Аграрний тиждень. Україна
» » Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії
» » Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії

    Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії


    Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії

    Міністерство інфраструктури України визначило першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці.

    Про це повідомляє пресслужба відомства.

    «Визначено першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці», – сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій.

    Зазначається, що його допустять до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. У рамках проекту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

    «Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проекту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Ним стала Українська локомотивобудівна компанія. Створення конкурентного ринку залізничних перевезень – одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника», – зазначив Владислав Криклій.

    Він додав, що це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок вони зможуть спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення.

    «Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою. Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити. І я вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього відбору», – сказав міністр.

    Відтак, перший відібраний учасник – ТОВ «Українська локомотивна компанія» здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:



    Стрий – Івано-Франківськ;



    Тернопіль – Шепетівка;



    Шепетівка – Калинівка 1;



    Старокостянтинів 2 – Гречани;



    Старокостянтинів 1 – Гречани;



    Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;



    Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;



    Гусятин – Ярмолинці – Гречани;



    Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

    Зазначається, що всього Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту. Щодо 9 заяв від 3-х компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами. Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів.

    Разом з тим, 2 компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Учасників пілотного проекту приватної тяги назвуть найближчим часом – Криклій
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії


Мінінфраструктури визначило першу приватну компанію, що запустить свої локомотиви на колії

Міністерство інфраструктури України визначило першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці.

Про це повідомляє пресслужба відомства.

«Визначено першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці», – сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Зазначається, що його допустять до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. У рамках проекту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

«Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проекту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Ним стала Українська локомотивобудівна компанія. Створення конкурентного ринку залізничних перевезень – одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника», – зазначив Владислав Криклій.

Він додав, що це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок вони зможуть спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення.

«Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою. Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити. І я вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього відбору», – сказав міністр.

Відтак, перший відібраний учасник – ТОВ «Українська локомотивна компанія» здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:



Стрий – Івано-Франківськ;



Тернопіль – Шепетівка;



Шепетівка – Калинівка 1;



Старокостянтинів 2 – Гречани;



Старокостянтинів 1 – Гречани;



Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;



Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;



Гусятин – Ярмолинці – Гречани;



Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

Зазначається, що всього Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту. Щодо 9 заяв від 3-х компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами. Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів.

Разом з тим, 2 компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • Учасників пілотного проекту приватної тяги назвуть найближчим часом – Криклій
  • Проєкт із запуску приватної тяги гальмує карантинний режим
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.