Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом
» » УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом

    УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом






    Українська зернова асоціація підтримує інші галузеві асоціації, які висловилися проти необґрунтованого обмеження строку експлуатації вантажних вагонів на залізниці. УЗА вважає, що припинення експлуатації вагонів повинно визначатися його технічним станом, а не граничним строком експлуатації. Така політика дозволить поступово виводити з експлуатації аварійні та непридатні до вантажних перевезень вагони та їх заміну на нові.

    Про це сьогодні заявив на спільній прес-конференції галузевих асоціацій в.о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко.

    «Сьогодні на зерновому ринку перевезень є близько 30-32 тис. зерновозів, третина з яких – 10-11 тис. – це зерновози Укрзалізниці із солідним строком експлуатації, 90% яких знаходяться в незадовільному стані. Списання 20-30% парку зерновозів не призведе до дефіциту вагонів на ринку, однак механізми оновлення парку потрібно запускати ринковими методами, а не адміністративними. Ринок вже довів, що готовий оновлювати парк», – зазначив Сергій Іващенко.

    Цьому сприяла як державна програма з компенсації вартості будівництва нового зерновоза, так і технологічність нових вагонів. Так, новий вагон здатен вміщати і перевозити на 20-30% більше зерна, що здешевлює перевезення тонни зерна. Таке зменшення вартості логістики додатково стимулює до оновлення парку вагонів.

    «Списувати вагони зерновози лише через термін експлуатації – це не європейська практика. Основним фактором повинен бути технічний стан. Так, вагони-зерновози, що пройшли технічний контроль та яким продовжено термін експлуатації – повинні мати можливість транспортувати зерно незалежно від терміну експлуатації», – відзначив представник УЗА.

    УЗА сподівається, що Міністерство інфраструктури та Укрзалізниця дослухаються до пропозицій зерновиків та врахує їх в роботі.





    Схожі новини
  • Прес-анонс: Скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів призведе до зростання витрат вантажовідправників і втрат економіки України
  • "Укрзалізниця" почне виводити з експлуатації старі зерновози
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА: обмеження експлуатації вагонів повинно відбуватися виключно за технічним станом






Українська зернова асоціація підтримує інші галузеві асоціації, які висловилися проти необґрунтованого обмеження строку експлуатації вантажних вагонів на залізниці. УЗА вважає, що припинення експлуатації вагонів повинно визначатися його технічним станом, а не граничним строком експлуатації. Така політика дозволить поступово виводити з експлуатації аварійні та непридатні до вантажних перевезень вагони та їх заміну на нові.

Про це сьогодні заявив на спільній прес-конференції галузевих асоціацій в.о. виконавчого директора Української зернової асоціації Сергій Іващенко.

«Сьогодні на зерновому ринку перевезень є близько 30-32 тис. зерновозів, третина з яких – 10-11 тис. – це зерновози Укрзалізниці із солідним строком експлуатації, 90% яких знаходяться в незадовільному стані. Списання 20-30% парку зерновозів не призведе до дефіциту вагонів на ринку, однак механізми оновлення парку потрібно запускати ринковими методами, а не адміністративними. Ринок вже довів, що готовий оновлювати парк», – зазначив Сергій Іващенко.

Цьому сприяла як державна програма з компенсації вартості будівництва нового зерновоза, так і технологічність нових вагонів. Так, новий вагон здатен вміщати і перевозити на 20-30% більше зерна, що здешевлює перевезення тонни зерна. Таке зменшення вартості логістики додатково стимулює до оновлення парку вагонів.

«Списувати вагони зерновози лише через термін експлуатації – це не європейська практика. Основним фактором повинен бути технічний стан. Так, вагони-зерновози, що пройшли технічний контроль та яким продовжено термін експлуатації – повинні мати можливість транспортувати зерно незалежно від терміну експлуатації», – відзначив представник УЗА.

УЗА сподівається, що Міністерство інфраструктури та Укрзалізниця дослухаються до пропозицій зерновиків та врахує їх в роботі.





Схожі новини
  • Прес-анонс: Скорочення терміну експлуатації вантажних вагонів призведе до зростання витрат вантажовідправників і втрат економіки України
  • "Укрзалізниця" почне виводити з експлуатації старі зерновози
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Пропозиція вільних зерновозів знову скоротилась
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.