Аграрний тиждень. Україна
» » Ціна та якість продукції – головні чинники конкуренції на світовому ринку м’яса, – Микола Бабенко
» » Ціна та якість продукції – головні чинники конкуренції на світовому ринку м’яса, – Микола Бабенко

    Ціна та якість продукції – головні чинники конкуренції на світовому ринку м’яса, – Микола Бабенко



    Професіоналів м’ясної індустрії збере найбільша галузева конференція MeatForum, яка відбудеться в Києві на початку серпня. Акцентом події слугуватиме оцінка напрямків розвитку м’ясного ринку. Чи відбудеться розвиток шляхом консолідації? Чи чекає ринок злиття та поглинання? Чи залишиться місце для дрібних і середніх виробників? Ці й інші питання розглянуть учасники конференції, – йдеться в повідомленні Пресслужби Асоціації.
    Учасники Форуму дізнаються про можливості для перспективного розвитку м’ясної галузі – тваринництва та м’ясопереробки, про актуальні тренди й інсайти, почують поради щодо розвитку продажів та підвищення ефективності підприємства, матимуть змогу живого спілкування із партнерами.
    Одним із промовців конференції MeatForum є виконавчий директор Асоціації «М’ясної галузі» Микола Бабенко. 6-го серпня, присвяченого трендам і рішенням на ринку м’ясопереробки, він презентуватиме асоціацію та започатковану нею програму розвитку м’ясної галузі «Нове свинарство 2025». На учасників події чекає також практичний семінар щодо продовження термінів споживання м’ясної продукції – нагального питання для всіх її виробників, а особливо для розвитку експорту. 
    Наступний день Форуму – для тих, хто має намір або вже займається вирощуванням тварин, м’ясопереробним підприємствам, які планують створити власну сировинну базу. Упродовж 3-годинного майстер-класу Микола Бабенко поділиться фаховим баченням розвитку свинарства у розрізі неминучих процесів глобалізації. Обговорюватиметься консолідація вирощування та переробки як безальтернативна бізнес-модель для сталого розвитку ринку, для досягнення найнижчих виробничих витрат, для забезпечення внутрішніх потреб країни та нарощування експортного потенціалу. Будуть розглянуті світовий досвід, практичні діючі моделі вертикальної інтеграції та кооперації, питання оцінки інвестицій у вирощування, а також основні помилки власників свинокомплексів.
    «М’ясна галузь на роздоріжжі, і зараз відповідальний час, аби обрати правильний шлях», – наголосив експерт. З відкриттям у 2021 році ринку землі зміни торкнуться і сировинної бази. 
    «Процеси глобалізації та вертикальної інтеграції невідворотні. Світові виробники конкурують між собою за споживача, насамперед, ціною та якістю продукції. Найбільшою перепоною для експорту підприємствам м’ясної галузі є неконкурентна ціна сировини, насамперед, свиней. Ми не можемо стояти осторонь і маємо впливати на ситуацію, щоби забезпечити і внутрішній попит, і експорт доступними та якісними продуктами харчування, створити нові робочі місця у вирощуванні та переробці, формувати додану вартість в Україні, сприяти масштабуванню бізнесів усіх учасників м’ясної галузі та, як наслідок, сприяти наповненню місцевих і державного бюджетів податками», – резюмував Микола Бабенко.
    Варто зазначити, що Асоціація «М’ясної галузі» започаткувала програму «Нове свинарство 2025», реалізація якої у партнерстві із Центром підвищення ефективності в тваринництві сприятиме швидкому досягненню результатів у зниженні собівартості та виході України на конкурентний з основними країнами-експортерами свинини рівень ефективності вирощування свиней.
    Асоціація «М’ясної галузі» запрошує організації та підприємства до взаємодії в реалізації Програми «Нове свинарство 2025». Приєднатися до Програми можна за посиланням

    Олександр Кривенко





    Схожі новини
  • Нове свинарство: 20 млн. свиней до 2025 року, доступні ціни на м’ясо для населення
  • Рівень перевитрат у свинарстві сягнув 8 млрд грн
  • Експорт української м’ясної продукції. Проблеми і перспективи.
  • Успішний розвиток агробізнесу України можливий через бізнес-освіту
  • АПК УКРАЇНИ: ВПЛИВ ДЕРЖАВИ І РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ціна та якість продукції – головні чинники конкуренції на світовому ринку м’яса, – Микола Бабенко



Професіоналів м’ясної індустрії збере найбільша галузева конференція MeatForum, яка відбудеться в Києві на початку серпня. Акцентом події слугуватиме оцінка напрямків розвитку м’ясного ринку. Чи відбудеться розвиток шляхом консолідації? Чи чекає ринок злиття та поглинання? Чи залишиться місце для дрібних і середніх виробників? Ці й інші питання розглянуть учасники конференції, – йдеться в повідомленні Пресслужби Асоціації.
Учасники Форуму дізнаються про можливості для перспективного розвитку м’ясної галузі – тваринництва та м’ясопереробки, про актуальні тренди й інсайти, почують поради щодо розвитку продажів та підвищення ефективності підприємства, матимуть змогу живого спілкування із партнерами.
Одним із промовців конференції MeatForum є виконавчий директор Асоціації «М’ясної галузі» Микола Бабенко. 6-го серпня, присвяченого трендам і рішенням на ринку м’ясопереробки, він презентуватиме асоціацію та започатковану нею програму розвитку м’ясної галузі «Нове свинарство 2025». На учасників події чекає також практичний семінар щодо продовження термінів споживання м’ясної продукції – нагального питання для всіх її виробників, а особливо для розвитку експорту. 
Наступний день Форуму – для тих, хто має намір або вже займається вирощуванням тварин, м’ясопереробним підприємствам, які планують створити власну сировинну базу. Упродовж 3-годинного майстер-класу Микола Бабенко поділиться фаховим баченням розвитку свинарства у розрізі неминучих процесів глобалізації. Обговорюватиметься консолідація вирощування та переробки як безальтернативна бізнес-модель для сталого розвитку ринку, для досягнення найнижчих виробничих витрат, для забезпечення внутрішніх потреб країни та нарощування експортного потенціалу. Будуть розглянуті світовий досвід, практичні діючі моделі вертикальної інтеграції та кооперації, питання оцінки інвестицій у вирощування, а також основні помилки власників свинокомплексів.
«М’ясна галузь на роздоріжжі, і зараз відповідальний час, аби обрати правильний шлях», – наголосив експерт. З відкриттям у 2021 році ринку землі зміни торкнуться і сировинної бази. 
«Процеси глобалізації та вертикальної інтеграції невідворотні. Світові виробники конкурують між собою за споживача, насамперед, ціною та якістю продукції. Найбільшою перепоною для експорту підприємствам м’ясної галузі є неконкурентна ціна сировини, насамперед, свиней. Ми не можемо стояти осторонь і маємо впливати на ситуацію, щоби забезпечити і внутрішній попит, і експорт доступними та якісними продуктами харчування, створити нові робочі місця у вирощуванні та переробці, формувати додану вартість в Україні, сприяти масштабуванню бізнесів усіх учасників м’ясної галузі та, як наслідок, сприяти наповненню місцевих і державного бюджетів податками», – резюмував Микола Бабенко.
Варто зазначити, що Асоціація «М’ясної галузі» започаткувала програму «Нове свинарство 2025», реалізація якої у партнерстві із Центром підвищення ефективності в тваринництві сприятиме швидкому досягненню результатів у зниженні собівартості та виході України на конкурентний з основними країнами-експортерами свинини рівень ефективності вирощування свиней.
Асоціація «М’ясної галузі» запрошує організації та підприємства до взаємодії в реалізації Програми «Нове свинарство 2025». Приєднатися до Програми можна за посиланням

Олександр Кривенко





Схожі новини
  • Нове свинарство: 20 млн. свиней до 2025 року, доступні ціни на м’ясо для населення
  • Рівень перевитрат у свинарстві сягнув 8 млрд грн
  • Експорт української м’ясної продукції. Проблеми і перспективи.
  • Успішний розвиток агробізнесу України можливий через бізнес-освіту
  • АПК УКРАЇНИ: ВПЛИВ ДЕРЖАВИ І РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.