У відповідь на другу хвилю коронавірусу країни починають повторно вводити повний карантин. Якщо такі самі заходи чекають на Україну, як це може вплинути на ринок м’яса? — аналізували аналітики Асоціації «Свинарі України».
1. Закриття продовольчих ринків змусить споживача переорієнтуватися на торгівельні мережі та спеціалізовані м’ясні магазини. Тож проблем з реалізацією живця на бійні, які постачають м’ясо у такі заклади роздрібної торгівлі, не очікується. Скрутнішою, як і минулого разу, буде ситуація для тих операторів, чия продукція знаходить споживача на прилавках ринків, оскільки роботу останніх можуть знову обмежити.
2. Попит на свинину з боку закладів громадського харчування дещо зменшиться. Проте не так сильно, як навесні, оскільки більша їх частка вже змогла переорієнтуватися на роботу з доставкою та /чи на винос.
3. Буму споживчої активності через панічні настрої, найвірогідніше, вже не буде. По-перше, населення країни вже не так «шоково» сприйме черговий форс-мажор, спираючись на досвід весняного карантину. По-друге, осінь — сезон традиційного послаблення попиту, зокрема через «непікнікову» погоду та реструктуризацію сімейних бюджетів з початком опалювального сезону. Тож сплеск споживчої активності до середини грудня, коли громадяни будуть поступово готуватися до зимових свят, малоймовірний. До того часу попит залишатиметься відносно стабільним.
4. Ураховуючи зростання числа хворих на СOVID-19, не виключаємо посилення проблем з кадрами для підприємств м’ясної галузі, порівняно з весною. Проте, враховуючи більшу готовність сектору до таких викликів та посилення контролю за станом здоров’я персоналу на підприємствах, на загальну ситуацію з забоєм та переробкою свинини це, найвірогідніше, не вплине.