Аграрний тиждень. Україна
» » Зерновики, хіміки, металурги, виробники цементу і скла: бізнес виступає проти нових правил вантажоперевезень залізницею
» » Зерновики, хіміки, металурги, виробники цементу і скла: бізнес виступає проти нових правил вантажоперевезень залізницею

    Зерновики, хіміки, металурги, виробники цементу і скла: бізнес виступає проти нових правил вантажоперевезень залізницею






    Промислові підприємства, на частку яких припадає близько 80% вантажоперевезень «Укрзалізниці», просять Кабінет Міністрів скасувати введення з 1 квітня нових правил перевезення вантажів, розроблених УЗ.

    Звернення на адресу прем’єр-міністра Д. Шмигаля і Міністра інфраструктури В. Криклія підписали Українська зернова асоціація, Союз хіміків України, Асоціація «Укрцемент», Асоціація «Скло України», Федерація роботодавців паливно-енергетичного комплексу, Асоціація виробників феросплавів “УкрФА», об’єднання «Укрметалургпром» і Федерація металургів України.

    Укрзалізниця позбавила бізнес права вносити корективи в новий Договір про організацію вантажоперевезень, йдеться у зверненні. При цьому він містить ряд спірних норм. Так, при розрахунку оплати за користування вагонами пропонується використовувати спеціальний коефіцієнт, який збільшує оплачений термін використання вагонів. УЗ також хоче при здвоєних операціях враховувати плату за «другий порожній» пробіг, але при подвійних операціях порожні вагони на навантаження не подаються, а УЗ стягує плату за послугу, яку не надає.

    При розрахунку вартості використовується округлення тільки в більшу сторону, до повних діб, що збільшує плату за користування вагонами. УЗ додала норму про те, що плата за користування вагонами оплачується замовником у разі затримки, яка не залежить від перевізника.

    Підписанти звернення зазначають, що запропонований УЗ Договір є дискримінаційним за своєю суттю, оскільки в разі відмови від прописаних умов у вантажовідправників немає альтернативних можливостей доставити свої товари замовникам.

    Тому бізнес звернувся до влади з проханням відкласти введення нових правил вантажоперевезень і відправити Договір УЗ на доопрацювання.

    http://uaprom.info





    Схожі новини
  • Вантажовідправники можуть відмовитися від вагонів УЗ на користь приватних, – Президент УЗА
  • Вартість користування приватними вагонами на ринку значно менша, ніж в Укрзалізниці, – Президент УЗА
  • Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень
  • Промисловці звернулися до Гройсмана через тарифи на вантажоперевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Зерновики, хіміки, металурги, виробники цементу і скла: бізнес виступає проти нових правил вантажоперевезень залізницею






Промислові підприємства, на частку яких припадає близько 80% вантажоперевезень «Укрзалізниці», просять Кабінет Міністрів скасувати введення з 1 квітня нових правил перевезення вантажів, розроблених УЗ.

Звернення на адресу прем’єр-міністра Д. Шмигаля і Міністра інфраструктури В. Криклія підписали Українська зернова асоціація, Союз хіміків України, Асоціація «Укрцемент», Асоціація «Скло України», Федерація роботодавців паливно-енергетичного комплексу, Асоціація виробників феросплавів “УкрФА», об’єднання «Укрметалургпром» і Федерація металургів України.

Укрзалізниця позбавила бізнес права вносити корективи в новий Договір про організацію вантажоперевезень, йдеться у зверненні. При цьому він містить ряд спірних норм. Так, при розрахунку оплати за користування вагонами пропонується використовувати спеціальний коефіцієнт, який збільшує оплачений термін використання вагонів. УЗ також хоче при здвоєних операціях враховувати плату за «другий порожній» пробіг, але при подвійних операціях порожні вагони на навантаження не подаються, а УЗ стягує плату за послугу, яку не надає.

При розрахунку вартості використовується округлення тільки в більшу сторону, до повних діб, що збільшує плату за користування вагонами. УЗ додала норму про те, що плата за користування вагонами оплачується замовником у разі затримки, яка не залежить від перевізника.

Підписанти звернення зазначають, що запропонований УЗ Договір є дискримінаційним за своєю суттю, оскільки в разі відмови від прописаних умов у вантажовідправників немає альтернативних можливостей доставити свої товари замовникам.

Тому бізнес звернувся до влади з проханням відкласти введення нових правил вантажоперевезень і відправити Договір УЗ на доопрацювання.

http://uaprom.info





Схожі новини
  • Вантажовідправники можуть відмовитися від вагонів УЗ на користь приватних, – Президент УЗА
  • Вартість користування приватними вагонами на ринку значно менша, ніж в Укрзалізниці, – Президент УЗА
  • Бізнес вважає, що новий договір УЗ призведе до прихованого підвищення вартості вантажоперевезень
  • Промисловці звернулися до Гройсмана через тарифи на вантажоперевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.