Відбулась прес-конференція Української зернової асоціації з приводу завершення маркетингового року 19/20. На ній президент асоціації Микола Горбачьов відповів на запитання щодо лобіювання інтересів аграріїв в УЗ.
Так, за його словами, головний вплив на УЗ здійснюють представники металургійного комплексу, у той час як аграрії позбавлені важелів захисту інтересів.
“Чому немає внутрішнього лобізму кадрів в УЗ в бік зернового ринку? Відповідь на це запитання: хто ж є бенефіціаром дії УЗ. У зв’язку з тим, що основні вантажі 90% перевозить металургійний комплекс, вони й впливають на кадрову політику в тому числі. Міністерство аграрної політики в минулому, і Мінекономрозвитку зараз не мають такого великого впливу на УЗ. І тому й зерно йде за залишковим принципом. Тому коли ставиться запитання: кому купувати вагони-зерновози або піввагони, то, звісно, сільгоспвиробник — багатий і сам купить, а металургійний комплекс, як найбідніша галузь, вона, звісно, буде просубсидована державою, і держава купить їм вагони, щоб вони їздили. І так це відбувалося завжди. Кому ж давати локомотиви? Локомотиви повезуть зерно або повезуть метал? Ну, звісно, повезуть метал. Як ми можемо вплинути? Ніяк”, – заявив він.
На завершення думки Микола Горбачьов пояснив, чому УЗА не може діяти у сфері лобіювання інтересів аграріїв на залізниці:
“У нас немає закону про лобізм. Ми громадська організація, яка може показувати проблеми, ми їх всіх порушуємо, ми говоримо свою думку, ми пропонуємо, але в кращому випадку нас слухають і навіть іноді чують. Але поки жодних дій, які б призвели до поліпшення, ми не бачимо”.
Rail.insider