Аграрний тиждень. Україна
» » УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою
» » УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою

    УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою






    Міністерство інфраструктури України розробило нову методику розрахунку портових зборів. Відповідний проект наказу «Про деякі питання портових зборів та визнання такими, що втратив чинність, до наказу Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013 року №316» відомство опублікувало для обговорення на своєму сайті.

    Проектом затверджуються наступні документи:



    методику розрахунку розмірів ставок портових зборів, які стягуються в морських портах,



    порядок справляння, обліку та використання коштів від портових зборів, крім використання коштів від адміністративного збору.

    «Розрахунок ставок портових зборів в методиці базується на застосуванні витратного методу розрахунку ставок портових зборів за критерієм достатності джерела необхідного фінансування об’єктів портової інфраструктури та інших об’єктів, які утримуються за рахунок портових зборів», – вказується в пояснювальній записці до проекту наказу.

    При розрахунку застосовується показник нормативу рентабельності. Даний показник включений до складу ставок портових зборів і покриває наступний перелік витрат:



    нове будівництво,



    реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів портової інфраструктури і судноплавних каналів, в тому числі на компенсацію інвестицій,



    податок на прибуток і частина чистого прибутку (доходу), що підлягає відрахуванню до Державного бюджету відповідно до законодавства.

    Крім цього, норматив рентабельності встановлюється окремо для корабельного, канального, причального, санітарного портового збору для кожного морського порту (або регіону). При цьому норматив враховує економічні показники діяльності та плани розвитку на прогнозований період.

    Також в методиці розрахунку валова місткість судна застосовується як база нарахування портових зборів (грос-тоннажу – GT). Крім того, нарахування корабельного, канального, адміністративного, маякового і санітарного портових зборів здійснюється на підставі валової місткості судна, а нарахування причального портового збору – на підставі валової місткості судна за добу.

    Згідно з документом, ставки корабельного, причального, санітарного портового зборів визначаються на єдиному рівні для кожного портового збору в залежності від регіону, котрих виділено чотири:



    1 регіон (Велика Одеса) – морський порт Одеса, морський порт Південний, морський порт Чорноморськ і морський порт Білгород-Дністровський;



    2 регіон (Азовський регіон) – морський порт Маріуполь, морський порт Бердянськ;



    3 регіон (Дунайський регіон) – морський порт Ізмаїл, морський порт Рені, морський порт Усть-Дунайськ;



    4 регіон (Бузько-Дніпровський регіон) – морський порт Миколаїв, морський порт Херсон, морський порт Ольвія, морський порт Скадовськ.

    Зауваження та пропозиції до проекту наказу в Мінінфраструктури приймають до 29 жовтня 2020 року в письмовому та електронному вигляді.

    За інформацією ЦТС.

    https://elevatorist.com





    Схожі новини
  • В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Зниження портових зборів дозволить знизити вартість продукції аграріїв на внутрішньому ринку – Козаченко
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УМінінфраструктури запропонували розраховувати портові збори за новою методикою






Міністерство інфраструктури України розробило нову методику розрахунку портових зборів. Відповідний проект наказу «Про деякі питання портових зборів та визнання такими, що втратив чинність, до наказу Міністерства інфраструктури України від 27.05.2013 року №316» відомство опублікувало для обговорення на своєму сайті.

Проектом затверджуються наступні документи:



методику розрахунку розмірів ставок портових зборів, які стягуються в морських портах,



порядок справляння, обліку та використання коштів від портових зборів, крім використання коштів від адміністративного збору.

«Розрахунок ставок портових зборів в методиці базується на застосуванні витратного методу розрахунку ставок портових зборів за критерієм достатності джерела необхідного фінансування об’єктів портової інфраструктури та інших об’єктів, які утримуються за рахунок портових зборів», – вказується в пояснювальній записці до проекту наказу.

При розрахунку застосовується показник нормативу рентабельності. Даний показник включений до складу ставок портових зборів і покриває наступний перелік витрат:



нове будівництво,



реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів портової інфраструктури і судноплавних каналів, в тому числі на компенсацію інвестицій,



податок на прибуток і частина чистого прибутку (доходу), що підлягає відрахуванню до Державного бюджету відповідно до законодавства.

Крім цього, норматив рентабельності встановлюється окремо для корабельного, канального, причального, санітарного портового збору для кожного морського порту (або регіону). При цьому норматив враховує економічні показники діяльності та плани розвитку на прогнозований період.

Також в методиці розрахунку валова місткість судна застосовується як база нарахування портових зборів (грос-тоннажу – GT). Крім того, нарахування корабельного, канального, адміністративного, маякового і санітарного портових зборів здійснюється на підставі валової місткості судна, а нарахування причального портового збору – на підставі валової місткості судна за добу.

Згідно з документом, ставки корабельного, причального, санітарного портового зборів визначаються на єдиному рівні для кожного портового збору в залежності від регіону, котрих виділено чотири:



1 регіон (Велика Одеса) – морський порт Одеса, морський порт Південний, морський порт Чорноморськ і морський порт Білгород-Дністровський;



2 регіон (Азовський регіон) – морський порт Маріуполь, морський порт Бердянськ;



3 регіон (Дунайський регіон) – морський порт Ізмаїл, морський порт Рені, морський порт Усть-Дунайськ;



4 регіон (Бузько-Дніпровський регіон) – морський порт Миколаїв, морський порт Херсон, морський порт Ольвія, морський порт Скадовськ.

Зауваження та пропозиції до проекту наказу в Мінінфраструктури приймають до 29 жовтня 2020 року в письмовому та електронному вигляді.

За інформацією ЦТС.

https://elevatorist.com





Схожі новини
  • В Раді звернулися до уряду з проханням знизити портові збори
  • Галузеві асоціації вважають за необхідне знизити портові збори на 20%, пропонують Кабміну здійснити це в два етапи
  • Зниження портових зборів дозволить знизити вартість продукції аграріїв на внутрішньому ринку – Козаченко
  • Аграрії підтримують зниження портових зборів на 20%, – УЗА
  • Мінінфраструктури зобов’язано розробити Методику розрахунку розмірів ставок портових зборів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.