Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу
АТУ»Новини»Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу

    Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу






    Норвезька компанія Yara International розробила перший в світі чистий контейнеровоз, здатний перевозити вантажі автономно. Підготовка до першого рейсу без екіпажу на борту добігає кінця – після навантаження 40 контейнерів судно вирушить з Херея в Бревік. На всьому протязі маршруту за ним стежитимуть фахівці компанії з центру управління.

    Yara International була заснована в 1905 році, коли в Європі почався голод. Вона розробила перше в світі азотне добриво, і до сих пір це основний бізнес підприємства. Але тепер компанія хоче не тільки допомагати годувати людей, але і робити це без шкоди для навколишнього середовища, пише Electrek.

    Для боротьби з викидами дизельними судами оксидів сірки та оксидів азоту Yara сформувала дочірнє підприємство Yara Marine Technologies, яке зайнялося проектуванням безпілотного вантажного судна на електротязі.

    Контейнеровоз «Yara Birkeland» був побудований фахівцями з Kongsberg Maritime на замовлення компанії Yara в 2017. У грудні 2020 він відправився в перший пробний рейс, пройшовши майже сім годин в автономному режимі по дорозі з норвезького Бревіка в порт міста Хортен, де готувався до першого самостійного рейсу, запланованого на кінець цього року.

    Перше плавання пройде по маршруту Херей – Бревік. За все, що відбувається на судні без людей на борту будуть ретельно стежити з центру управління на березі. Поки вантажно-розвантажувальні роботи виконають по-старому, але в майбутньому цим теж займеться автоматика. Все це дозволить істотно скоротити витрати на транспортування вантажів морем.

    У довжину «Yara Birkeland» 80 метрів, завширшки 15 м, повна місткість 120 контейнерів. Повна вантажопідйомність 3200 тон. Два двигуна Azipull по 900 кВт і два підрулюючих пристроїв по 700 кВт, що працюють від акумулятора на 7 МВт*год, забезпечують максимальну швидкість 13 вузлів (24 км/ч).

    Спочатку судно планували відправити в плавання рік тому, але пандемія внесла корективи і зрушила автономне тестування майже на рік.

    Данський суднобудівний гігант Maersk збирається радикально прискорити свій план по декарбонізації бізнесу.

    Компанія оголосила, що зробив свій перший випуск вуглецево-нейтрального судна не до 2030 року, а вже в 2023-му. Майбутній корабель буде працювати на біометанолі або іншому біопаливі, але все ж зможе використовувати стандартний мазут, якщо це буде необхідно.

    https://m.hightech.plus

     





    Схожі новини
  • «Нібулон» побудує судно для днопоглиблюваних робіт Дніпра
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» відбувся спуск нового судна
  • Інновації для лідерів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу

27 серпень, Розділ Новини, переглядів 1 397





Норвезька компанія Yara International розробила перший в світі чистий контейнеровоз, здатний перевозити вантажі автономно. Підготовка до першого рейсу без екіпажу на борту добігає кінця – після навантаження 40 контейнерів судно вирушить з Херея в Бревік. На всьому протязі маршруту за ним стежитимуть фахівці компанії з центру управління.

Yara International була заснована в 1905 році, коли в Європі почався голод. Вона розробила перше в світі азотне добриво, і до сих пір це основний бізнес підприємства. Але тепер компанія хоче не тільки допомагати годувати людей, але і робити це без шкоди для навколишнього середовища, пише Electrek.

Для боротьби з викидами дизельними судами оксидів сірки та оксидів азоту Yara сформувала дочірнє підприємство Yara Marine Technologies, яке зайнялося проектуванням безпілотного вантажного судна на електротязі.

Контейнеровоз «Yara Birkeland» був побудований фахівцями з Kongsberg Maritime на замовлення компанії Yara в 2017. У грудні 2020 він відправився в перший пробний рейс, пройшовши майже сім годин в автономному режимі по дорозі з норвезького Бревіка в порт міста Хортен, де готувався до першого самостійного рейсу, запланованого на кінець цього року.

Перше плавання пройде по маршруту Херей – Бревік. За все, що відбувається на судні без людей на борту будуть ретельно стежити з центру управління на березі. Поки вантажно-розвантажувальні роботи виконають по-старому, але в майбутньому цим теж займеться автоматика. Все це дозволить істотно скоротити витрати на транспортування вантажів морем.

У довжину «Yara Birkeland» 80 метрів, завширшки 15 м, повна місткість 120 контейнерів. Повна вантажопідйомність 3200 тон. Два двигуна Azipull по 900 кВт і два підрулюючих пристроїв по 700 кВт, що працюють від акумулятора на 7 МВт*год, забезпечують максимальну швидкість 13 вузлів (24 км/ч).

Спочатку судно планували відправити в плавання рік тому, але пандемія внесла корективи і зрушила автономне тестування майже на рік.

Данський суднобудівний гігант Maersk збирається радикально прискорити свій план по декарбонізації бізнесу.

Компанія оголосила, що зробив свій перший випуск вуглецево-нейтрального судна не до 2030 року, а вже в 2023-му. Майбутній корабель буде працювати на біометанолі або іншому біопаливі, але все ж зможе використовувати стандартний мазут, якщо це буде необхідно.

https://m.hightech.plus

 





Схожі новини
  • «Нібулон» побудує судно для днопоглиблюваних робіт Дніпра
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» відбувся спуск нового судна
  • Інновації для лідерів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.