Цього сезону спостерігається падіння ставок на фрахт автомобілів зерновозів. Це викликає серйозне невдоволення серед перевізників.
У жовтні спостерігається найвищий рівень ставок за рік у зв’язку з піком збиральної кампанії і, як наслідок, максимальним завантаженням зерновозів.
Порівняння жовтня 2019 року з жовтнем минулого року продемонструвало зростання лише на короткому плечі, в той час як на середньому і великому спостерігається падіння. Хоча ще на початку сезону власники автотранспорту прогнозували зростання тарифів на 15% і більше.
Абсолютним лідером серед сільгоспкультур є кукурудза, частка якої становить 46,1% від усіх замовлень на перевезення. На другому місці соя (18,4%), на третьому – соняшник (12,7%).
Попри сезонний попит на міжрегіональні перевезення топових зернових і олійних культур, а також зростання собівартості, тарифи продовжували знижатися.
Ураховуючи, що пік збиральної кампанії вже минув, ставки на фрахт і надалі залишатимуться низькими.
ІЦ УАК за матеріалами AgroTimes
agroconf.org