Промислові підприємства, на частку яких припадає близько 80% вантажоперевезень «Укрзалізниці», просять Кабінет Міністрів скасувати введення з 1 квітня нових правил перевезення вантажів, розроблених УЗ.
Звернення на адресу прем’єр-міністра Д. Шмигаля і Міністра інфраструктури В. Криклія підписали Українська зернова асоціація, Союз хіміків України, Асоціація «Укрцемент», Асоціація «Скло України», Федерація роботодавців паливно-енергетичного комплексу, Асоціація виробників феросплавів “УкрФА», об’єднання «Укрметалургпром» і Федерація металургів України.
Укрзалізниця позбавила бізнес права вносити корективи в новий Договір про організацію вантажоперевезень, йдеться у зверненні. При цьому він містить ряд спірних норм. Так, при розрахунку оплати за користування вагонами пропонується використовувати спеціальний коефіцієнт, який збільшує оплачений термін використання вагонів. УЗ також хоче при здвоєних операціях враховувати плату за «другий порожній» пробіг, але при подвійних операціях порожні вагони на навантаження не подаються, а УЗ стягує плату за послугу, яку не надає.
При розрахунку вартості використовується округлення тільки в більшу сторону, до повних діб, що збільшує плату за користування вагонами. УЗ додала норму про те, що плата за користування вагонами оплачується замовником у разі затримки, яка не залежить від перевізника.
Підписанти звернення зазначають, що запропонований УЗ Договір є дискримінаційним за своєю суттю, оскільки в разі відмови від прописаних умов у вантажовідправників немає альтернативних можливостей доставити свої товари замовникам.
Тому бізнес звернувся до влади з проханням відкласти введення нових правил вантажоперевезень і відправити Договір УЗ на доопрацювання.
http://uaprom.info