Аграрний тиждень. Україна
» » Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу
» » Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу

    Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу






    Норвезька компанія Yara International розробила перший в світі чистий контейнеровоз, здатний перевозити вантажі автономно. Підготовка до першого рейсу без екіпажу на борту добігає кінця – після навантаження 40 контейнерів судно вирушить з Херея в Бревік. На всьому протязі маршруту за ним стежитимуть фахівці компанії з центру управління.

    Yara International була заснована в 1905 році, коли в Європі почався голод. Вона розробила перше в світі азотне добриво, і до сих пір це основний бізнес підприємства. Але тепер компанія хоче не тільки допомагати годувати людей, але і робити це без шкоди для навколишнього середовища, пише Electrek.

    Для боротьби з викидами дизельними судами оксидів сірки та оксидів азоту Yara сформувала дочірнє підприємство Yara Marine Technologies, яке зайнялося проектуванням безпілотного вантажного судна на електротязі.

    Контейнеровоз «Yara Birkeland» був побудований фахівцями з Kongsberg Maritime на замовлення компанії Yara в 2017. У грудні 2020 він відправився в перший пробний рейс, пройшовши майже сім годин в автономному режимі по дорозі з норвезького Бревіка в порт міста Хортен, де готувався до першого самостійного рейсу, запланованого на кінець цього року.

    Перше плавання пройде по маршруту Херей – Бревік. За все, що відбувається на судні без людей на борту будуть ретельно стежити з центру управління на березі. Поки вантажно-розвантажувальні роботи виконають по-старому, але в майбутньому цим теж займеться автоматика. Все це дозволить істотно скоротити витрати на транспортування вантажів морем.

    У довжину «Yara Birkeland» 80 метрів, завширшки 15 м, повна місткість 120 контейнерів. Повна вантажопідйомність 3200 тон. Два двигуна Azipull по 900 кВт і два підрулюючих пристроїв по 700 кВт, що працюють від акумулятора на 7 МВт*год, забезпечують максимальну швидкість 13 вузлів (24 км/ч).

    Спочатку судно планували відправити в плавання рік тому, але пандемія внесла корективи і зрушила автономне тестування майже на рік.

    Данський суднобудівний гігант Maersk збирається радикально прискорити свій план по декарбонізації бізнесу.

    Компанія оголосила, що зробив свій перший випуск вуглецево-нейтрального судна не до 2030 року, а вже в 2023-му. Майбутній корабель буде працювати на біометанолі або іншому біопаливі, але все ж зможе використовувати стандартний мазут, якщо це буде необхідно.

    https://m.hightech.plus

     





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • «Нібулон» побудує судно для днопоглиблюваних робіт Дніпра
  • На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» відбувся спуск нового судна
  • Інновації для лідерів
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Електричне вантажне судно компанії Yara готується до першого рейсу без екіпажу






Норвезька компанія Yara International розробила перший в світі чистий контейнеровоз, здатний перевозити вантажі автономно. Підготовка до першого рейсу без екіпажу на борту добігає кінця – після навантаження 40 контейнерів судно вирушить з Херея в Бревік. На всьому протязі маршруту за ним стежитимуть фахівці компанії з центру управління.

Yara International була заснована в 1905 році, коли в Європі почався голод. Вона розробила перше в світі азотне добриво, і до сих пір це основний бізнес підприємства. Але тепер компанія хоче не тільки допомагати годувати людей, але і робити це без шкоди для навколишнього середовища, пише Electrek.

Для боротьби з викидами дизельними судами оксидів сірки та оксидів азоту Yara сформувала дочірнє підприємство Yara Marine Technologies, яке зайнялося проектуванням безпілотного вантажного судна на електротязі.

Контейнеровоз «Yara Birkeland» був побудований фахівцями з Kongsberg Maritime на замовлення компанії Yara в 2017. У грудні 2020 він відправився в перший пробний рейс, пройшовши майже сім годин в автономному режимі по дорозі з норвезького Бревіка в порт міста Хортен, де готувався до першого самостійного рейсу, запланованого на кінець цього року.

Перше плавання пройде по маршруту Херей – Бревік. За все, що відбувається на судні без людей на борту будуть ретельно стежити з центру управління на березі. Поки вантажно-розвантажувальні роботи виконають по-старому, але в майбутньому цим теж займеться автоматика. Все це дозволить істотно скоротити витрати на транспортування вантажів морем.

У довжину «Yara Birkeland» 80 метрів, завширшки 15 м, повна місткість 120 контейнерів. Повна вантажопідйомність 3200 тон. Два двигуна Azipull по 900 кВт і два підрулюючих пристроїв по 700 кВт, що працюють від акумулятора на 7 МВт*год, забезпечують максимальну швидкість 13 вузлів (24 км/ч).

Спочатку судно планували відправити в плавання рік тому, але пандемія внесла корективи і зрушила автономне тестування майже на рік.

Данський суднобудівний гігант Maersk збирається радикально прискорити свій план по декарбонізації бізнесу.

Компанія оголосила, що зробив свій перший випуск вуглецево-нейтрального судна не до 2030 року, а вже в 2023-му. Майбутній корабель буде працювати на біометанолі або іншому біопаливі, але все ж зможе використовувати стандартний мазут, якщо це буде необхідно.

https://m.hightech.plus

 





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» спустив на воду четверте несамохідне судно
  • «Нібулон» побудує судно для днопоглиблюваних робіт Дніпра
  • На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» відбувся спуск нового судна
  • Інновації для лідерів
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.