Аграрний тиждень. Україна
» » В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори
» » В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори

    В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори






    В економічному комітеті переконані, що це підвищить конкурентоспроможність українських портів

    Комітет Верховної ради з питань економічного розвитку звернувся до уряду з проханням ухвалити рішення щодо зниження портових зборів для підвищення конкурентоздатності українських портів.

    Про це йде мова у відповіді Комітету на звернення представників промисловості та АПК, копія якого є в розпорядженні РБК-Україна.

    В комітеті зазначили, що спрямували пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності українських портів, зокрема завдяки зниженню портових зборів, до уряду для відповідного реагування.

    Раніше представники провідних галузей економіки наголошували, що українські порти втрачають конкурентоздатність через високі портові збори та пропонували знизити їх щонайменше на 20%.

    Зокрема, вони зазначали, що послуги українських портів у два-чотири рази дорожче китайських, бразильських, румунських та ін. Так, вартість заходу суден типу handymax в порт “Південний” у два рази вище, ніж в середньому в портах Чорного моря, і майже в три-чотири рази вище, ніж в таких портах-конкурентах, як Хей-Поінт в Австралії, Ванкувер в Канаді, Тубарао в Бразилії.

    За оцінкою експертів World Bank Group, потенціал зниження портових зборів на 2017 рік становив 63%. З 1 січня 2018 року відбулося їх зниження на 20%. Це дозволило в період 2018-2019 рр. наростити вантажообіг в українських портах в середньому на 21%, а в окремих випадках – ще вище (зокрема, в ДП “МТП Южний” – на 29%, в ДП “МТП Миколаївський” – на 42%).

    Окрім того, зниження портових зборів сприятиме зміцненню позицій українських експортерів на світових ринках, адже логістичні видатки складають суттєву частку в ціні їх продукції.

    Нагадаємо, раніше виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції Сергій Кудрявцев заявляв, що портові збори в українських портах є найвищими серед країн Чорноморського регіону і вони економічно не обгрунтовані, їх потрібно знижувати.

    Своєю чергою екс-прем’єр-міністр Володимир Гройсман наголошував, що зниження портових зборів підвищить конкурентоздатність українських портів в Чорноморському регіоні.

    https://www.rbc.ua





    Схожі новини
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Утриматися на плаву: Навіщо бізнес просить знизити портові збори
  • Зниження портових зборів дозволить знизити вартість продукції аграріїв на внутрішньому ринку – Козаченко
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори






В економічному комітеті переконані, що це підвищить конкурентоспроможність українських портів

Комітет Верховної ради з питань економічного розвитку звернувся до уряду з проханням ухвалити рішення щодо зниження портових зборів для підвищення конкурентоздатності українських портів.

Про це йде мова у відповіді Комітету на звернення представників промисловості та АПК, копія якого є в розпорядженні РБК-Україна.

В комітеті зазначили, що спрямували пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності українських портів, зокрема завдяки зниженню портових зборів, до уряду для відповідного реагування.

Раніше представники провідних галузей економіки наголошували, що українські порти втрачають конкурентоздатність через високі портові збори та пропонували знизити їх щонайменше на 20%.

Зокрема, вони зазначали, що послуги українських портів у два-чотири рази дорожче китайських, бразильських, румунських та ін. Так, вартість заходу суден типу handymax в порт “Південний” у два рази вище, ніж в середньому в портах Чорного моря, і майже в три-чотири рази вище, ніж в таких портах-конкурентах, як Хей-Поінт в Австралії, Ванкувер в Канаді, Тубарао в Бразилії.

За оцінкою експертів World Bank Group, потенціал зниження портових зборів на 2017 рік становив 63%. З 1 січня 2018 року відбулося їх зниження на 20%. Це дозволило в період 2018-2019 рр. наростити вантажообіг в українських портах в середньому на 21%, а в окремих випадках – ще вище (зокрема, в ДП “МТП Южний” – на 29%, в ДП “МТП Миколаївський” – на 42%).

Окрім того, зниження портових зборів сприятиме зміцненню позицій українських експортерів на світових ринках, адже логістичні видатки складають суттєву частку в ціні їх продукції.

Нагадаємо, раніше виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції Сергій Кудрявцев заявляв, що портові збори в українських портах є найвищими серед країн Чорноморського регіону і вони економічно не обгрунтовані, їх потрібно знижувати.

Своєю чергою екс-прем’єр-міністр Володимир Гройсман наголошував, що зниження портових зборів підвищить конкурентоздатність українських портів в Чорноморському регіоні.

https://www.rbc.ua





Схожі новини
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Утриматися на плаву: Навіщо бізнес просить знизити портові збори
  • Зниження портових зборів дозволить знизити вартість продукції аграріїв на внутрішньому ринку – Козаченко
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.