Аграрний тиждень. Україна
» » Ідея з малодіяльними станціями завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, — Микола Горбачьов
» » Ідея з малодіяльними станціями завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, — Микола Горбачьов

    Ідея з малодіяльними станціями завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, — Микола Горбачьов






    На прес-конференції Української зернової асоціації щодо підсумків маркетингового року 19/20, президент асоціації Микола Горбачьов розповів про проблемні моменти у відносинах агросектору з УЗ.

    Зокрема, він заявив, що попри те, що сільгоспвиробники інвестують у розвиток бізнесу, вони залишаються вкрай залежними від УЗ.

    “Найбільша проблема – це інфраструктурна. Сільгоспвиробник вкладає гроші, підвищує ефективність, будує елеватори, але є монополіст УЗ, яка перевозить 70% зерна, що йде на експорт. І тут у нас є складнощі: недолік тяги, трохи відрізняється наш підхід від державного щодо використання державних ресурсів та можливостей, він обмежує діяльність економічних суб’єктів по всій території.

    Скажімо, ідея з малодіяльними станціями, звісно, завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, де УЗ визначила, з яких станцій їй вигідно возити, а з яких невигідно. Хоча, насправді, основна мета УЗ, як державного монополіста, – це дати можливість економічним суб’єктам, які розміщено в регіоні, мати доступ до інфраструктури в будь-якому вигляді. Будь-які обмеження з інфраструктури тягнуть за собою економічні та соціальні наслідки. Припустимо, елеватор є єдиним місцем роботи де-небудь у селі, якщо обмежити туди доступ вагонів, то підприємство закриється, люди будуть втрачати роботу, тобто це величезний соціальний пласт, який матиме свої наслідки”.

    При цьому президент асоціації зазначив, що комунікація останніми роками між Перевізником та аграріями покращилася.

    “За останні 3 роки комунікація з УЗ у нас поліпшилося, але великих перемог у нас немає. Ми запропонували їм розробити план спільно з УЗ, за якого ми спільно визначимо ті точки розвитку регіональні, з якими можна розширити інфраструктуру в нашій країні”.

    Нагадаємо, раніше в УЗА прохали Укрзалізницю приділити увагу покращенню залізничної інфраструктури на півночі та заході України.

    Також зауважимо, що на цій же пресконференції Микола Горбачьов зазначив, що аграрії не мають важелів впливу на УЗ.

    https://railinsider.com.ua

     





    Схожі новини
  • Микола Горбачьов: аграрії не мають важелів впливу на УЗ
  • Аграрії просять УЗ приділити увагу покращенню залізничної інфраструктури на півночі та заході України
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • Можливе обмеження українського експорту не принесе економічної шкоди для бізнесу
  • Чому елеватори є трендом – Микола Горбачьов

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ідея з малодіяльними станціями завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, — Микола Горбачьов






На прес-конференції Української зернової асоціації щодо підсумків маркетингового року 19/20, президент асоціації Микола Горбачьов розповів про проблемні моменти у відносинах агросектору з УЗ.

Зокрема, він заявив, що попри те, що сільгоспвиробники інвестують у розвиток бізнесу, вони залишаються вкрай залежними від УЗ.

“Найбільша проблема – це інфраструктурна. Сільгоспвиробник вкладає гроші, підвищує ефективність, будує елеватори, але є монополіст УЗ, яка перевозить 70% зерна, що йде на експорт. І тут у нас є складнощі: недолік тяги, трохи відрізняється наш підхід від державного щодо використання державних ресурсів та можливостей, він обмежує діяльність економічних суб’єктів по всій території.

Скажімо, ідея з малодіяльними станціями, звісно, завдала великої шкоди для інвестиційного клімату країни, де УЗ визначила, з яких станцій їй вигідно возити, а з яких невигідно. Хоча, насправді, основна мета УЗ, як державного монополіста, – це дати можливість економічним суб’єктам, які розміщено в регіоні, мати доступ до інфраструктури в будь-якому вигляді. Будь-які обмеження з інфраструктури тягнуть за собою економічні та соціальні наслідки. Припустимо, елеватор є єдиним місцем роботи де-небудь у селі, якщо обмежити туди доступ вагонів, то підприємство закриється, люди будуть втрачати роботу, тобто це величезний соціальний пласт, який матиме свої наслідки”.

При цьому президент асоціації зазначив, що комунікація останніми роками між Перевізником та аграріями покращилася.

“За останні 3 роки комунікація з УЗ у нас поліпшилося, але великих перемог у нас немає. Ми запропонували їм розробити план спільно з УЗ, за якого ми спільно визначимо ті точки розвитку регіональні, з якими можна розширити інфраструктуру в нашій країні”.

Нагадаємо, раніше в УЗА прохали Укрзалізницю приділити увагу покращенню залізничної інфраструктури на півночі та заході України.

Також зауважимо, що на цій же пресконференції Микола Горбачьов зазначив, що аграрії не мають важелів впливу на УЗ.

https://railinsider.com.ua

 





Схожі новини
  • Микола Горбачьов: аграрії не мають важелів впливу на УЗ
  • Аграрії просять УЗ приділити увагу покращенню залізничної інфраструктури на півночі та заході України
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • Можливе обмеження українського експорту не принесе економічної шкоди для бізнесу
  • Чому елеватори є трендом – Микола Горбачьов

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.