Аграрний тиждень. Україна
» » На Херсонщині кілька АЗС продавали неякісне пальне
» » На Херсонщині кілька АЗС продавали неякісне пальне

    На Херсонщині кілька АЗС продавали неякісне пальне


    Протягом 2019 року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби надійшло 4 скарги стосовно неякісного палива, які споживачі придбали на автозаправках: на двох у Олешках, одній АЗС у Херсоні і ще одна розташована за Херсоном, на об’їзній дорозі.

    Фахівці управління провели позапланову перевірку і відібрали 7 зразків паливно-мастильних матеріалів – 5 бензину (А92 та А95) та 2 дизельного палива. Відібрані зразки направили до акредитованої лабораторії. Результати виявились невтішними – 4 проби бензину та 1 дизельного палива не відповідали нормам.

    Адже  на двох заправках було паливо від одного виробника, у обох був наявний паспорт якості від виробника. Але на одній заправці лабораторні дослідження якість підтвердили, а на іншій паливо вже не відповідало нормам.

    На один суб’єкт господарювання вже накладені адміністративні стягнення (16400 грн штрафу, його вже сплатили), два ще в роботі - вони уникають спілкування з фахівцями управління, лише у письмовій формі.

    На якість палива цього року скарг не було.

    До речі, цього року скарг на паливо не було.

    Окрім цього, за законом, якщо товар виявився неналежної якості, то суб’єкти господарювання мають відшкодувати усі витрати за лабораторні дослідження до державного бюджету.

    Якщо споживачі через неякісне пальне понесли збитки (наприклад, довелось ремонтувати автомобіль), то вони можуть з усіма підтверджуючими документами звернутись до суду і стягнути кошти з суб’єкта господарювання.

    Звертайте увагу, коли приїжджаєте на АЗС: у куточку споживача має бути інформація про суб’єкт господарювання, ліцензія на зайняття даним видом діяльності та документ, який підтверджує якість самого пального (паспорт якості та сертифікат відповідності). Якщо у куточку споживача якоїсь інформації немає, то споживач може вимагати показати ці документи.

    У разі, якщо споживач вважає, що його права порушені, він може звертатись зі скаргою до регіонального управління Держпродспоживслужби.





    Схожі новини
  • Управління захисту споживачів з початку року виявило порушення на трьох АЗС Чернігівщини
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • Гіпермаркет продукцією якого отруїлися черкасці, сплатить державі майже 130 тисяч гривень штрафу
  • На Херсонщині споживачу повернули 16,8 тис. грн за порушення умов договору щодо постачання оргтехніки
  • На Франківщині відбудеться семінар нарада щодо питань гарантійних зобов’язань виробника та прав споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Херсонщині кілька АЗС продавали неякісне пальне


Протягом 2019 року до Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби надійшло 4 скарги стосовно неякісного палива, які споживачі придбали на автозаправках: на двох у Олешках, одній АЗС у Херсоні і ще одна розташована за Херсоном, на об’їзній дорозі.

Фахівці управління провели позапланову перевірку і відібрали 7 зразків паливно-мастильних матеріалів – 5 бензину (А92 та А95) та 2 дизельного палива. Відібрані зразки направили до акредитованої лабораторії. Результати виявились невтішними – 4 проби бензину та 1 дизельного палива не відповідали нормам.

Адже  на двох заправках було паливо від одного виробника, у обох був наявний паспорт якості від виробника. Але на одній заправці лабораторні дослідження якість підтвердили, а на іншій паливо вже не відповідало нормам.

На один суб’єкт господарювання вже накладені адміністративні стягнення (16400 грн штрафу, його вже сплатили), два ще в роботі - вони уникають спілкування з фахівцями управління, лише у письмовій формі.

На якість палива цього року скарг не було.

До речі, цього року скарг на паливо не було.

Окрім цього, за законом, якщо товар виявився неналежної якості, то суб’єкти господарювання мають відшкодувати усі витрати за лабораторні дослідження до державного бюджету.

Якщо споживачі через неякісне пальне понесли збитки (наприклад, довелось ремонтувати автомобіль), то вони можуть з усіма підтверджуючими документами звернутись до суду і стягнути кошти з суб’єкта господарювання.

Звертайте увагу, коли приїжджаєте на АЗС: у куточку споживача має бути інформація про суб’єкт господарювання, ліцензія на зайняття даним видом діяльності та документ, який підтверджує якість самого пального (паспорт якості та сертифікат відповідності). Якщо у куточку споживача якоїсь інформації немає, то споживач може вимагати показати ці документи.

У разі, якщо споживач вважає, що його права порушені, він може звертатись зі скаргою до регіонального управління Держпродспоживслужби.





Схожі новини
  • Управління захисту споживачів з початку року виявило порушення на трьох АЗС Чернігівщини
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • Гіпермаркет продукцією якого отруїлися черкасці, сплатить державі майже 130 тисяч гривень штрафу
  • На Херсонщині споживачу повернули 16,8 тис. грн за порушення умов договору щодо постачання оргтехніки
  • На Франківщині відбудеться семінар нарада щодо питань гарантійних зобов’язань виробника та прав споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.