Аграрний тиждень. Україна
» » ТМ “Наша Ряба” випустила нову продуктову лінійку
» » ТМ “Наша Ряба” випустила нову продуктову лінійку

ТМ “Наша Ряба” випустила нову продуктову лінійку



Найбільший виробник м’яса птиці в Україні, компанія “Миронівський хлібопродукт”, повідомляє про розширення асортименту м’ясопродуктів. ТМ “Наша Ряба” вже надіслала в торговельні мережі перші партії нової лінійки. Тепер в асортименті “Нашої Ряби” з’явилось два види курячого фаршу.
“Наша Ряба запускає нову продуктову лінійку — фарш:



Фарш “Філейний” — 100% куряче філе, підійде для будь-якої страви.




Фарш “Ніжний” — 70% курячого філе та 30% м’яса ніжки без шкіри, зроблять вашу страву соковитою та ніжною”, – йдеться на сторінці МХП у Facebook.



Варто зазначити, що фарш “Філейний” можна знайти на поличках близько 10 мереж супермаркетів, утім фарш “Ніжний” буде доступний лише в одній торговельній мережі.
Попри те, що протягом першого кварталу 2020 року в МХП повідомили про скорочення обсягів експорту на 12%. Утім, обсяги продажів курятини на внутрішньому ринку України зросли на 7%.

Meat-Inform 





Схожі новини
  • На 77,4% зріс експорт курятини у порівнянні з 2017 роком
  • Курей з України перероблятимуть в Голландії
  • Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
  • МФК надасть «Миронівському хлібопродукту» 50 млн дол. кредиту
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.