Аграрний тиждень. Україна
» » Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури
» » Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури

    Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури


    Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури

    Законопроєкт про водний транспорт — справа рук ляльководів з Офісу реформ і Міністерства інфраструктури, які на практиці відпрацьовують «слуги народу».

    Таку думку висловив в інтерв’ю Latifundist.com директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський, коментуючи звинувачення депутатів від фракції «Слуга народу» Ігора Негулевського і Миколи Тищенка у монополізмі й хабарництві та блокуванні прийняття законопроєкту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт».

    Відповідаючи на запитання видання про те, хто ініціатор публічного конфлікту (депутати чи їхні союзники) довкола проєкту про водний транспорт, він скаав: «Вони підіграють тим компаніям, які вивели флот в офшорну юрисдикцію, а тепер зацікавлені в поверненні на українські річки старого флоту під іноземним прапором, на якому, можливо, й будуть працювати українці, але вони не зможуть платить податки в Україні. Тобто передусім постраждають інтереси держави – це недоотримані податки, нестворені робочі місця. Пропонують такі законопроєкти ляльководи, реалізує Офіс реформ і Міністерство інфраструктури (міністром інфраструктури України на сьогодні є Владислав Криклій, — авт.), а підписують, не читаючи, такі ось депутати Верховної Ради».

    Вадатурський пояснив, що на всіх засіданнях за участю міністра інфраструктури Владислава Криклія, голови транспортного комітету Верховної Ради Юрія Кисіля, членів транспортного комітету, на зустрічах у різних комітетах ВР він акцентував увагу насамперед на недоліках проєкту закону «Про внутрішній водний транспорт» в наявній редакції. «Я пояснював, що йдеться не про інтерес нашої компанії, а про інтереси України в цілому. Я відкрито висловив своє негативне ставлення до законопроєкту, який спрямований проти народу України, проти України як держави і проти розвитку українського суднобудування, який знищить український прапор на українських річках», — каже він.

    Вадатурський озвучив чотири мінуси законопроєкту.

    По-перше, каже він, проектом закону, прийнятого в першому читанні, допускається скидання нечистот по ходу руху суден не тільки в територіальних водах морських портів, а й загалом по внутрішніх водних шляхах України, тобто по Дніпру і Південному Бугу, а в перспективі – можливо, по Прип'яті та Десні.

    "Як можна допустити, щоби з туалетів вода зливалася в річку по ходу руху суден? Річка, прісна вода, це джерело питної води, доступ до якої в світі з кожним роком ускладнююється. І в чому ж, як намагаються всіх запевнити ініціатори законопроєкту, тут інтерес нашої компанії? Ми проти цього як патріоти, так кожен розуміє і думає українець", — розповідає він.

    По-друге, говорить директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський, проєктом закону легалізуються тіньові схеми видобутку піску під час днопоглиблення Дніпра.

    "Мало того, що дозволяється в будь-якому місці без дозволів видобувати пісок, ще й держава за це доплачує, а реалізація піску здійснюється компанією, яка його і добуває. Це антидержавна позиція. На противагу цьому — позиція нашої компанії: для можливості здійснення днопоглиблення Південного Бугу ми пройшли довгий шлях, отримали всі необхідні дозволи та погодження в усіх інстанціях", — уточнює він. Законопроєкт же пропонує без будь-яких погоджень, зокрема з екологами, громадськістю, місцевими органами влади, жителями містами і сіл, виконувати днопоглиблення і складувати грунти де захочуть.

    По-третє, наголошує він, проєкт закону допускає заправку іноземних суден у нейтральних водах, за 12-мильною зоною, які формально здійснюють рейси в режимі каботажного плавання у внутрішніх територіальних водах. «Тим самим легалізується тіньова схема контрабанди палива в Україні. Переконаний, що вже визначені ті, хто очолить прикриття цієї схеми», — пояснює директор компанії «НІБУЛОН».

    По-четверте, проєктом закону ігнорується український прапор і дозволяється вільний доступ суден під іноземним прапором.

    "Без будь-яких умов. Тут мова про національну безпеку України. Дніпро — це складна транспортна артерія зі шлюзами, тож якась аварійна ситуація на будь-якому каскаді може привести до катастрофи. Це тоді як іноземним судам у режимі каботажного плавання допускається безконтрольний вихід за 12-мильну зону в нейтральні води. Чим вони там заправляться, що завезуть і яку диверсію можуть зробити — хто це контролюватиме?", — резюмує він.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗА обурена ганебними та недолугими звинуваченнями від депутатів «Слуги народу» на адресу бізнес-спільноти
  • Скандал у Раді: Вадатурський відповів на звинувачення нардепів із «Слуга народу»
  • УЗА: Парламент і бізнес спільно мають підготувати нову редакцію закону «Про внутрішній водний транспорт»
  • У Раді оновили терміни прийняття законів про залізничний і внутрішній водний транспорт
  • Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури


Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури

Законопроєкт про водний транспорт — справа рук ляльководів з Офісу реформ і Міністерства інфраструктури, які на практиці відпрацьовують «слуги народу».

Таку думку висловив в інтерв’ю Latifundist.com директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський, коментуючи звинувачення депутатів від фракції «Слуга народу» Ігора Негулевського і Миколи Тищенка у монополізмі й хабарництві та блокуванні прийняття законопроєкту №1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт».

Відповідаючи на запитання видання про те, хто ініціатор публічного конфлікту (депутати чи їхні союзники) довкола проєкту про водний транспорт, він скаав: «Вони підіграють тим компаніям, які вивели флот в офшорну юрисдикцію, а тепер зацікавлені в поверненні на українські річки старого флоту під іноземним прапором, на якому, можливо, й будуть працювати українці, але вони не зможуть платить податки в Україні. Тобто передусім постраждають інтереси держави – це недоотримані податки, нестворені робочі місця. Пропонують такі законопроєкти ляльководи, реалізує Офіс реформ і Міністерство інфраструктури (міністром інфраструктури України на сьогодні є Владислав Криклій, — авт.), а підписують, не читаючи, такі ось депутати Верховної Ради».

Вадатурський пояснив, що на всіх засіданнях за участю міністра інфраструктури Владислава Криклія, голови транспортного комітету Верховної Ради Юрія Кисіля, членів транспортного комітету, на зустрічах у різних комітетах ВР він акцентував увагу насамперед на недоліках проєкту закону «Про внутрішній водний транспорт» в наявній редакції. «Я пояснював, що йдеться не про інтерес нашої компанії, а про інтереси України в цілому. Я відкрито висловив своє негативне ставлення до законопроєкту, який спрямований проти народу України, проти України як держави і проти розвитку українського суднобудування, який знищить український прапор на українських річках», — каже він.

Вадатурський озвучив чотири мінуси законопроєкту.

По-перше, каже він, проектом закону, прийнятого в першому читанні, допускається скидання нечистот по ходу руху суден не тільки в територіальних водах морських портів, а й загалом по внутрішніх водних шляхах України, тобто по Дніпру і Південному Бугу, а в перспективі – можливо, по Прип'яті та Десні.

"Як можна допустити, щоби з туалетів вода зливалася в річку по ходу руху суден? Річка, прісна вода, це джерело питної води, доступ до якої в світі з кожним роком ускладнююється. І в чому ж, як намагаються всіх запевнити ініціатори законопроєкту, тут інтерес нашої компанії? Ми проти цього як патріоти, так кожен розуміє і думає українець", — розповідає він.

По-друге, говорить директор компанії «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський, проєктом закону легалізуються тіньові схеми видобутку піску під час днопоглиблення Дніпра.

"Мало того, що дозволяється в будь-якому місці без дозволів видобувати пісок, ще й держава за це доплачує, а реалізація піску здійснюється компанією, яка його і добуває. Це антидержавна позиція. На противагу цьому — позиція нашої компанії: для можливості здійснення днопоглиблення Південного Бугу ми пройшли довгий шлях, отримали всі необхідні дозволи та погодження в усіх інстанціях", — уточнює він. Законопроєкт же пропонує без будь-яких погоджень, зокрема з екологами, громадськістю, місцевими органами влади, жителями містами і сіл, виконувати днопоглиблення і складувати грунти де захочуть.

По-третє, наголошує він, проєкт закону допускає заправку іноземних суден у нейтральних водах, за 12-мильною зоною, які формально здійснюють рейси в режимі каботажного плавання у внутрішніх територіальних водах. «Тим самим легалізується тіньова схема контрабанди палива в Україні. Переконаний, що вже визначені ті, хто очолить прикриття цієї схеми», — пояснює директор компанії «НІБУЛОН».

По-четверте, проєктом закону ігнорується український прапор і дозволяється вільний доступ суден під іноземним прапором.

"Без будь-яких умов. Тут мова про національну безпеку України. Дніпро — це складна транспортна артерія зі шлюзами, тож якась аварійна ситуація на будь-якому каскаді може привести до катастрофи. Це тоді як іноземним судам у режимі каботажного плавання допускається безконтрольний вихід за 12-мильну зону в нейтральні води. Чим вони там заправляться, що завезуть і яку диверсію можуть зробити — хто це контролюватиме?", — резюмує він.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗА обурена ганебними та недолугими звинуваченнями від депутатів «Слуги народу» на адресу бізнес-спільноти
  • Скандал у Раді: Вадатурський відповів на звинувачення нардепів із «Слуга народу»
  • УЗА: Парламент і бізнес спільно мають підготувати нову редакцію закону «Про внутрішній водний транспорт»
  • У Раді оновили терміни прийняття законів про залізничний і внутрішній водний транспорт
  • Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.