Аграрний тиждень. Україна
» » АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
» » АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни

    АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни


    Антимонопольний комітет надав рекомендації 18 найбільшим торговим мережам, які працюють на ринку роздрібної реалізації продовольчих товарів, з метою недопущення необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

    Про це йдеться у повідомленні прес-служби комітету.

    "За даними моніторингу цін у торгових мережах, останнім часом спостерігається істотне зростання споживчих цін на продукти харчування", - йдеться у повідомленні.

    Як зазначається, АМКУ рекомендував встановити економічно обгрунтовані ціни на товари таким торговим мережам: "Пакко-холдинг", "Адвентіс", "Бімаркет", "Фоззі-Фуд", "Ікс 5 Рітейл Груп Україна", "Край-2", "Новус Україна", "Фуршет Центр", "Фуршет Регіон", "Білла Україна", "Спар-центр", "АТБ-маркет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "ЕКО", "Метро Кеш енд Керрі-Україна", "Фудмаркет", "Фора", "Торговий дім "Амстор". 

    У прес-службі зазначили, що в період із 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор майже на 20% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%. Що стосується цибулі, то зростання оптово-відпускних цін на 18% привело до збільшення роздрібних цін на 37%.

    Також у комітеті відзначають зростання цін на картоплю - при збільшення оптово-відпускних цін на 25,5% ціни на картоплю зросли на 40%.

    За даними АМКУ, аналогічна ситуація спостерігалася на ринку молока - воно подорожчало на 3%, хоча оптово-відпускні ціни підвищилися на 1,9%.

    Разом з тим, попри зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни знизилися лише на 0,5%. 

    "Аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об'єктивних економічних причин, які б могли зумовити істотне зростання цін на продовольчі товари, зокрема в роздрібній мережі", - наголошується в повідомленні.
    Економічна правда





    Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни


Антимонопольний комітет надав рекомендації 18 найбільшим торговим мережам, які працюють на ринку роздрібної реалізації продовольчих товарів, з метою недопущення необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби комітету.

"За даними моніторингу цін у торгових мережах, останнім часом спостерігається істотне зростання споживчих цін на продукти харчування", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, АМКУ рекомендував встановити економічно обгрунтовані ціни на товари таким торговим мережам: "Пакко-холдинг", "Адвентіс", "Бімаркет", "Фоззі-Фуд", "Ікс 5 Рітейл Груп Україна", "Край-2", "Новус Україна", "Фуршет Центр", "Фуршет Регіон", "Білла Україна", "Спар-центр", "АТБ-маркет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "ЕКО", "Метро Кеш енд Керрі-Україна", "Фудмаркет", "Фора", "Торговий дім "Амстор". 

У прес-службі зазначили, що в період із 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор майже на 20% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%. Що стосується цибулі, то зростання оптово-відпускних цін на 18% привело до збільшення роздрібних цін на 37%.

Також у комітеті відзначають зростання цін на картоплю - при збільшення оптово-відпускних цін на 25,5% ціни на картоплю зросли на 40%.

За даними АМКУ, аналогічна ситуація спостерігалася на ринку молока - воно подорожчало на 3%, хоча оптово-відпускні ціни підвищилися на 1,9%.

Разом з тим, попри зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни знизилися лише на 0,5%. 

"Аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об'єктивних економічних причин, які б могли зумовити істотне зростання цін на продовольчі товари, зокрема в роздрібній мережі", - наголошується в повідомленні.
Економічна правда





Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.