Сектор “їжі з собою” допомагає відновлювати продажі м’яса після кризи
10 August, Розділ Новини, переглядів 1 490
Після закриття частини закладів громадського харчування у Великобританії на початку пандемії коронавірусу помітно знизились продажі деяких груп продуктів, зокрема, м’яса. Помітно зменшились і обсяги торгівлі готовими стравами “на виніс”. Утім нещодавно популярність “їжі з собою” почала відновлюватись, а за підсумками першої половини липня показники продажів на виніс були навіть більшими, ніж до карантину, повідомила менеджера з питань роздрібної торгівлі Раді з питань розвитку сільського господарства та садівництва Великобританії (AHDB) Ребекка Гладман.
Пожвавленню на ринку сприяло повторне відкриття більшості ресторанів швидкого харчування.
Пані Гладман зауважила: “Мережі (такі як McDonald’s, KFC, Greggs) є ключовими в роботі сектору “їжіз собою”. Вони складають 58% ринку. Таким чином, відновлення їх роботи було головним стимулом зростання продажів”.
У липні цього року продажі баранини та ягнятини на виніс чи через сервіси доставки у Великобританії зросли на 89%, порівняно з показниками цього місяця 2019 року. У то же час продажі свинини зросли на 20%, а яловичини – на 9%.
Meat-Inform
Схожі новини
На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби з представниками ЗМІ перевірили виконання протиепідемічних вимог в закладах громадського харчування містаДослідження: популяризація вегетаріанства майже не впливає на продажі м’ясаУ Британії зібрали один з найменших врожаїв картоплі за 60 роківЗакриття МАФів потягне за собою скорочення обсягів виробництва пива - «Укрпиво»Carlsberg Ukraine у ​​2012 році збільшить продажі квасу в Україну на 30% /