Аграрний тиждень. Україна
» » В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів
» » В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів

    В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів


    В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів

    Верховна Рада України ухвалила в другому читанні з техніко-юридичними правками законопроект №1182-1-д про внутрішній водний транспорт.

    Про це повідомляється на офіційному сайті ВРУ.

    Відповідне рішення підтримали 276 народних депутатів України.

    Законопроектом пропонується визначити правові, економічні та організаційні засади діяльності внутрішнього водного транспорту. Зокрема, пропонується визначити терміни, які стосуються організації та провадження діяльності внутрішнього водного транспорту.

    Що дасть новий закон:



    збільшиться вантажопотік до 30 млн т на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку;



    покращиться конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам, створити нові робочі місця для людей;



    перехід частини вантажу з автошляхів на річку допоможе значно розвантажити дороги і зменшити витрати на їх ремонт;



    використовувати потужності Дніпра не на 10%, як зараз, а на повну



    створити Держфонд розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, понад 75% з яких зараз зношені;



    забезпечити розвиток пасажирських річкових перевезень, у тому числі міжнародних.



    стимулювати суднобудування та відновлення українських підприємств;



    лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, та стимулювати міжнародну торгівлю;



    провести дерегуляцію галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;



    спростити адміністративні процедури при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів;



    імплементувати європейські норми та привести українське законодавство у відповідність до європейського.

    ІЦ УАК за матеріалами Kurkul

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У ВР повідомили, коли голосуватимуть за "запуск" водного транспорту
  • Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій
  • Проєкт про водний транспорт створює низку загроз для українських судновласників – експерти
  • УЗА: Парламент і бізнес спільно мають підготувати нову редакцію закону «Про внутрішній водний транспорт»
  • Рада в першому читанні ухвалила мораторій на продаж земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів


В Україні розвиватимуть річкові перевезення вантажів

Верховна Рада України ухвалила в другому читанні з техніко-юридичними правками законопроект №1182-1-д про внутрішній водний транспорт.

Про це повідомляється на офіційному сайті ВРУ.

Відповідне рішення підтримали 276 народних депутатів України.

Законопроектом пропонується визначити правові, економічні та організаційні засади діяльності внутрішнього водного транспорту. Зокрема, пропонується визначити терміни, які стосуються організації та провадження діяльності внутрішнього водного транспорту.

Що дасть новий закон:



збільшиться вантажопотік до 30 млн т на рік та економічним ефектом для держави до 13-16 млрд грн щороку;



покращиться конкуренцію на ринку, збільшити інвестиції завдяки рівним умовам і прозорим правилам, створити нові робочі місця для людей;



перехід частини вантажу з автошляхів на річку допоможе значно розвантажити дороги і зменшити витрати на їх ремонт;



використовувати потужності Дніпра не на 10%, як зараз, а на повну



створити Держфонд розвитку внутрішніх водних шляхів для забезпечення належного технічного стану судноплавних шлюзів на Дніпрі, понад 75% з яких зараз зношені;



забезпечити розвиток пасажирських річкових перевезень, у тому числі міжнародних.



стимулювати суднобудування та відновлення українських підприємств;



лібералізувати ринок, допустивши судна під іноземним прапором, та стимулювати міжнародну торгівлю;



провести дерегуляцію галузі шляхом запровадження безкоштовного проходження шлюзів та часткового звільнення суден внутрішнього плавання від зборів у морських портах;



спростити адміністративні процедури при реєстрації суден та видачі кваліфікаційних документів;



імплементувати європейські норми та привести українське законодавство у відповідність до європейського.

ІЦ УАК за матеріалами Kurkul

agroconf.org





Схожі новини
  • У ВР повідомили, коли голосуватимуть за "запуск" водного транспорту
  • Річка може стати двигуном розвитку української економіки, очікувана частка внеску у ВВП 0,1%, – Криклій
  • Проєкт про водний транспорт створює низку загроз для українських судновласників – експерти
  • УЗА: Парламент і бізнес спільно мають підготувати нову редакцію закону «Про внутрішній водний транспорт»
  • Рада в першому читанні ухвалила мораторій на продаж земель

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.