Крім дефіциту інвентарного парку України необхідно враховувати його стан. В даний час термін експлуатації більше ніж 11 тис. вагонів-зерновозів становить 25-34 роки і ще 2 тис. од. – більше 35 років. Про це в інтерв’ю ІА «АПК-Інформ» заявив експерт українського логістичного ринку Сергій Кириленко
Він зазначив, що в цілому внаслідок старіння ж / д парку України спостерігається щорічне 10% скорочення перевезених обсягів, і в даний час цей показник не перевищує 2,9 млн. тонн на місяць, що особливо відчутно у піковий період сезону. «І це при зростаючих обсягах експорту сільгосппродукції з України і загальної потреби в 20-23 тис. хоперів на сьогоднішній день, згідно зі статистичними даними, загальний парк вагонів-зерновозів в Україні налічує близько 16 тис. од. При цьому більше 70% знаходиться в розпорядженні державних підприємств », – уточнив С.Кириленко.
За словами експерта, на сьогоднішній день логістика України тримається на приватному парку, і якщо в найближчі кілька років не вирішаться проблеми з дефіцитом хоперів шляхом будівництва, покупки або оренди вагонів-зерновозів, то ситуація може стати дуже плачевною. «Щоб цього не допустити, державі необхідно будувати близько 600-1000 вагонів-зерновозів на рік, це допомогло б проводити заміну техніки в міру її виходу з ладу», – уклав він.
https://www.apk-inform.com