Аграрний тиждень. Україна
» » Безконтрольний доступ іноземних суден до українських річок створює загрозу національній безпеці
» » Безконтрольний доступ іноземних суден до українських річок створює загрозу національній безпеці

    Безконтрольний доступ іноземних суден до українських річок створює загрозу національній безпеці






    На Grain Storage Forum Elevator 2021 говорили про потенціал річкових перевезень та загрози.

    Про загрози з точки зору воєнної безпеки, які виникають через вільний доступ до українських річок суден під іноземним прапором, який відкриває закон «Про внутрішній водний транспорт» розповів капітан 1-го рангу ВМС України в запасі  Андрій Риженко.

    За його словами, вільний допуск суден під іноземним прапором посилює загрози для безпеки нашої держави з огляду на те, що Росія активно використовує для проведення диверсій та саботажу сили спеціальних операцій та приватні компанії. Вільний допуск іноземних суден підвищує небезпеку саботажних та диверсійних операцій з боку агресора, оскільки дозволяє безперешкодно доставити в глиб України диверсійні команди під виглядом екіпажів суден, небезпечні вантажі, вибухівку тощо. 

    Прикладом катастрофічних наслідків підривної діяльності був підрив Дніпрогесу радянськими військами в 1941 році, яке призвело до загибелі близько 120 тис. цивільних осіб. Про наявність високого рівня ризику проведення диверсій в глибині української території, свідчать 12 випадків підриву військових складів впродовж війни Росії проти України. Адже вздовж українських річок знаходиться багато стратегічних підприємств, критичної інфраструктури та небезпечних об’єктів, в тому числі шлюзи на каскаді ГЕС Дніпра.

    Провести диверсію з підривом дамби чи руйнування шлюзу на Дніпрі значно спрощується для агресора через безконтрольний доступ суден під іноземним прапором на внутрішні річки України. Поблизу українських річок знаходяться 2 атомні електростанції та інші не менш небезпечні промислові чи інші об’єкти.

    На думку військового, проблему вільного допуску суден під іноземним прапором потрібно якнайшвидше вирішувати. Також за його словами, потрібно створити додаткові сили для безпеки судноплавства на річках та збору розвідувальних даних для запобігання диверсій. Необхідно виділяти достатні кошти на реконструкцію та ремонт гідротехнічних споруд на українських річках, які перебувають в аварійному стані. Також варто перевірити, особливо поблизу річок та портів, стан сховищ, які містять велику кількість вибухонебезпечних та горючих вантажів.

    Андрій Риженко застерігає, що Новий Закон України «Про внутрішній водний транспорт», не передбачає жодних систематичних заходів безпеки для запобігання та реагування на можливі акти диверсій. Цією проблемою повинна зайнятися Рада з питань національної безпеки та оборони України. Адже сучасна та перспективна можливість актів диверсії в Україні оцінюється як висока через продовження воєнної агресії Росії проти України.





    Схожі новини
  • Розвиток річкової галузі та перевезень можливий за умови зміни закону про ВВТ – Горбачьов
  • Регуляторна служба підтримала позицію бізнесу щодо вето на закон про ВВТ
  • Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури
  • «НІБУЛОН» за рівні умови як для українських, так і іноземних суден у питаннях тарифної та податкової політики
  • «НІБУЛОН» проти річкового збору

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Безконтрольний доступ іноземних суден до українських річок створює загрозу національній безпеці






На Grain Storage Forum Elevator 2021 говорили про потенціал річкових перевезень та загрози.

Про загрози з точки зору воєнної безпеки, які виникають через вільний доступ до українських річок суден під іноземним прапором, який відкриває закон «Про внутрішній водний транспорт» розповів капітан 1-го рангу ВМС України в запасі  Андрій Риженко.

За його словами, вільний допуск суден під іноземним прапором посилює загрози для безпеки нашої держави з огляду на те, що Росія активно використовує для проведення диверсій та саботажу сили спеціальних операцій та приватні компанії. Вільний допуск іноземних суден підвищує небезпеку саботажних та диверсійних операцій з боку агресора, оскільки дозволяє безперешкодно доставити в глиб України диверсійні команди під виглядом екіпажів суден, небезпечні вантажі, вибухівку тощо. 

Прикладом катастрофічних наслідків підривної діяльності був підрив Дніпрогесу радянськими військами в 1941 році, яке призвело до загибелі близько 120 тис. цивільних осіб. Про наявність високого рівня ризику проведення диверсій в глибині української території, свідчать 12 випадків підриву військових складів впродовж війни Росії проти України. Адже вздовж українських річок знаходиться багато стратегічних підприємств, критичної інфраструктури та небезпечних об’єктів, в тому числі шлюзи на каскаді ГЕС Дніпра.

Провести диверсію з підривом дамби чи руйнування шлюзу на Дніпрі значно спрощується для агресора через безконтрольний доступ суден під іноземним прапором на внутрішні річки України. Поблизу українських річок знаходяться 2 атомні електростанції та інші не менш небезпечні промислові чи інші об’єкти.

На думку військового, проблему вільного допуску суден під іноземним прапором потрібно якнайшвидше вирішувати. Також за його словами, потрібно створити додаткові сили для безпеки судноплавства на річках та збору розвідувальних даних для запобігання диверсій. Необхідно виділяти достатні кошти на реконструкцію та ремонт гідротехнічних споруд на українських річках, які перебувають в аварійному стані. Також варто перевірити, особливо поблизу річок та портів, стан сховищ, які містять велику кількість вибухонебезпечних та горючих вантажів.

Андрій Риженко застерігає, що Новий Закон України «Про внутрішній водний транспорт», не передбачає жодних систематичних заходів безпеки для запобігання та реагування на можливі акти диверсій. Цією проблемою повинна зайнятися Рада з питань національної безпеки та оборони України. Адже сучасна та перспективна можливість актів диверсії в Україні оцінюється як висока через продовження воєнної агресії Росії проти України.





Схожі новини
  • Розвиток річкової галузі та перевезень можливий за умови зміни закону про ВВТ – Горбачьов
  • Регуляторна служба підтримала позицію бізнесу щодо вето на закон про ВВТ
  • Олексій Вадатурський розповів про ляльководів законопроєкту про водний транспорт з Офісу реформ та Міністерства інфраструктури
  • «НІБУЛОН» за рівні умови як для українських, так і іноземних суден у питаннях тарифної та податкової політики
  • «НІБУЛОН» проти річкового збору

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.