Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам
АТУ»Новини»Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

    Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам


    Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

    У 2020 році як виробники, так і баєри торговельних мереж відчули насамперед дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачає суниці лісової, було мало пропозицій по чорній смородині та чорниці, не вистачало малини та ожини в упаковці.

    Про це розповів закупівельник напрямку «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук під час воркшопу «Кава з баєром», організованого Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку — АГРО.

    «Основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, в результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок», — зазначає Ігор Кравчук.

    За його словами, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.

    «Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає Ігор Кравчук.

    Він відзначив, що основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара протягом усього сезону і регулярність поставок продукції. Також «Ашан-Україна» надає перевагу виробникам, які сертифіковані за системою GLOBAL G.M.P. (Global Good Manufacturing Practices).

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Конференція «Ягоди України: заморозка і свіжий ринок-2019»
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • В Україні не вистачає якісної малини
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову
  • У 2018 експорт фруктів з України зріс на 20%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

14 січень, Розділ Новини, переглядів 1 620

Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

У 2020 році як виробники, так і баєри торговельних мереж відчули насамперед дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачає суниці лісової, було мало пропозицій по чорній смородині та чорниці, не вистачало малини та ожини в упаковці.

Про це розповів закупівельник напрямку «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук під час воркшопу «Кава з баєром», організованого Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку — АГРО.

«Основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, в результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок», — зазначає Ігор Кравчук.

За його словами, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.

«Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає Ігор Кравчук.

Він відзначив, що основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара протягом усього сезону і регулярність поставок продукції. Також «Ашан-Україна» надає перевагу виробникам, які сертифіковані за системою GLOBAL G.M.P. (Global Good Manufacturing Practices).

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Конференція «Ягоди України: заморозка і свіжий ринок-2019»
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • В Україні не вистачає якісної малини
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову
  • У 2018 експорт фруктів з України зріс на 20%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.