Аграрний тиждень. Україна
» » Рейтинг: компанії, які найбільше піклуються про добробут курей
» » Рейтинг: компанії, які найбільше піклуються про добробут курей

Рейтинг: компанії, які найбільше піклуються про добробут курей


Рейтинг: компанії, які найбільше піклуються про добробут курей
Підприємства Великобританії знову були визнані світовими лідерами в щорічному Бізнес-орієнтирі з питань добробуту сільськогосподарських тварин (Business Benchmark on Farm Animal Welfare – BBFAW). BBFAW проаналізував 150 глобальних харчових компаній, класифікувавши їх щодо заходів, спрямованих на захист тварин.
Якщо говорити про галузь птахівництва, то тут найкращі результати щодо добробуту тварин отримав найбільший світовий виробник яєць від курей на вільному вигулі Noble Foods. Cranswick, Marks and Spencer, Waitrose та 2 швейцарські мережі супермаркетів Coop Group та Migros також отримали статус першого рівня за врахування умов утримання птахів.
 
Варто зазначити, що за даними BBFAW, 60% провідних світових компаній, що займаються виробництвом харчових продуктів, запроваджують політику захисту тварин та відповідні процесори управління для забезпечення їх благополуччя.
 
Статус компаній другого рівня щодо врахування благополуччя птахів, який передбачає, що добробут тварин є невід’ємною частиною бізнес-стратегії, отримали: 2 Sisters Food Group, BRF SA, Maple Leaf Foods, McDonalds, Tyson Foods Inc, Yum! Brands Inc.
 
Усього компанії розділили на 6 рівнів, де останній рівень – це підприємства, що не надали жодного доказу дотримання умов благополуччя птахів.
 

Meat-Inform 





Схожі новини
  • Безкоштовні відеоуроки для птахівників з’явилися у Великобританії
  • Компанії переходять на виробництво курей, що повільно ростуть
  • Птахофабрики мають покращити умови утримання курей
  • Володимир Лапа: Виробникам варто активніше імплементувати європейські вимоги щодо благополуччя тварин
  • Дослідження: рівень добробуту тварин у світі підвищується

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.