Аграрний тиждень. Україна
» » АМПУ і ЄБРР підписали Угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах
» » АМПУ і ЄБРР підписали Угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах

    АМПУ і ЄБРР підписали Угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах






    27 листопада 2017 року у м. Лондон Адміністрація морських портів України (АМПУ) та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в присутності Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна підписали угоду про фінансування розробки техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проектів концесії ДП “Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт».

    За словами Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, ЄБРР зобов’язується покрити витрати на технічну допомогу в організаціїзазначених концесійних проектів, а також на підготовку справедливих і прозорих конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачів концесію двох державних стивідорних компаній. «Світові компанії в Україні — не фантазія і не примара. Це — майбутнє, яке ми щодня наближаємо. Я вдячний ЄБРР та іншим міжнародним партнерам, які вірять в те, що Україна змінюється, і що ми готові гарантувати чесні і прозорі правила на ринку. Переконаний, великі концесійні проекти в українських портах — питання найближчої перспективи»,— наголосив Володимир Омелян.

    «Реалізація концесійних проектів в морській галузі є логічним продовженням портової реформи, розпочатої у 2013 році. Розробка ТЕО і конкурсної документації на високому професійному рівні спільно з провідними міжнародними фінансовими організаціями стане запорукою прозорості конкурсу та економічної обґрунтованості концесії державних стивідорів. А успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави. Тільки за попередніми розрахунками, передача двох держстивідорів у концесію буде сприяти збільшенню вантажопотоку не менше, ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до 140 млн дол США», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

    Нагадаємо, 14 листопада 2017 року з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в портовій галузі Міністерство інфраструктури України і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали Меморандум про взаєморозуміння. IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах — ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“ і ДП „Херсонський морський торговельний порт“. IFC такожвивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“.

    Раніше, у червні 2017 року Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“, ДП „Херсонський морський торговельний порт“, залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“ і майна ДП „Адміністрація морських портів України“.

    http://uspa.gov.ua





    Схожі новини
  • В АМПУ готують дев’ять морпортів до концесії
  • Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію
  • Конкурс з концесії портів «Ольвія» та «Херсон» можуть оголосити в квітні
  • Співпраця з ЄБРР

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМПУ і ЄБРР підписали Угоду про спільну розробку проектів концесії в двох портах






27 листопада 2017 року у м. Лондон Адміністрація морських портів України (АМПУ) та Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в присутності Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна підписали угоду про фінансування розробки техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) проектів концесії ДП “Стивідорна компанія «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт».

За словами Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, ЄБРР зобов’язується покрити витрати на технічну допомогу в організаціїзазначених концесійних проектів, а також на підготовку справедливих і прозорих конкурсів для залучення приватних інвесторів до передачів концесію двох державних стивідорних компаній. «Світові компанії в Україні — не фантазія і не примара. Це — майбутнє, яке ми щодня наближаємо. Я вдячний ЄБРР та іншим міжнародним партнерам, які вірять в те, що Україна змінюється, і що ми готові гарантувати чесні і прозорі правила на ринку. Переконаний, великі концесійні проекти в українських портах — питання найближчої перспективи»,— наголосив Володимир Омелян.

«Реалізація концесійних проектів в морській галузі є логічним продовженням портової реформи, розпочатої у 2013 році. Розробка ТЕО і конкурсної документації на високому професійному рівні спільно з провідними міжнародними фінансовими організаціями стане запорукою прозорості конкурсу та економічної обґрунтованості концесії державних стивідорів. А успішна реалізація пілотних для галузі проектів створить основу для довгострокового інвестування в розвиток портів на зрозумілих і взаємовигідних умовах як для бізнесу, так і для держави. Тільки за попередніми розрахунками, передача двох держстивідорів у концесію буде сприяти збільшенню вантажопотоку не менше, ніж на 5,5 млн тонн і залученню інвестицій в обсязі до 140 млн дол США», — зазначив керівник АМПУ Райвіс Вецкаганс.

Нагадаємо, 14 листопада 2017 року з метою розвитку державно-приватного партнерства (ДПП) в портовій галузі Міністерство інфраструктури України і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали Меморандум про взаєморозуміння. IFC допоможе структурувати проекти ДПП в двох українських портах — ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“ і ДП „Херсонський морський торговельний порт“. IFC такожвивчить можливість структуризації проекту ДПП з розвитку залізнично-поромного комплексу в ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“.

Раніше, у червні 2017 року Мінінфраструктури затвердило плани підготовки і реалізації пілотних проектів з передачі в концесію державного майна ДП «Стивідорна компанія „Ольвія“, ДП „Херсонський морський торговельний порт“, залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт „Чорноморськ“ і майна ДП „Адміністрація морських портів України“.

http://uspa.gov.ua





Схожі новини
  • В АМПУ готують дев’ять морпортів до концесії
  • Підписано договір концесії спеціалізованого морського порту «Ольвія»
  • АМПУ і "Кернел" підписали угоду про взаємодію
  • Конкурс з концесії портів «Ольвія» та «Херсон» можуть оголосити в квітні
  • Співпраця з ЄБРР

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.