Аграрний тиждень. Україна
» » На Одещині підприємство-порушника у сфері надання житлово-комунальних послуг зобов’язано повернути споживачам понад 900 тис. грн
» » На Одещині підприємство-порушника у сфері надання житлово-комунальних послуг зобов’язано повернути споживачам понад 900 тис. грн

    На Одещині підприємство-порушника у сфері надання житлово-комунальних послуг зобов’язано повернути споживачам понад 900 тис. грн


    За результатами планової перевірки Хлібодарського виробничого управління житлово-комунального господарства, яке надає мешканцям, бюджетним установам та іншим споживачам Біляївського району Одеської області послуги з теплопостачання Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області виявлено, що тарифи на послуги  з теплопостачання, які встановлені рішенням органу місцевого самоврядування, є економічно необґрунтованими.

    Так, при формуванні тарифів на вказані послуги були завищені витрати з електроенергії для технологічних потреб (розраховані без урахування питомих витрат електроенергії; необґрунтовано включенні обсяги електроенергії на обслуговування адміністративної будівлі); враховано прибуток від здійснення ліцензованої діяльності у вигляді інвестиційної програми без визначення джерел її фінансування, графіка здійснення інвестиційних заходів, чим були порушені вимоги Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».               

    Також виявлено передчасне введення в дію тарифів на послуги з теплопостачання, послуги з централізованого водопостачання і водовідведення, тобто з недотриманням встановленого граничного терміну 15 днів, чим порушено вимоги частини 6 статті 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

               За результатами перевірки Головним управлінням було прийнято рішення про застосування до підприємства-порушника штрафу у сумі 753 145 тис. грн. Також його зобов’язано повернути споживачам зайво нараховані кошти за надані комунальні послуги на суму понад 900,00 тис. грн.

               Крім того, підприємству наданий припис щодо здійснення розрахунків економічно обґрунтованих тарифів на послуги з теплопостачання та подання їх на затвердження до органу місцевого самоврядування.

               Не погодившись з висновками планової перевірки підприємство звернулось до суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування припису та рішення, виданих Головним управлінням за результатами перевірки.

               Рішенням Одеського окружного адміністративного суду в задоволенні адміністративного позову Хлібодарського  ВУЖКГ  про визнання протиправними та скасування припису про виконання законних вимог щодо усунення порушень порядку формування, встановлення і застосування тарифів на послуги з теплопостачання та рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни та ціноутворення відмовлено в повному обсязі.

               Тобто суд, ретельно дослідивши всі обставини справи, проаналізувавши в повному     обсязі надані матеріали та розрахунки, своїм рішенням підтвердив правильність та обґрунтованість висновків Головного управління. Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області продовжує роботу щодо запобігання порушенням в сфері ціноутворення, забезпечення встановлення  економічно-обґрунтованих тарифів на комунальні послуги, недопущення обрахунків споживачів.

               У разі порушення Ваших прав як споживачів послуг, в тому числі комунальних, пропонуємо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області e-mai: gu@odesa.consumer.gov.ua Також для надсилання звернень громадян можна скористатися послугами поштового зв’язку: 65042, Одеська обл., м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, 6, тел.: (048) 716-13-01.





    Схожі новини
  • На Полтавщині Держпродспоживслужба зобов’язала суб’єктів господарювання повернути споживачам понад 7,0 млн. грн за житлово-комунальні послуги
  • Держпродспоживслужба зобов’язала суб’єктів господарювання повернути споживачам понад 4 млн грн за необґрунтовано високі тарифи на комунальні послуги
  • Держпродспоживслужба в Одеській області зобов’язали суб’єкта господарювання повернути споживачам понад 4 млн грн за послуги з водопостачання
  • Держпродспоживслужба Одещини зобов’язала суб’єкта господарювання повернути споживачам понад 900 тис грн
  • На Тернопільщині споживачам повернули 56 тис. грн за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Одещині підприємство-порушника у сфері надання житлово-комунальних послуг зобов’язано повернути споживачам понад 900 тис. грн


За результатами планової перевірки Хлібодарського виробничого управління житлово-комунального господарства, яке надає мешканцям, бюджетним установам та іншим споживачам Біляївського району Одеської області послуги з теплопостачання Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області виявлено, що тарифи на послуги  з теплопостачання, які встановлені рішенням органу місцевого самоврядування, є економічно необґрунтованими.

Так, при формуванні тарифів на вказані послуги були завищені витрати з електроенергії для технологічних потреб (розраховані без урахування питомих витрат електроенергії; необґрунтовано включенні обсяги електроенергії на обслуговування адміністративної будівлі); враховано прибуток від здійснення ліцензованої діяльності у вигляді інвестиційної програми без визначення джерел її фінансування, графіка здійснення інвестиційних заходів, чим були порушені вимоги Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з опалення і постачання гарячої води, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».               

Також виявлено передчасне введення в дію тарифів на послуги з теплопостачання, послуги з централізованого водопостачання і водовідведення, тобто з недотриманням встановленого граничного терміну 15 днів, чим порушено вимоги частини 6 статті 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

           За результатами перевірки Головним управлінням було прийнято рішення про застосування до підприємства-порушника штрафу у сумі 753 145 тис. грн. Також його зобов’язано повернути споживачам зайво нараховані кошти за надані комунальні послуги на суму понад 900,00 тис. грн.

           Крім того, підприємству наданий припис щодо здійснення розрахунків економічно обґрунтованих тарифів на послуги з теплопостачання та подання їх на затвердження до органу місцевого самоврядування.

           Не погодившись з висновками планової перевірки підприємство звернулось до суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування припису та рішення, виданих Головним управлінням за результатами перевірки.

           Рішенням Одеського окружного адміністративного суду в задоволенні адміністративного позову Хлібодарського  ВУЖКГ  про визнання протиправними та скасування припису про виконання законних вимог щодо усунення порушень порядку формування, встановлення і застосування тарифів на послуги з теплопостачання та рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення законодавства про ціни та ціноутворення відмовлено в повному обсязі.

           Тобто суд, ретельно дослідивши всі обставини справи, проаналізувавши в повному     обсязі надані матеріали та розрахунки, своїм рішенням підтвердив правильність та обґрунтованість висновків Головного управління. Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області продовжує роботу щодо запобігання порушенням в сфері ціноутворення, забезпечення встановлення  економічно-обґрунтованих тарифів на комунальні послуги, недопущення обрахунків споживачів.

           У разі порушення Ваших прав як споживачів послуг, в тому числі комунальних, пропонуємо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області e-mai: gu@odesa.consumer.gov.ua Також для надсилання звернень громадян можна скористатися послугами поштового зв’язку: 65042, Одеська обл., м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, 6, тел.: (048) 716-13-01.





Схожі новини
  • На Полтавщині Держпродспоживслужба зобов’язала суб’єктів господарювання повернути споживачам понад 7,0 млн. грн за житлово-комунальні послуги
  • Держпродспоживслужба зобов’язала суб’єктів господарювання повернути споживачам понад 4 млн грн за необґрунтовано високі тарифи на комунальні послуги
  • Держпродспоживслужба в Одеській області зобов’язали суб’єкта господарювання повернути споживачам понад 4 млн грн за послуги з водопостачання
  • Держпродспоживслужба Одещини зобов’язала суб’єкта господарювання повернути споживачам понад 900 тис грн
  • На Тернопільщині споживачам повернули 56 тис. грн за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.