Аграрний тиждень. Україна
» » Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати
» » Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати

    Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати


    Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати

    Цього сезону спостерігається падіння ставок на фрахт автомобілів зерновозів. Це викликає серйозне невдоволення серед перевізників.

    У жовтні спостерігається найвищий рівень ставок за рік у зв’язку з піком збиральної кампанії і, як наслідок, максимальним завантаженням зерновозів.

    Порівняння жовтня 2019 року з жовтнем минулого року продемонструвало зростання лише на короткому плечі, в той час як на середньому і великому спостерігається падіння. Хоча ще на початку сезону власники автотранспорту прогнозували зростання тарифів на 15% і більше.

    Абсолютним лідером серед сільгоспкультур є кукурудза, частка якої становить 46,1% від усіх замовлень на перевезення. На другому місці соя (18,4%), на третьому – соняшник (12,7%).

    Попри сезонний попит на міжрегіональні перевезення топових зернових і олійних культур, а також зростання собівартості, тарифи продовжували знижатися.

    Ураховуючи, що пік збиральної кампанії вже минув, ставки на фрахт і надалі залишатимуться низькими.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes

    agroconf.org





    Схожі новини
  • За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%
  • З початку 2019/20 МР "Укрзалізниця" збільшила перевезення зерна на 22,8%
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати


Тарифи на автомобільні перевезення зернових продовжують падати

Цього сезону спостерігається падіння ставок на фрахт автомобілів зерновозів. Це викликає серйозне невдоволення серед перевізників.

У жовтні спостерігається найвищий рівень ставок за рік у зв’язку з піком збиральної кампанії і, як наслідок, максимальним завантаженням зерновозів.

Порівняння жовтня 2019 року з жовтнем минулого року продемонструвало зростання лише на короткому плечі, в той час як на середньому і великому спостерігається падіння. Хоча ще на початку сезону власники автотранспорту прогнозували зростання тарифів на 15% і більше.

Абсолютним лідером серед сільгоспкультур є кукурудза, частка якої становить 46,1% від усіх замовлень на перевезення. На другому місці соя (18,4%), на третьому – соняшник (12,7%).

Попри сезонний попит на міжрегіональні перевезення топових зернових і олійних культур, а також зростання собівартості, тарифи продовжували знижатися.

Ураховуючи, що пік збиральної кампанії вже минув, ставки на фрахт і надалі залишатимуться низькими.

ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes

agroconf.org





Схожі новини
  • За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%
  • З початку 2019/20 МР "Укрзалізниця" збільшила перевезення зерна на 22,8%
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.