Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції
» » УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції

    УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції






    Українська зернова асоціація звернулася до АТ «Укрзалізниця», Мінінфраструктури та Мінекономрозвитку з проханням відновити перевезення зернових вантажів на особливих умовах – за розкладом руху маршрутних поїздів в найкоротші терміни та не допустити до традиційного колапсу залізничних перевезень в пікові періоди, який може призвести до зриву українських експортних постачань, зокрема зернових, на світовий ринок.

    УЗА вкотре нагадала, що аграрний експорт, в тому числі зернових культур, є одним із найважливіших напрямів української економіки, який стрімко розвивається і приносить державі 40% валютних надходжень. При цьому зернова галузь забезпечує 15% валового внутрішнього продукту. Цьогоріч УЗА очікує, що вітчизняні аграрії наблизяться до минулорічного рекорду та зберуть близько 96 млн т зернових та олійних культур, а експорт може сягнути 56 млн т зерна. Ми впевнено рухаємось до показника в 100 млн. т. виробництва зернових та олійних культур та 70 млн. т. експорту до 2022 року.

    Забезпечуючи левову частку від аграрного експорту, зернова галузь та експорт зерна цілком залежить від стабільної та ефективної роботи залізниці, оскільки близько 65% всього зерна з регіонів вивозиться для подальшого експорту через морські порти саме залізничним транспортом. Тому розвиток галузі та експорт цілком залежать від надійного, швидкого і вчасного транспортування продукції до морських портів. На сьогодні, найбільшою проблемою для зерновиків є припинення Договору про перевезення вантажів на особливих умовах – за розкладом руху маршрутних поїздів від 26.09.2019 з 31.07.2020 року. Це ставить під загрозу логістику перевезень зернових вантажів залізничним транспортом загального користування, та змусить аграріїв переглянути логістичну стратегію з переведенням частини вантажопотоку на інші види транспорту.

    Запроваджена послуга перевезень на особливих умовах відповідає практиці перевезень зернових вантажів провідних країн світу, що зокрема є конкурентами на глобальному ринку української агропродукції. Відсутність такої можливості перевезень для українських експортерів агропродукції загрожує економічній безпеці та конкурентоспроможності аграрної галузі України на світовому ринку.

    Окрім того, перевезення зерна є найприбутковішим напрямом серед усіх інших вантажних перевезень АТ «Укрзалізниця», – займаючи всього 10% обсягу вантажних перевезень, транспортування зерна забезпечує 20% від усього доходу вантажних перевезень АТ «Укрзалізниця». Перевезення вантажів на особливих умовах – за РРМП принесли АТ “Укрзалізниця” близько 207 млн. грн доходу за 2019 рік.

    Запроваджена послуга перевезень на особливих умовах реалізується за умови місячного планування розкладу руху поїздів, часу та станцій навантаження в залізничній мережі, що значно підвищує прогнозованість використання локомотивів та вагонів, зменшує їх дефіцит для перевезення заданих обсягів, підвищує пропускну спроможність залізничної мережі.

    УЗА сподівається на врахування інтересів галузі, яка сьогодні є найбільшим джерелом валютних надходжень від експорту, і буде відновлено дію договору за РРМП. Зі свого боку, УЗА надала свої пропозиції та зауваження до договору РРМП та сподівається на їх врахування.

     





    Схожі новини
  • УЗА підтримує уніфікацію тарифів на порожній пробіг вагонів, але проти прихованого збільшення вартості
  • УЗА: Україна цьогоріч може зібрати новий рекордний врожай зернових – 100 млн т
  • УЗА: заборона транспортування с/г техніки зашкодить збору врожаю
  • УЗА наголошує, що жодних передумов для заборони експорту зернових немає
  • УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА просить зберегти «графікові маршрути» для аграрної продукції






Українська зернова асоціація звернулася до АТ «Укрзалізниця», Мінінфраструктури та Мінекономрозвитку з проханням відновити перевезення зернових вантажів на особливих умовах – за розкладом руху маршрутних поїздів в найкоротші терміни та не допустити до традиційного колапсу залізничних перевезень в пікові періоди, який може призвести до зриву українських експортних постачань, зокрема зернових, на світовий ринок.

УЗА вкотре нагадала, що аграрний експорт, в тому числі зернових культур, є одним із найважливіших напрямів української економіки, який стрімко розвивається і приносить державі 40% валютних надходжень. При цьому зернова галузь забезпечує 15% валового внутрішнього продукту. Цьогоріч УЗА очікує, що вітчизняні аграрії наблизяться до минулорічного рекорду та зберуть близько 96 млн т зернових та олійних культур, а експорт може сягнути 56 млн т зерна. Ми впевнено рухаємось до показника в 100 млн. т. виробництва зернових та олійних культур та 70 млн. т. експорту до 2022 року.

Забезпечуючи левову частку від аграрного експорту, зернова галузь та експорт зерна цілком залежить від стабільної та ефективної роботи залізниці, оскільки близько 65% всього зерна з регіонів вивозиться для подальшого експорту через морські порти саме залізничним транспортом. Тому розвиток галузі та експорт цілком залежать від надійного, швидкого і вчасного транспортування продукції до морських портів. На сьогодні, найбільшою проблемою для зерновиків є припинення Договору про перевезення вантажів на особливих умовах – за розкладом руху маршрутних поїздів від 26.09.2019 з 31.07.2020 року. Це ставить під загрозу логістику перевезень зернових вантажів залізничним транспортом загального користування, та змусить аграріїв переглянути логістичну стратегію з переведенням частини вантажопотоку на інші види транспорту.

Запроваджена послуга перевезень на особливих умовах відповідає практиці перевезень зернових вантажів провідних країн світу, що зокрема є конкурентами на глобальному ринку української агропродукції. Відсутність такої можливості перевезень для українських експортерів агропродукції загрожує економічній безпеці та конкурентоспроможності аграрної галузі України на світовому ринку.

Окрім того, перевезення зерна є найприбутковішим напрямом серед усіх інших вантажних перевезень АТ «Укрзалізниця», – займаючи всього 10% обсягу вантажних перевезень, транспортування зерна забезпечує 20% від усього доходу вантажних перевезень АТ «Укрзалізниця». Перевезення вантажів на особливих умовах – за РРМП принесли АТ “Укрзалізниця” близько 207 млн. грн доходу за 2019 рік.

Запроваджена послуга перевезень на особливих умовах реалізується за умови місячного планування розкладу руху поїздів, часу та станцій навантаження в залізничній мережі, що значно підвищує прогнозованість використання локомотивів та вагонів, зменшує їх дефіцит для перевезення заданих обсягів, підвищує пропускну спроможність залізничної мережі.

УЗА сподівається на врахування інтересів галузі, яка сьогодні є найбільшим джерелом валютних надходжень від експорту, і буде відновлено дію договору за РРМП. Зі свого боку, УЗА надала свої пропозиції та зауваження до договору РРМП та сподівається на їх врахування.

 





Схожі новини
  • УЗА підтримує уніфікацію тарифів на порожній пробіг вагонів, але проти прихованого збільшення вартості
  • УЗА: Україна цьогоріч може зібрати новий рекордний врожай зернових – 100 млн т
  • УЗА: заборона транспортування с/г техніки зашкодить збору врожаю
  • УЗА наголошує, що жодних передумов для заборони експорту зернових немає
  • УЗА пропонує «Укрзалізниці» дієвий механізм забезпечення рівного доступу аграріїв до залізничних перевезень

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.