Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»"Мелітопольська черешня" офіційно стала українським географічним брендом
АТУ»Новини»"Мелітопольська черешня" офіційно стала українським географічним брендом

"Мелітопольська черешня" офіційно стала українським географічним брендом

16 вересень, Розділ Новини, переглядів 2 316

"Мелітопольська черешня" офіційно стала українським географічним брендом

В Україні завершилася реєстрація географічної назви з історичним походженням "Мелітопольська черешня" - рішенням Мінекономіки за висновками Інституту інтелектуальної зареєстровано відповідне географічне зазначення і бренд отримав офіційний статус.

Про це повідомляє "ПроАгро Груп" з посиланням на Ria-m.tv.

Це перша українська ягода, яка отримала реєстрацію як географічне зазначення, і має право на визнання в ЄС. Заявку на реєстрацію географічного зазначення за підтримки міської влади подала Асоціація виробників мелітопольської черешні. Відтепер називатися "мелітопольською" матиме право черешня, яка вирощується в місцевості навколо міста Мелітополь на обох берегах річки Молочна, а саме - в межах міста Мелітополь і навколишніх населених пунктів.

За словами заступниці міського голови Ірини Рудакової отримання офіційного звання географічного бренду відкриває нові можливості для бізнесу та нові ринки збуту в країнах ЄС.

ІЦ УАК за матеріалами Proagro

agroconf.org





Схожі новини
  • Мелітопольська черешня може стати продуктом із географічним зазначенням
  • В Україна узаконили географічні зазначення продуктів
  • Розпочато реєстрацію першого українського продукту з географічним маркуванням – гуцульської овечої бриндзі
  • Перші 10 географічних зазначень в Україні будуть включати сири, фрукти, вина і мед
  • Українські виробники кавунів об’єдналися в асоціацію

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.