Аграрний тиждень. Україна
» » Яку свинину хоче споживач? — фідбек рітейла
» » Яку свинину хоче споживач? — фідбек рітейла

    Яку свинину хоче споживач? — фідбек рітейла


    Із цим питанням Асоціація «Свинарі України» (АСУ) звернулося до двох потужних мереж — «МЕТРО» та «Сільпо». Короткі підсумки перемовин:



    Хоча в Україні споживання курки на душу населення більше, ніж свинини, обсяги реалізації приблизно 50% на 50%. Різниця на полиці між цими видами м’яса у тому, що курка в основному вітчизняного виробництва, а свинини — і українська, і імпортована.



    Споживач не просто добре реагує на позначки щодо безпечності продукта, особливо щодо застосування антибіотиків/гормонів росту, а активно цікавиться, наскільки «м’ясо», яке купує, здорове. Тому впровадження стандартів (і відповідного маркування), які можуть довести і бути гарантією безпечності продукту сьогодні надзвичайно актуальні.



    Смак та якість мають вирішальне значення. На ринку свинини однорідності щодо цих критеріїв немає. Підприємства працюють з різною генетикою та програмами годівлі, реалізують на забій тварин різного віку та кондиції, що впливає на «зрілість» м’яса, а отже, смак та фізико-хімічні показники якості. Це значить, що кожного разу споживач купує «кота в мішку» і може тільки сподіватися, що приготоване м’ясо буде ніжним та соковитим. Тому рітейл налаштований на співпрацю з виробниками, які гарантуватимуть стабільно високу якість продукції з відмінними смаковими якостіми.


    «У світі пандемій та епізоотій споживач усе частіше задає питання, наскільки безпечне та здорове м’ясо, яке споживає. Щоб задовольнити цей попит, компанії недостатньо поставити наліпку «без антибіотиків». Таке маркування має бути результатом відповідності високим критеріям, які контролюються не лише внутрішніми протоколами підприємства, а компетентним органом та незалежними агенціями. Розуміючи актуальність та потребу такого підходу, АСУ у співпраці з ФАО взялася за розробку галузевого стандарту виробництва свинини без антибіотиків, що нині обговорюється з представниками свиногосподарств. Свинина та м’ясна продукція виробників, які братимуть участь у програмі сертифкації, буде гарантовано високої якості та безпечності. Тим паче, що найвища категорія стандарту передбачатиме дослідження на наявність антибіотикорезистентних штамів. Така практика — один із перших прецедентів у світі на користь вітчизняного споживача», — прокоментувала Оксана Юрченко, Президент Асоціації "Свинарі України".

    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • Свинарі реалізували на забій 3,6 млн свиней
  • Українець споживає близько 11 кг свинини на рік — аналітики
  • Споживанню свинини в Україні пропрокують приріст у 2019-му
  • Споживання свинини знизилося на 5%
  • "Союз птахівників України" просить Азарова, Присяжнюка та Прасолова обмежити імпорт м'яса

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Яку свинину хоче споживач? — фідбек рітейла


Із цим питанням Асоціація «Свинарі України» (АСУ) звернулося до двох потужних мереж — «МЕТРО» та «Сільпо». Короткі підсумки перемовин:



Хоча в Україні споживання курки на душу населення більше, ніж свинини, обсяги реалізації приблизно 50% на 50%. Різниця на полиці між цими видами м’яса у тому, що курка в основному вітчизняного виробництва, а свинини — і українська, і імпортована.



Споживач не просто добре реагує на позначки щодо безпечності продукта, особливо щодо застосування антибіотиків/гормонів росту, а активно цікавиться, наскільки «м’ясо», яке купує, здорове. Тому впровадження стандартів (і відповідного маркування), які можуть довести і бути гарантією безпечності продукту сьогодні надзвичайно актуальні.



Смак та якість мають вирішальне значення. На ринку свинини однорідності щодо цих критеріїв немає. Підприємства працюють з різною генетикою та програмами годівлі, реалізують на забій тварин різного віку та кондиції, що впливає на «зрілість» м’яса, а отже, смак та фізико-хімічні показники якості. Це значить, що кожного разу споживач купує «кота в мішку» і може тільки сподіватися, що приготоване м’ясо буде ніжним та соковитим. Тому рітейл налаштований на співпрацю з виробниками, які гарантуватимуть стабільно високу якість продукції з відмінними смаковими якостіми.


«У світі пандемій та епізоотій споживач усе частіше задає питання, наскільки безпечне та здорове м’ясо, яке споживає. Щоб задовольнити цей попит, компанії недостатньо поставити наліпку «без антибіотиків». Таке маркування має бути результатом відповідності високим критеріям, які контролюються не лише внутрішніми протоколами підприємства, а компетентним органом та незалежними агенціями. Розуміючи актуальність та потребу такого підходу, АСУ у співпраці з ФАО взялася за розробку галузевого стандарту виробництва свинини без антибіотиків, що нині обговорюється з представниками свиногосподарств. Свинина та м’ясна продукція виробників, які братимуть участь у програмі сертифкації, буде гарантовано високої якості та безпечності. Тим паче, що найвища категорія стандарту передбачатиме дослідження на наявність антибіотикорезистентних штамів. Така практика — один із перших прецедентів у світі на користь вітчизняного споживача», — прокоментувала Оксана Юрченко, Президент Асоціації "Свинарі України".

Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • Свинарі реалізували на забій 3,6 млн свиней
  • Українець споживає близько 11 кг свинини на рік — аналітики
  • Споживанню свинини в Україні пропрокують приріст у 2019-му
  • Споживання свинини знизилося на 5%
  • "Союз птахівників України" просить Азарова, Присяжнюка та Прасолова обмежити імпорт м'яса

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.