Українські виробники пива говорять про зниження обсягів реалізації своєї продукції у 2020 році на внутрішньому ринку, але в той же час відзначають, що скорочення ринку поки що не дуже суттєве.
«Попит на продукцію на нашому ринку в період суворих карантинних обмежень, з березня по травень, скоротився на 4% в порівнянні з минулим роком. Основна причина зниження – обмеження в роботі HoReCa. У каналі сучасної торгівлі, навпаки, продажі показують незначний приріст», – констатує генеральний директор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко.
За словами експерта, найбільше зниження спостерігалося в квітні 2020 року і склало 10%.
На його думку, це може бути пов’язано з тим, що споживачі вважають за краще здійснювати великі щотижневі покупки в супермаркетах, а в дрібних магазинах традиційної торгівлі (гастрономах) спостерігається незначне скорочення продажів.
«У період карантину виріс попит на продукцію нашої компанії в середньому і низькому ціновому сегменті, особливо на акційні пропозиції. Однак зараз ми бачимо відновлення нормальної структури портфеля з приростом збуту більш преміальних продуктів», – уточнює гендиректор Carlsberg.
Нарікає на просідання ринку пива в нинішньому році і маркетинг-директор компанії «AB InBev Efes Україна» Анна Руденко.
«Після зростання три роки поспіль в цьому році категорія пива почала падати в обсягах. Продажі в січні 2020 року були ще зі знаком плюс до минулого року, але починаючи з лютого падіння категорії становить від 1,8 до 5,7% в залежності від місяця. Найбільше категорія просіла в квітні. COVID-19, карантин, непрацююча або працюча з обмеженнями HoReCa, зниження купівельної спроможності, негативні очікування населення, побоювання економічної кризи і зниження курсу гривні – все це призвело до падіння попиту на пиво», – зазначає Анна Руденко.
ІЦ УАК за матеріалами AgroNews
agroconf.org