Підвищення врожайності зернових і поява нової вантажної бази – основні передумови, які останнім часом спричинили за собою зміни в агрологістіческіх потоках України.
Про це 29 травня під час онлайн-конференції Grain & Maritime Days повідомила фахівець відділу логістики і річкового транспорту «Гермес-Трейдинг» (корпорація «Агровіста») Анна Плеханова, пише «АПК-Інформ».
«Виробництво зернових та олійних ще в 2018 р становило 92 млн тонн, а вже в 2019 г. – близько 98 млн тонн. За прогнозами експертів, до 2025 року ми можемо переступити цифру 113-115 млн тонн виробництва. Звичайно ж, це буде нести істотне навантаження на логістику країни», – уточнила вона.
За словами експерта, також змін агрологістіческіх потоків сприяли такі чинники, як непрогнозована і досить складна робота з «Укрзалізницею», все більше погіршується стан автомобільної інфраструктури та поява нових річкових і морських терміналів.
«Якщо в поточному році частка залізничного транспорту в перевезеннях агропродукції склала близько 70%, автомобільного – близько 20%, річкового – майже досягла 9%, то, за нашими прогнозами, до 2025 р частка річкових перевезень може збільшитися до 20-30 % і скласти близько 12 млн тонн», – вважає Плеханова.
Вона зазначила, що це, перш за все, викликано зростаючим інтересом учасників ринку до сфери річкових перевезень, а також економічною доцільністю, адже останні два сезони показали, що в порівнянні з досить швидкоплинними і непередбачуваними тарифами на перевезення залізницею і автотранспортом річкове перевезення демонструє достатню стабільність.
https://agroportal.ua