Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію ЄБА.
Асоціація направила відповідний лист представникам уряду і главі «Укрзалізниці».
В ЄБА зазначають, що бізнес фактично не бере участі в обговоренні автоматичної індексації залізничних тарифів. Тим часом витрати вантажовідправників ростуть.
«Тарифи повинні встановлюватися під контролем незалежного державного регулятора - Національної комісії з регулювання транспорту», — заявили в комітеті з логістики асоціації.
Там вважають, що держрегулювання цін має відбуватися з урахуванням показників господарської діяльності УЗ, але не автоматично.
До кінця року передбачено ще два етапи індексації тарифів: з 1 серпня на 2,5% і з 1 листопада ще на 2,5%.
«У разі узгодження проекту постанови витрати вантажовідправників виростуть на 11,2 млрд гривень в річному вимірі», — заявили в ЄБА.
В результаті витрати вантажовласників виростуть до грудня на 25% в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше.
«Автоматична індексація тарифів, в разі її погодження, не вирішує в повній мірі питання прогнозованості тарифів. В "Укрзалізниці" і Міністерства інфраструктури України залишається право ініціювати протягом року додаткові "приховані" підвищення тарифів на перевезення (наприклад, уніфікація тарифних класів, введення в механізм нарахування плати за користування вагонами)», — зазначають в асоціації.
В результаті застосування автоматичної індексації тарифів призведе до зниження обсягів перевезень залізничним транспортом і, відповідно, до втрати доходів УЗ.
Нагадаємо, в Україні готують приватизацію «Укрзалізниці».
agravery.com