Аграрний тиждень. Україна
» » Україна має бути готова до відкриття ринку залізничних перевезень, – Дмитро Абрамович
» » Україна має бути готова до відкриття ринку залізничних перевезень, – Дмитро Абрамович

    Україна має бути готова до відкриття ринку залізничних перевезень, – Дмитро Абрамович






    Національна транспортна стратегія 2030 передбачає відкриття ринку залізничних перевезень, і Україна має бути готова до змін. Про це розповів перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура».

    На сьогодні вже втілюються три основні аспекти, які дозволять безболісно допустити до залізничних магістралей приватних перевізників. Перший – це новий закон «Про залізничний транспорт».

    «Ми очікуємо на нову редакцію закону «Про залізничний транспорт». За цим законом стоїть конкуренція. Чому? Тому що цим законом ми вперше зробимо так, що залізнична галузь — це не лише «Укрзалізниця». Ми кажемо про те, що у нас через декілька років з’явиться нова реальність, і ми утворимо ринки залізничних перевезень – ринок пасажирських перевезень та ринок вантажних перевезень. Поряд з цим на цих ринках з’являтиметься конкуренція і потенційно інші суб’єкти, які не є «Укрзалізницею»… Але на згаданих ринках УЗ має бути конкурентна», – зазначив він.

    Другий аспект, за словами першого заступника міністра, – це створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту. Ця комісія, в першу чергу, має контролювати питання щодо тарифів доступу до інфраструктури, як пасажирських, так і вантажних перевізників. «У нас кожного року постійно є суперечка щодо тарифів на залізничному транспорті – як в карго-секторі, так і в пасажирському секторі. Ми кажемо про те – і знову ж таки у Верховній Раді ведеться дискусія, зареєстрований відповідний проєкт закону – що нам необхідний незалежний регулятор НКРТ», – розповів Дмитро Абрамович.

    Третій аспект – це пілотний експериментальний проєкт по допуску приватних перевізників на окремі ділянки залізничної колії загального користування. Так, за словами першого заступника міністра інфраструктури, він дозволить попередньо протестувати абсолютно новий вид діяльності для України та, в тому числі визначити, на скільки «Укрзалізниця» – в майбутньому оператор інфраструктури – може забезпечити безпеку перевезень при допуску іншого суб’єкту на колію.

    «Ми маємо бути готові запустити на нашу колію іншого суб’єкта – не «Укрзалізницю». Для цього вже рік фактично, як функціонує комісія з відбору учасників експериментального проєкту при Мінінфраструктури – так званого проєкту «приватна тяга». Ми кажемо про те, що вже сьогодні в частині карго-перевезень приватний перевізник може почати оперування на окремих ділянках колій загального користування. На сьогодні за рік розглянуто вже 44 заяви від 11 потенційних учасників та 2 учасники допущені до участі», – розповів він.

    https://mtu.gov.ua

     





    Схожі новини
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • "Укрзалізницю" повернули в підпорядкування Мінінфраструктури
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна має бути готова до відкриття ринку залізничних перевезень, – Дмитро Абрамович






Національна транспортна стратегія 2030 передбачає відкриття ринку залізничних перевезень, і Україна має бути готова до змін. Про це розповів перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович на Всеукраїнському Форумі «Україна 30. Інфраструктура».

На сьогодні вже втілюються три основні аспекти, які дозволять безболісно допустити до залізничних магістралей приватних перевізників. Перший – це новий закон «Про залізничний транспорт».

«Ми очікуємо на нову редакцію закону «Про залізничний транспорт». За цим законом стоїть конкуренція. Чому? Тому що цим законом ми вперше зробимо так, що залізнична галузь — це не лише «Укрзалізниця». Ми кажемо про те, що у нас через декілька років з’явиться нова реальність, і ми утворимо ринки залізничних перевезень – ринок пасажирських перевезень та ринок вантажних перевезень. Поряд з цим на цих ринках з’являтиметься конкуренція і потенційно інші суб’єкти, які не є «Укрзалізницею»… Але на згаданих ринках УЗ має бути конкурентна», – зазначив він.

Другий аспект, за словами першого заступника міністра, – це створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту. Ця комісія, в першу чергу, має контролювати питання щодо тарифів доступу до інфраструктури, як пасажирських, так і вантажних перевізників. «У нас кожного року постійно є суперечка щодо тарифів на залізничному транспорті – як в карго-секторі, так і в пасажирському секторі. Ми кажемо про те – і знову ж таки у Верховній Раді ведеться дискусія, зареєстрований відповідний проєкт закону – що нам необхідний незалежний регулятор НКРТ», – розповів Дмитро Абрамович.

Третій аспект – це пілотний експериментальний проєкт по допуску приватних перевізників на окремі ділянки залізничної колії загального користування. Так, за словами першого заступника міністра інфраструктури, він дозволить попередньо протестувати абсолютно новий вид діяльності для України та, в тому числі визначити, на скільки «Укрзалізниця» – в майбутньому оператор інфраструктури – може забезпечити безпеку перевезень при допуску іншого суб’єкту на колію.

«Ми маємо бути готові запустити на нашу колію іншого суб’єкта – не «Укрзалізницю». Для цього вже рік фактично, як функціонує комісія з відбору учасників експериментального проєкту при Мінінфраструктури – так званого проєкту «приватна тяга». Ми кажемо про те, що вже сьогодні в частині карго-перевезень приватний перевізник може почати оперування на окремих ділянках колій загального користування. На сьогодні за рік розглянуто вже 44 заяви від 11 потенційних учасників та 2 учасники допущені до участі», – розповів він.

https://mtu.gov.ua

 





Схожі новини
  • Приватні локомотиви розпочинають роботу на залізничних коліях загального користування, – Владислав Криклій
  • Уряд схвалив запуск приватної тяги в Україні
  • "Укрзалізницю" повернули в підпорядкування Мінінфраструктури
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.