Аграрний тиждень. Україна
» » Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо
» » Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо

    Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо






    Представники кількох галузей виступили проти пропозицій ПАТ “Укртатнафта”, ПАТ “Укрнафта” і АТ “Укргазвидобування” почати антисубсидіарне розслідування щодо імпорту дизельного палива і скрапленого газу, зокрема російського походження, з метою введення імпортного мита в розмірі 8,46 % з 2020 року з подальшим підвищенням до 25,4% у 2024 році.

    “Реалізація заявлених вимог призведе до монополізації ринку, руйнування стабільної системи забезпечення нафтопродуктами і неконтрольованого зростання цін на всі види палива”, – йдеться в наявному в розпорядженні агентства “Інтерфакс-Україна” листі до міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства Ігоря Петрашка з проханням відмовити в розслідуванні.

    Звернення підписали президент ОП “Укрметалургпром” Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, голова Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак.

    Автори листа зазначають, що їм стало відомо про ініціативу проведення антисубсидіарного розслідування групи “Приват”, єдиною метою якого, на їхню думку, є прагнення групи вкотре забезпечити монопольне становище на українському ринку палива і отримати надприбутки.

    За їх підрахунками, загальне підвищення вартості ДТ і скрапленого вуглеводневого газу складе приблизно 39 млрд грн на рік.

    За оцінкою консалтингової групи “А-95”, яка наводиться в листі, в разі введення імпортного мита на рівні 8,46%, ціна на ДТ російського походження виросте на 1570 грн за тонну, скрапленого газу – на 1240 грн за тонну.

    При цьому автори листа наголошують, що об’єктивні підстави для проведення антисубсидіарного розслідування відсутні, оскільки, зокрема, частка російського імпорту в споживанні ДТ становила в 2019 році близько 36%, скоротившись з 42% у 2018 році, в той час як частка продукції українського походження зросла на 12%.

    “Тенденція до скорочення поставок палива російського походження на ринок України зараз триває. Також фактична рентабельність виробництва дизельного палива на підприємствах АТ “Укргазвидобування” складає 70-80%, що свідчить про істотні запаси українських виробників для конкуренції з імпортною продукцією і подальшого нарощування внутрішнього споживання ДТ без обмежень імпорту”, – наголошується в листі.

    https://ua.interfax.com.ua





    Схожі новини
  • 18.02.20 12:00 Прес-конференція: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки та споживачів”
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • ВАР вітає рішення МКМТ щодо відмови у введенні обмежень на імпорт нафтопродуктів
  • У аграріїв знову зростають витрати

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Представники кількох галузей виступили проти пропозицій групи “Приват” ввести мито 8,46% на імпортне паливо






Представники кількох галузей виступили проти пропозицій ПАТ “Укртатнафта”, ПАТ “Укрнафта” і АТ “Укргазвидобування” почати антисубсидіарне розслідування щодо імпорту дизельного палива і скрапленого газу, зокрема російського походження, з метою введення імпортного мита в розмірі 8,46 % з 2020 року з подальшим підвищенням до 25,4% у 2024 році.

“Реалізація заявлених вимог призведе до монополізації ринку, руйнування стабільної системи забезпечення нафтопродуктами і неконтрольованого зростання цін на всі види палива”, – йдеться в наявному в розпорядженні агентства “Інтерфакс-Україна” листі до міністра розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства Ігоря Петрашка з проханням відмовити в розслідуванні.

Звернення підписали президент ОП “Укрметалургпром” Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, голова Федерації роботодавців транспорту Володимир Гусак.

Автори листа зазначають, що їм стало відомо про ініціативу проведення антисубсидіарного розслідування групи “Приват”, єдиною метою якого, на їхню думку, є прагнення групи вкотре забезпечити монопольне становище на українському ринку палива і отримати надприбутки.

За їх підрахунками, загальне підвищення вартості ДТ і скрапленого вуглеводневого газу складе приблизно 39 млрд грн на рік.

За оцінкою консалтингової групи “А-95”, яка наводиться в листі, в разі введення імпортного мита на рівні 8,46%, ціна на ДТ російського походження виросте на 1570 грн за тонну, скрапленого газу – на 1240 грн за тонну.

При цьому автори листа наголошують, що об’єктивні підстави для проведення антисубсидіарного розслідування відсутні, оскільки, зокрема, частка російського імпорту в споживанні ДТ становила в 2019 році близько 36%, скоротившись з 42% у 2018 році, в той час як частка продукції українського походження зросла на 12%.

“Тенденція до скорочення поставок палива російського походження на ринок України зараз триває. Також фактична рентабельність виробництва дизельного палива на підприємствах АТ “Укргазвидобування” складає 70-80%, що свідчить про істотні запаси українських виробників для конкуренції з імпортною продукцією і подальшого нарощування внутрішнього споживання ДТ без обмежень імпорту”, – наголошується в листі.

https://ua.interfax.com.ua





Схожі новини
  • 18.02.20 12:00 Прес-конференція: “Мита на імпорт нафтопродуктів: наслідки для економіки та споживачів”
  • Зерновий бізнес не бачить підстав для введення мита на імпорт палива в Україну
  • Немає підстав вводити мита на імпорт палива – зерновики
  • ВАР вітає рішення МКМТ щодо відмови у введенні обмежень на імпорт нафтопродуктів
  • У аграріїв знову зростають витрати

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.