Аграрний тиждень. Україна
» » Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень
» » Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень

    Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень






    Вантажовідправники говорять, що новий договір «Укрзалізниці» – це, скоріше, декларація, яка ставить всіх перед фактом, що платити за вагони доведеться більше.

    На думку вантажовідправників, Договір на надання послуг з організації вантажоперевезень залізничним транспортом, який повинен вступити в силу з 1 квітня, містить одразу кілька умов, які прямо або неявно підвищать вартість користування вагонами «Укрзалізниці».

    Про це учасники ринку розповіли в матеріалі ЦТС.

    «Зауважень вкрай багато, показовими є: додаткові витрати вантажовідправників при здвоєних операціях, введення коефіцієнтів, які фактично додають дві доби до оплачуваного часу, нова формула плати за вантажні роботи, яка зростає для деяких категорій вантажів від 2 до 13 разів. У підсумку, прийняття Договору значно підвищить витрати вантажовідправника», – говорить Олександр Каленков, президент об’єднання« Укрметалургпром ».

    За його словами, в нинішній ситуації це не тільки вдарить по вантажовідправникам (тільки підприємствам ГМК документ принесе сотні мільйонів гривень додаткових витрат), але і відіб’ється в зниженні вантажопотоку на самій УЗ.

    З ним солідарний Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов.

    «Сьогодні плата за користування вагонами під вантажними операціями стягується погодинно, і перші дві доби плата досить незначна, а потім різко зростає. За новими правилами, плата за користування вагонами під час вантажних операцій зростає відразу до 1363 грн. (сьогодні вона становить близько 105 грн на добу за зерновоз), а за дві доби вартість подвоюється і становить 2726 грн», – наводить цифри Президент УЗА.

    Таке зростання вартості збільшить витрати вантажовідправника, що відповідно вплине на аграріїв, оскільки виробник буде недоотримувати дохід.

    «Більш того, на ринку зараз вартість користування приватними зерновозами втричі менша від тієї, яку хоче отримати УЗ. Така ситуація може призвести до того, що вантажовідправники почнуть відмовлятися від користування вагонами УЗ на користь приватних зерновозів, яких достатньо на ринку », – говорить Горбачьов.

    Про те, що новий Договір зробить вагони УЗ неконкурентними в порівнянні з приватниками, говорить і член експертної ради при МІУ Валерій Ткачов. За його інформацією, вже зараз 70-90% зерновозів УЗ стоять без роботи.

    Скаржаться на нові умови і в «Укрцемент». «Можна констатувати, що з 1 квітня 2020 плата ставок за користування вагонами УЗ під вантажними операціями зросте: за 1 добу – майже в 10 разів, за 2 доби – у 2,3 рази», – наводить підрахунки менеджер з логістики асоціації Павло Бондарев.

    Нагадаємо, раніше Об’єднання підприємств «Укрметалургпром» звернулося до Антимонопольного комітету України зі скаргою на зловживання АТ «Укрзалізниця» своїм монопольним становищем, зокрема, шляхом реалізації Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом.

    https://cfts.org.ua





    Схожі новини
  • Нові тарифи УЗ за користування вагонами негативно позначаться на економіці України, – Горбачьов
  • Бізнес не згоден з новим порядком визначення плати за вантажоперевезення «Укрзалізницею»
  • ЄБА виступає проти автоматичної індексації залізничних тарифів
  • В “Укрзалізниці” знову заявили про підняття тарифів на перевезення вантажів
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень






Вантажовідправники говорять, що новий договір «Укрзалізниці» – це, скоріше, декларація, яка ставить всіх перед фактом, що платити за вагони доведеться більше.

На думку вантажовідправників, Договір на надання послуг з організації вантажоперевезень залізничним транспортом, який повинен вступити в силу з 1 квітня, містить одразу кілька умов, які прямо або неявно підвищать вартість користування вагонами «Укрзалізниці».

Про це учасники ринку розповіли в матеріалі ЦТС.

«Зауважень вкрай багато, показовими є: додаткові витрати вантажовідправників при здвоєних операціях, введення коефіцієнтів, які фактично додають дві доби до оплачуваного часу, нова формула плати за вантажні роботи, яка зростає для деяких категорій вантажів від 2 до 13 разів. У підсумку, прийняття Договору значно підвищить витрати вантажовідправника», – говорить Олександр Каленков, президент об’єднання« Укрметалургпром ».

За його словами, в нинішній ситуації це не тільки вдарить по вантажовідправникам (тільки підприємствам ГМК документ принесе сотні мільйонів гривень додаткових витрат), але і відіб’ється в зниженні вантажопотоку на самій УЗ.

З ним солідарний Президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов.

«Сьогодні плата за користування вагонами під вантажними операціями стягується погодинно, і перші дві доби плата досить незначна, а потім різко зростає. За новими правилами, плата за користування вагонами під час вантажних операцій зростає відразу до 1363 грн. (сьогодні вона становить близько 105 грн на добу за зерновоз), а за дві доби вартість подвоюється і становить 2726 грн», – наводить цифри Президент УЗА.

Таке зростання вартості збільшить витрати вантажовідправника, що відповідно вплине на аграріїв, оскільки виробник буде недоотримувати дохід.

«Більш того, на ринку зараз вартість користування приватними зерновозами втричі менша від тієї, яку хоче отримати УЗ. Така ситуація може призвести до того, що вантажовідправники почнуть відмовлятися від користування вагонами УЗ на користь приватних зерновозів, яких достатньо на ринку », – говорить Горбачьов.

Про те, що новий Договір зробить вагони УЗ неконкурентними в порівнянні з приватниками, говорить і член експертної ради при МІУ Валерій Ткачов. За його інформацією, вже зараз 70-90% зерновозів УЗ стоять без роботи.

Скаржаться на нові умови і в «Укрцемент». «Можна констатувати, що з 1 квітня 2020 плата ставок за користування вагонами УЗ під вантажними операціями зросте: за 1 добу – майже в 10 разів, за 2 доби – у 2,3 рази», – наводить підрахунки менеджер з логістики асоціації Павло Бондарев.

Нагадаємо, раніше Об’єднання підприємств «Укрметалургпром» звернулося до Антимонопольного комітету України зі скаргою на зловживання АТ «Укрзалізниця» своїм монопольним становищем, зокрема, шляхом реалізації Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів залізничним транспортом.

https://cfts.org.ua





Схожі новини
  • Нові тарифи УЗ за користування вагонами негативно позначаться на економіці України, – Горбачьов
  • Бізнес не згоден з новим порядком визначення плати за вантажоперевезення «Укрзалізницею»
  • ЄБА виступає проти автоматичної індексації залізничних тарифів
  • В “Укрзалізниці” знову заявили про підняття тарифів на перевезення вантажів
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.