Аграрний тиждень. Україна
» » Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам
» » Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

    Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам


    Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

    У 2020 році як виробники, так і баєри торговельних мереж відчули насамперед дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачає суниці лісової, було мало пропозицій по чорній смородині та чорниці, не вистачало малини та ожини в упаковці.

    Про це розповів закупівельник напрямку «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук під час воркшопу «Кава з баєром», організованого Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку — АГРО.

    «Основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, в результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок», — зазначає Ігор Кравчук.

    За його словами, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.

    «Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає Ігор Кравчук.

    Він відзначив, що основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара протягом усього сезону і регулярність поставок продукції. Також «Ашан-Україна» надає перевагу виробникам, які сертифіковані за системою GLOBAL G.M.P. (Global Good Manufacturing Practices).

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • В Україні не вистачає якісної малини
  • Конференція «Ягоди України: заморозка і свіжий ринок-2019»
  • У 2018 експорт фруктів з України зріс на 20%
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам


Названі ягоди, яких не вистачає торговельним мережам

У 2020 році як виробники, так і баєри торговельних мереж відчули насамперед дефіцит якісної ягоди. В асортименті не вистачає суниці лісової, було мало пропозицій по чорній смородині та чорниці, не вистачало малини та ожини в упаковці.

Про це розповів закупівельник напрямку «Фрукти» компанії «Ашан-Україна» Ігор Кравчук під час воркшопу «Кава з баєром», організованого Програмою USAID з аграрного і сільського розвитку — АГРО.

«Основними проблемами торговельних мереж при роботі з виробниками є відсутність якісної ягоди, неможливість гарантувати регулярність поставок, прив’язка постачальників до цінової політики готівкової ціни на ринку, в результаті чого неможливо планувати маркетингові активності. Для мереж орієнтація виробника на готівковий ринок значно підкошує прогнозування та планування поставок», — зазначає Ігор Кравчук.

За його словами, особливістю сезону-2020 стало збільшення кількості фасованої ягоди, що пов’язано безпосередньо з пандемією COVID-19.

«Перевага надається пакованій продукції. Тому в 2020 році фасованої ягоди було значно більше, ніж у попередні. До того ж упаковка дає змогу виробникові популяризувати свій бренд, фасована продукція коштує дорожче, ніж вагова, пакована продукція зручніша для покупців, більш гігієнічна, ягода менше травмується, збільшуються обсяги продажів. У цьому сезоні багато виробників зробили акцент саме на брендовану продукцію, і це розумний тренд», — вважає Ігор Кравчук.

Він відзначив, що основними вимогами до виробників ягідної продукції при роботі з мережею є якість продукції, повний пакет супровідних документів, можливість доставляти ягоду з дотриманням необхідної температури, стандартизована та однорідна тара протягом усього сезону і регулярність поставок продукції. Також «Ашан-Україна» надає перевагу виробникам, які сертифіковані за системою GLOBAL G.M.P. (Global Good Manufacturing Practices).

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • АМКУ пропонує торговим мережам змінити умови для агровиробників
  • В Україні не вистачає якісної малини
  • Конференція «Ягоди України: заморозка і свіжий ринок-2019»
  • У 2018 експорт фруктів з України зріс на 20%
  • 44% експорту ягід припадає на чорницю лісову

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.