ТМ “Наша Ряба” випустила нову продуктову лінійку
21 May, Розділ Новини, переглядів 1 716
Найбільший виробник м’яса птиці в Україні, компанія
“Миронівський хлібопродукт”, повідомляє про розширення асортименту м’ясопродуктів. ТМ “Наша Ряба” вже надіслала в торговельні мережі перші партії нової лінійки. Тепер в асортименті “Нашої Ряби” з’явилось два види курячого фаршу.
“Наша Ряба запускає нову продуктову лінійку — фарш:
Фарш “Філейний” — 100% куряче філе, підійде для будь-якої страви.
Фарш “Ніжний” — 70% курячого філе та 30% м’яса ніжки без шкіри, зроблять вашу страву соковитою та ніжною”, – йдеться на сторінці МХП у Facebook.
Варто зазначити, що фарш “Філейний” можна знайти на поличках близько 10 мереж супермаркетів, утім фарш “Ніжний” буде доступний лише в одній торговельній мережі.
Попри те, що протягом першого кварталу 2020 року в МХП повідомили про скорочення обсягів експорту на 12%. Утім, обсяги продажів курятини на внутрішньому ринку України зросли на 7%.
Meat-Inform
Схожі новини
На 77,4% зріс експорт курятини у порівнянні з 2017 рокомКурей з України перероблятимуть в ГолландіїВиробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третинуМФК надасть «Миронівському хлібопродукту» 50 млн дол. кредиту"Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%