Компанія “Нібулон” застосувала нове для себе логістичне рішення при перевезенні зерна по річці Південний Буг – вперше за маршрутом Миколаїв – Нова Одеса вийшов караван в складі буксира-штовхача, портового буксира і чотирьох барж.
«НІБУЛОН» відроджує судноплавство та щороку нарощує обсяги вантажів, які транспортуються українськими водними шляхами, чим підтверджує ефективність власної глобальної стратегії відродження Дніпра і Південного Буга як головних транспортних артерій.
Завдяки роботі розгалуженої мережі перевантажувальних терміналів та елеваторних комплексів компанії, в тому числі і на річках, плече доставки сільськогосподарської продукції скорочується, а дохід кожного фермерського господарства від цього підвищується від 3 до 5 доларів за одну тонну.
У 2020/21 маркетинговому році флот компанії встановив рекорд, перевізши внутрішніми водними шляхами близько 4,3 млн тонн вантажів, що перевершило результат 2019/20 маркетингового року на 11 %. Завдяки цьому дорогами тільки Миколаївської області не проїхало 20 тис. вантажівок, а на українські автошляхи загалом не виїхало близько 180 тис. вантажівок. Замість них роботу виконав флот компанії, здійснивши 1219 барже-буксирних рейсів – це наш конкретний вклад у збереження довкілля та українських автодоріг.
Усього за час діяльності судноплавної компанії (з 2009 р.) річками транспортовано понад 23 млн тонн різноманітних вантажів, а значить українськими автошляхами не проїхало близько 1 млн вантажівок.
Такі рекордні показники можливі завдяки комплексній програмі «НІБУЛОНа» із відродження українських річок, проведення днопоглиблення та розбудови найсучаснішого в Україні флоту, який сьогодні складається із 82 одиниць різного класу та призначення. Судна компанії можуть працювати у будь-який період року, навіть у час льодового стану.
У 2021/22 маркетинговому році «НІБУЛОН» націлений підкорити наступну висоту у водних вантажних перевезеннях – 4,5-5 млн тонн і вище. Це новий виклик, над яким ми працюємо уже зараз.
“Реалізація такого рішення оптимізує логістичний ланцюжок водних перевезень компанії по Південному Бугу, а також покращує екологічну та інфраструктурну ефективність за цим напрямком. Адже кожен один такий рейс забезпечує транспортування по річці з Нової Одеси і Вознесенська на зовнішній рейд Миколаївського морського порту понад 9 тис. тонн вантажу замість 4 тис. тонн двома баржами “, – прокоментували в компанії.
ІЦ УАК за матеріалами nibulon
agroconf.org