Майже абсолютна більшість перевізників і вантажовласників автомобілів зерновозів, а саме 90,6% вважають, що на ринку існує профіцит автомобілів зерновозів. Про це свідчать дані опитування zernovoz.ua.
«Враховуючи існуючий профіцит і високу конкуренцію, готові змінити партнерів в поточному сезоні 38,3% опитаних, віддають перевагу роботі із перевіреними контрагентами 61,7%», — йдеться в повідомленні. За результатами опитування, переважна більшість учасників опитування, а саме 64,6% вважають, що ставки фрахту на перевезення пізніх культур впадуть, ще 25,3% впевнені, що тарифи будуть на рівні минулого року. При цьому 83,7% відповіли, що ставки під час збирання ранніх культур їх не задовольнили. «Такі очікування формуються під впливом ряду факторів.
Протягом червня-серпня 2020 року ціни на дизпаливо виросли в середньому на 5,6%, в той же час нафта основних сортів, на міжнародних біржових майданчиках, зросла на 21,7%-22,4%», — додають аналітики. Крім того, зниження валових зборів основних культур, затримка в збиранні ранніх зернових, яке спостерігається в поточному сезоні, а також стримування виробниками продажів, згладило ріст попиту на послуги автомобілів зерновозів в червні-липні. Стосовно заходів з посилення відповідальності за перевантажений транспорт і зміни в роботі пунктів габаритно-вагового контролю 58,8% опитаних виступають за посилення контролю, а 26,8% вважають, що суттєвих змін не відбудеться.
ІЦ УАК за матеріалами Agravery
agroconf.org