Аграрний тиждень. Україна
» » В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги
» » В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги

    В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги






    Правління АТ «Укрзалізниця» затвердило договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Мова йде про реалізацію експериментального проєкту із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування, яке впроваджує Мінінфраструктури.

    Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

    «Укрзалізниця погодила договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. І ми в очікуванні виходу перших приватних компаній на колії УЗ. Розраховую, що договір буде укладено якнайшвидше», – зазначив очільник Міністерства.

    Першим учасником експерименту було визначено ТОВ “Українська локомотивнобудівна компанія”, яка здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9-х дільницях залізниці на Західній Україні.

    За словами Владислава Криклія, відбір учасників для участі в експериментальному проєкті триває, а інтерес з боку ринку виявився значним. «Завдяки йому ми зможемо протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників. Також це дозволить відпрацювати технічні та технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури та дослідити ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних поїздів на залізничній мережі загального користування», – пояснив Міністр.

    Разом з тим, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Розвиток такого ринку, ліквідація монополії УЗ та створення рівноправного доступу до залізничної інфраструктури є також одним із зобов’язань України в рамках Угоди про Асоціацію з Євросоюзом.

    https://mtu.gov.ua





    Схожі новини
  • Литва зацікавилася проєктом з допуску приватної тяги на українській залізниці
  • Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Укрзалізниці погодили договір щодо допуску приватної тяги






Правління АТ «Укрзалізниця» затвердило договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. Мова йде про реалізацію експериментального проєкту із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування, яке впроваджує Мінінфраструктури.

Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Укрзалізниця погодила договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці. І ми в очікуванні виходу перших приватних компаній на колії УЗ. Розраховую, що договір буде укладено якнайшвидше», – зазначив очільник Міністерства.

Першим учасником експерименту було визначено ТОВ “Українська локомотивнобудівна компанія”, яка здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9-х дільницях залізниці на Західній Україні.

За словами Владислава Криклія, відбір учасників для участі в експериментальному проєкті триває, а інтерес з боку ринку виявився значним. «Завдяки йому ми зможемо протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників. Також це дозволить відпрацювати технічні та технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури та дослідити ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних поїздів на залізничній мережі загального користування», – пояснив Міністр.

Разом з тим, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені Президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Розвиток такого ринку, ліквідація монополії УЗ та створення рівноправного доступу до залізничної інфраструктури є також одним із зобов’язань України в рамках Угоди про Асоціацію з Євросоюзом.

https://mtu.gov.ua





Схожі новини
  • Литва зацікавилася проєктом з допуску приватної тяги на українській залізниці
  • Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.