Аграрний тиждень. Україна
» » Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет
» » Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет

    Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет


    Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет

    Київські мережі супермаркетів повідомили про зниження торговельної націнки на продукти першої необхідності. Так вони виконують рекомендації Антимонопольного комітету (АМКУ).

    Про це повідомив голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький.

    Знизити торговельну націнку на продукти першої необхідності погодилися мережі NOVUS, «Ашан», METRO, «Сільпо», BILLA, «АТБ-Маркет», VARUS, «ЕКО маркет», «Велика Кишеня», «Велмарт». Деякі із перерахованих мереж взагалі погодилися прибрати торговельну націнку на товари.

    «Йдеться про окремі позиції по таких товарах як борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (зокрема гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця», — повідомив Хмельницький.

    Відповідні рекомендації знизити торговельну націнку АМКУ надав цим мережам супермаркетів 8 квітня у відповідь на стрімке здорожчання продуктів після запровадження карантину.

    "Що стосується розслідування справи за ознаками антиконкурентних узгоджених дій щодо одночасного підняття цін на продукти першої необхідності в Києві та області, то воно триває, проводиться аналіз отриманої інформації і вже є певні напрацювання", — додав голова київського відділення АМКУ.

    Зокрема, Антимонопольний комітет опитує постачальників продуктів (їх близько 40) щодо завищення цін. Результати розслідування планують отримати вже у травні 2020 року.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Представники мереж супермаркетів надали пояснення щодо суттєвого подорожчання продуктів
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет


Мережі супермаркетів погодилися знизити торговельну націнку на продукти, — Антимонопольний комітет

Київські мережі супермаркетів повідомили про зниження торговельної націнки на продукти першої необхідності. Так вони виконують рекомендації Антимонопольного комітету (АМКУ).

Про це повідомив голова Київського обласного територіального відділення АМКУ Олексій Хмельницький.

Знизити торговельну націнку на продукти першої необхідності погодилися мережі NOVUS, «Ашан», METRO, «Сільпо», BILLA, «АТБ-Маркет», VARUS, «ЕКО маркет», «Велика Кишеня», «Велмарт». Деякі із перерахованих мереж взагалі погодилися прибрати торговельну націнку на товари.

«Йдеться про окремі позиції по таких товарах як борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (зокрема гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця», — повідомив Хмельницький.

Відповідні рекомендації знизити торговельну націнку АМКУ надав цим мережам супермаркетів 8 квітня у відповідь на стрімке здорожчання продуктів після запровадження карантину.

"Що стосується розслідування справи за ознаками антиконкурентних узгоджених дій щодо одночасного підняття цін на продукти першої необхідності в Києві та області, то воно триває, проводиться аналіз отриманої інформації і вже є певні напрацювання", — додав голова київського відділення АМКУ.

Зокрема, Антимонопольний комітет опитує постачальників продуктів (їх близько 40) щодо завищення цін. Результати розслідування планують отримати вже у травні 2020 року.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Представники мереж супермаркетів надали пояснення щодо суттєвого подорожчання продуктів
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.