Зазвичай, у другій половині вересня продаж молочних продуктів зростає, до цього активно готуються оператори ринку, проводячи переговори з торговельними мережами щодо цін на молочну продукцію.
Помітне подорожчання продукції з незбираного молока можна очікувати лише через місяць, а ось собівартість виробництва збільшиться вже наступного тижня через прогнозоване подорожчання сировини.
В кінці липня в прайсах провідних гравців в основному фігурують такі цінові рівні:
Продажі свіжих молокопродуктів в червні були традиційно гірше травневих, але трохи краще, ніж у 2020 році.
Підводячи підсумки першого півріччя, варто констатувати припинення тренду зростання виробництва свіжих молокопродуктів. Цифра залишилася на рівні січня-червня 2020 року – близько 503 тис. т. При цьому виробники кисломолочних продуктів стабільні в показниках (222 тис. т), виробництво молока зменшилось на 2% (230 тис. т), а випуск кисломолочногосиру виріс на 6% (44 тис. т).
У складних умовах цього року не всі оператори навіть з категорії великих змогли зберегти стабільні позиції. З ТОП-10 чотири компанії помітно знизили показники, а відчутне зростання показали три компанії.
ІЦ УАК за матеріалами infagro
agroconf.org