Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни
АТУ»Новини»АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни

    АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни


    Антимонопольний комітет надав рекомендації 18 найбільшим торговим мережам, які працюють на ринку роздрібної реалізації продовольчих товарів, з метою недопущення необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

    Про це йдеться у повідомленні прес-служби комітету.

    "За даними моніторингу цін у торгових мережах, останнім часом спостерігається істотне зростання споживчих цін на продукти харчування", - йдеться у повідомленні.

    Як зазначається, АМКУ рекомендував встановити економічно обгрунтовані ціни на товари таким торговим мережам: "Пакко-холдинг", "Адвентіс", "Бімаркет", "Фоззі-Фуд", "Ікс 5 Рітейл Груп Україна", "Край-2", "Новус Україна", "Фуршет Центр", "Фуршет Регіон", "Білла Україна", "Спар-центр", "АТБ-маркет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "ЕКО", "Метро Кеш енд Керрі-Україна", "Фудмаркет", "Фора", "Торговий дім "Амстор". 

    У прес-службі зазначили, що в період із 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор майже на 20% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%. Що стосується цибулі, то зростання оптово-відпускних цін на 18% привело до збільшення роздрібних цін на 37%.

    Також у комітеті відзначають зростання цін на картоплю - при збільшення оптово-відпускних цін на 25,5% ціни на картоплю зросли на 40%.

    За даними АМКУ, аналогічна ситуація спостерігалася на ринку молока - воно подорожчало на 3%, хоча оптово-відпускні ціни підвищилися на 1,9%.

    Разом з тим, попри зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни знизилися лише на 0,5%. 

    "Аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об'єктивних економічних причин, які б могли зумовити істотне зростання цін на продовольчі товари, зокрема в роздрібній мережі", - наголошується в повідомленні.
    Економічна правда





    Схожі новини
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМКУ рекомендує супермаркетам не підвищувати ціни

28 квітень, Розділ Новини, переглядів 3 241

Антимонопольний комітет надав рекомендації 18 найбільшим торговим мережам, які працюють на ринку роздрібної реалізації продовольчих товарів, з метою недопущення необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби комітету.

"За даними моніторингу цін у торгових мережах, останнім часом спостерігається істотне зростання споживчих цін на продукти харчування", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, АМКУ рекомендував встановити економічно обгрунтовані ціни на товари таким торговим мережам: "Пакко-холдинг", "Адвентіс", "Бімаркет", "Фоззі-Фуд", "Ікс 5 Рітейл Груп Україна", "Край-2", "Новус Україна", "Фуршет Центр", "Фуршет Регіон", "Білла Україна", "Спар-центр", "АТБ-маркет", "Ашан Україна Гіпермаркет", "ЕКО", "Метро Кеш енд Керрі-Україна", "Фудмаркет", "Фора", "Торговий дім "Амстор". 

У прес-службі зазначили, що в період із 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор майже на 20% роздрібні ціни збільшилися більш ніж на 29%. Що стосується цибулі, то зростання оптово-відпускних цін на 18% привело до збільшення роздрібних цін на 37%.

Також у комітеті відзначають зростання цін на картоплю - при збільшення оптово-відпускних цін на 25,5% ціни на картоплю зросли на 40%.

За даними АМКУ, аналогічна ситуація спостерігалася на ринку молока - воно подорожчало на 3%, хоча оптово-відпускні ціни підвищилися на 1,9%.

Разом з тим, попри зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни знизилися лише на 0,5%. 

"Аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об'єктивних економічних причин, які б могли зумовити істотне зростання цін на продовольчі товари, зокрема в роздрібній мережі", - наголошується в повідомленні.
Економічна правда





Схожі новини
  • АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • АМКУ розслідує діяльність київських ритейлерів у зв'язку з підвищенням цін на продукти
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.