Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень
» » УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень

    УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень






    Українська зернова асоціація наголошує на важливості для аграріїв рівного доступу до залізничних перевезень для справедливого ціноутворення на вирощений врожай, розвитку ринку зернових та інфраструктури в Україні.

    Відсутність рівного доступу фермерів та агрокомпаній до залізничних перевезень призводить до фінансових втрат аграріїв на їх продукцію, оскільки вони вимушені нести додаткові збитки або використовувати значно дорожчий транспорт. Також це не сприяє розвитку дорожньої інфраструктури та ба більше інфраструктури сучасних елеваторів, бо унеможливлює формування відповідних обсягів зберігання та оборотності для цих підприємств.

    Українська зернова асоціація позитивно оцінює збільшення кількості маршрутних станцій «Укрзалізницею» до 197 в 2019 році, а також надання статусу маршрутних потенційно ще 48 станціям в цьому році. Проте наголошує, що залишається близько 300 малодіяльних станцій по всій Україні, статус яких унеможливлює для аграріїв з цих регіонів перевезення продукції залізницею та ставить їх в нерівні умови з учасниками ринку з інших регіонів.

    Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов, вважає, що дієвим механізмом вирішення проблеми малодіяльних станцій могло б стати спрямування «Укрзалізницею» на підтримку роботи малодіяльних станцій 10% від 5 млрд. грн., які вона зекономить у випадку скасування податку на землю для неї. Таку пропозицію щодо скасування податку на землю для «Укрзалізниці» вже передано уряду та парламенту і Українська зернова асоціація офіційно підтримала такий крок.

    УЗА вважає, що необхідно продовжити роботу задля формування рівного доступу аграріїв до залізничного транспорту рівномірно по всій території країни, з огляду на щорічне підвищення врожайності зернових та олійних культур та валового збору, та необхідності забезпечення експорту зернових. Нагадаємо, 99% зернового експорту відбувається через морські порти, при цьому 70% зерна транспортується до портів саме залізницею.

    Рівномірне розміщення та збільшення кількості сучасних зерносховищ по всій території України, де вирощуються зернові та олійні культури сприятиме й збільшенню обсягів перевезень залізницею та, відповідно, доходів «Укрзалізниці». На сьогодні перевезення зерна займає всього 10% від фізичного обсягу вантажних перевезень «Укрзалізниці», але при цьому приносить їй 20% всіх доходів від вантажних перевезень.

    Нагадаємо, що в 2019 році валовий збір зернових та олійних культур сягнув близько 98 млн. тон, а експорт в 2019/2020 маркетинговому році може досягти – 60 млн. тон.

    Довідково

    Українська Зернова Асоціація (УЗА) – це об’єднання виробників, переробників та найбільших експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції. У 2019 році Україна експортувала зернових на суму $9,6 млрд.

    Основною метою діяльності УЗА є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, створення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.





    Схожі новини
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • "Укрзалізницю" повернули в підпорядкування Мінінфраструктури
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень






Українська зернова асоціація наголошує на важливості для аграріїв рівного доступу до залізничних перевезень для справедливого ціноутворення на вирощений врожай, розвитку ринку зернових та інфраструктури в Україні.

Відсутність рівного доступу фермерів та агрокомпаній до залізничних перевезень призводить до фінансових втрат аграріїв на їх продукцію, оскільки вони вимушені нести додаткові збитки або використовувати значно дорожчий транспорт. Також це не сприяє розвитку дорожньої інфраструктури та ба більше інфраструктури сучасних елеваторів, бо унеможливлює формування відповідних обсягів зберігання та оборотності для цих підприємств.

Українська зернова асоціація позитивно оцінює збільшення кількості маршрутних станцій «Укрзалізницею» до 197 в 2019 році, а також надання статусу маршрутних потенційно ще 48 станціям в цьому році. Проте наголошує, що залишається близько 300 малодіяльних станцій по всій Україні, статус яких унеможливлює для аграріїв з цих регіонів перевезення продукції залізницею та ставить їх в нерівні умови з учасниками ринку з інших регіонів.

Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов, вважає, що дієвим механізмом вирішення проблеми малодіяльних станцій могло б стати спрямування «Укрзалізницею» на підтримку роботи малодіяльних станцій 10% від 5 млрд. грн., які вона зекономить у випадку скасування податку на землю для неї. Таку пропозицію щодо скасування податку на землю для «Укрзалізниці» вже передано уряду та парламенту і Українська зернова асоціація офіційно підтримала такий крок.

УЗА вважає, що необхідно продовжити роботу задля формування рівного доступу аграріїв до залізничного транспорту рівномірно по всій території країни, з огляду на щорічне підвищення врожайності зернових та олійних культур та валового збору, та необхідності забезпечення експорту зернових. Нагадаємо, 99% зернового експорту відбувається через морські порти, при цьому 70% зерна транспортується до портів саме залізницею.

Рівномірне розміщення та збільшення кількості сучасних зерносховищ по всій території України, де вирощуються зернові та олійні культури сприятиме й збільшенню обсягів перевезень залізницею та, відповідно, доходів «Укрзалізниці». На сьогодні перевезення зерна займає всього 10% від фізичного обсягу вантажних перевезень «Укрзалізниці», але при цьому приносить їй 20% всіх доходів від вантажних перевезень.

Нагадаємо, що в 2019 році валовий збір зернових та олійних культур сягнув близько 98 млн. тон, а експорт в 2019/2020 маркетинговому році може досягти – 60 млн. тон.

Довідково

Українська Зернова Асоціація (УЗА) – це об’єднання виробників, переробників та найбільших експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції. У 2019 році Україна експортувала зернових на суму $9,6 млрд.

Основною метою діяльності УЗА є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, створення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.





Схожі новини
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • "Укрзалізницю" повернули в підпорядкування Мінінфраструктури
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.