Компанія «Київхліб» перейшла на випуск всієї продукції, в першу чергу, хлібобулочних виробів, в упаковці. Це дозволить унеможливити зайвий контакт із хлібом у період посилених заходів епідеміологічного контролю.
Про це розказала виконавчий директор цеху №1 ПрАТ «Київхліб» Юлія Дученко, йдеться у повідомленні підприємства.
Вона підкреслила, що з часу запровадження в Києві карантинних заходів компанія безпрецедентно посилила контроль за виробництвом.
«Ми розробили і впровадили план дій задля профілактики розповсюдження вірусу. Зокрема, збільшили кількість станцій для дезінфекції рук безпосередньо на виробництві, кратно збільшили обсяг дезінфікуючих засобів у приміщеннях лабораторій, офісів, інших виробничих приміщеннях», — відзначила Дученко.
За її словами, кожен працівник перед початком зміни проходить обов«язковий медогляд, на постійній основі на території виробництва працює медперсонал, у разі будь-яких симптомів погіршення стану здоров«я працівники можуть звернутися до терапевта. Задля запобігання потенційному зараженню усі співробітники із мінімальними симптомами захворювань залишаються вдома на карантині.
Окрім того, для всіх працівників у компанії провели спеціальний інструктаж із запобігання можливого зараження і розповсюдження вірусних інфекцій.
«Ми робимо все можливе, аби наші працівники і споживачі були у безпеці. Безпрецедентні заходи безпеки стосуються і нашої логістики. Медогляд щодня проходять водії, вони поінформовані щодо правил дезінфекції і поведінки у разі виявлення симптомів захворювання», — відзначила Юлія Дученко.
Вона також додала, що компанія готова забезпечити киян та мешканців області всім асортиментом хлібобулочних виробів у разі стрімкого підвищення попиту на період карантинних заходів як через власну мережу магазинів, так і через найбільші торгові мережі, де продається продукція «Київхліба».
ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal
agroconf.org