Аграрний тиждень. Україна
» » Експерт: Частка річкових перевезень зерна за п’ять років може вирости до 20-30%
» » Експерт: Частка річкових перевезень зерна за п’ять років може вирости до 20-30%

    Експерт: Частка річкових перевезень зерна за п’ять років може вирости до 20-30%






    Підвищення врожайності зернових і поява нової вантажної бази – основні передумови, які останнім часом спричинили за собою зміни в агрологістіческіх потоках України.

    Про це 29 травня під час онлайн-конференції Grain & Maritime Days повідомила фахівець відділу логістики і річкового транспорту «Гермес-Трейдинг» (корпорація «Агровіста») Анна Плеханова, пише «АПК-Інформ».

    «Виробництво зернових та олійних ще в 2018 р становило 92 млн тонн, а вже в 2019 г. – близько 98 млн тонн. За прогнозами експертів, до 2025 року ми можемо переступити цифру 113-115 млн тонн виробництва. Звичайно ж, це буде нести істотне навантаження на логістику країни», – уточнила вона.

    За словами експерта, також змін агрологістіческіх потоків сприяли такі чинники, як непрогнозована і досить складна робота з «Укрзалізницею», все більше погіршується стан автомобільної інфраструктури та поява нових річкових і морських терміналів.

    «Якщо в поточному році частка залізничного транспорту в перевезеннях агропродукції склала близько 70%, автомобільного – близько 20%, річкового – майже досягла 9%, то, за нашими прогнозами, до 2025 р частка річкових перевезень може збільшитися до 20-30 % і скласти близько 12 млн тонн», – вважає Плеханова.

    Вона зазначила, що це, перш за все, викликано зростаючим інтересом учасників ринку до сфери річкових перевезень, а також економічною доцільністю, адже останні два сезони показали, що в порівнянні з досить швидкоплинними і непередбачуваними тарифами на перевезення залізницею і автотранспортом річкове перевезення демонструє достатню стабільність.

    https://agroportal.ua





    Схожі новини
  • У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%
  • На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці
  • УКРАЇНА ВЖЕ ДО 2022 РОКУ БУДЕ ВИРОЩУВАТИ БІЛЬШЕ 100 МЛН ТОНН СІЛЬГОСППРОДУКЦІЇ
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • «Гермес-Трейдинг» експортував за 6 місяців 2013/14 МР більш 0,5 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експерт: Частка річкових перевезень зерна за п’ять років може вирости до 20-30%






Підвищення врожайності зернових і поява нової вантажної бази – основні передумови, які останнім часом спричинили за собою зміни в агрологістіческіх потоках України.

Про це 29 травня під час онлайн-конференції Grain & Maritime Days повідомила фахівець відділу логістики і річкового транспорту «Гермес-Трейдинг» (корпорація «Агровіста») Анна Плеханова, пише «АПК-Інформ».

«Виробництво зернових та олійних ще в 2018 р становило 92 млн тонн, а вже в 2019 г. – близько 98 млн тонн. За прогнозами експертів, до 2025 року ми можемо переступити цифру 113-115 млн тонн виробництва. Звичайно ж, це буде нести істотне навантаження на логістику країни», – уточнила вона.

За словами експерта, також змін агрологістіческіх потоків сприяли такі чинники, як непрогнозована і досить складна робота з «Укрзалізницею», все більше погіршується стан автомобільної інфраструктури та поява нових річкових і морських терміналів.

«Якщо в поточному році частка залізничного транспорту в перевезеннях агропродукції склала близько 70%, автомобільного – близько 20%, річкового – майже досягла 9%, то, за нашими прогнозами, до 2025 р частка річкових перевезень може збільшитися до 20-30 % і скласти близько 12 млн тонн», – вважає Плеханова.

Вона зазначила, що це, перш за все, викликано зростаючим інтересом учасників ринку до сфери річкових перевезень, а також економічною доцільністю, адже останні два сезони показали, що в порівнянні з досить швидкоплинними і непередбачуваними тарифами на перевезення залізницею і автотранспортом річкове перевезення демонструє достатню стабільність.

https://agroportal.ua





Схожі новини
  • У 2019 році річкові перевезення зерна збільшилися на 54%
  • На ринку річкових перевезень з’являються нові гравці
  • УКРАЇНА ВЖЕ ДО 2022 РОКУ БУДЕ ВИРОЩУВАТИ БІЛЬШЕ 100 МЛН ТОНН СІЛЬГОСППРОДУКЦІЇ
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • «Гермес-Трейдинг» експортував за 6 місяців 2013/14 МР більш 0,5 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.