акцизу для аграріїв та для каботажних перевезень абсолютно відповідають гармонізації законодавства України до ЄС.



     





    Схожі новини
  • 18.02.20 12:00 Прес-конференція: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки та споживачів”
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • ВАР вітає рішення МКМТ щодо відмови у введенні обмежень на імпорт нафтопродуктів
  • Аграрні асоціації закликають уряд не вводити режим квотування імпорту нафтопродуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА проти додаткових мит на імпорт пального та пропонує компенсувати акциз на паливо агровиробникам






УЗА виступає категорично проти введення імпортного мита на дизельне пальне, оскільки це призведе до його здорожчання та збільшення витрат агровиробників.

Про це заявив в.о. виконавчого директора Української зернової асоціації на прес-конференції на тему: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки і споживачів”.

Аграрії щорічно витрачають близько $ 1,5 млрд. на паливно-мастильні матеріали при вирощуванні тільки зернових. Зростання цін на паливо напередодні посівної, коли важлива кожна гривня, матиме негативні наслідки для агровиробників. 

Витрати зростуть не тільки для проведення посівної, а на всьому виробничому ланцюжку, включно зі збором врожаю, транспортування та зберігання. 

На фоні зміцнення гривні, зростання ціни на паливо призведе до значних збитків для аграрної галузі.

Натомість, Українська зернова асоціація підтримує імплементацію Директиви 2003/96/ЄС в частині закріплення в Податковому кодексі України компенсації аграріям вартості акцизного збору на пальне, що використовується сільгосптехнікою.

Впровадження компенсації на вартість акцизу на пальне, придбане для роботи сільгосптехніки дозволить аграріям  інвестувати ці кошти в придбання та модернізацію сільгосптехніки, будівництво потужностей з виробництва, вкладати кошти в новітні технології та загалом підвищувати ефективність та якість власної роботи.

Також УЗА підтримує імплементацію європейського досвіду для здешевлення перевезення вантажів водним транспортом через компенсацію акцизу на паливо судноплавним компаніям для вантажних перевезень на внутрішніх водних шляхах. За словами представника УЗА, це сприятиме відновленню судноплавства України та розвитку конкурентоздатності річкового транспорту, зменшенню навантаження на автомобільні дороги.

Такі кроки з компенсації акцизу для аграріїв та для каботажних перевезень абсолютно відповідають гармонізації законодавства України до ЄС.



 





Схожі новини
  • 18.02.20 12:00 Прес-конференція: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки та споживачів”
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • ВАР вітає рішення МКМТ щодо відмови у введенні обмежень на імпорт нафтопродуктів
  • Аграрні асоціації закликають уряд не вводити режим квотування імпорту нафтопродуктів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.