Аграрний тиждень. Україна
» » «Укрзалізниця» не була готова до збільшення перевезення зерна на 200% — УЗА
» » «Укрзалізниця» не була готова до збільшення перевезення зерна на 200% — УЗА

    «Укрзалізниця» не була готова до збільшення перевезення зерна на 200% — УЗА






    За останні два роки приріст зернових перевезень на залізниці склав більше 200%. До такого збільшення не була готова ні держава, ні «Укрзалізниця».

    Про це сказав президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов, пише Elevatorist.com.

    «Держава, яка повинна була сприяти розвитку позитивної динаміки на зерновому ринку при збільшенні врожайності та експорту, створила зворотній ефект. Не надавши ніякої альтернативи по доставці зерна в порт, була введена заборона на рух автотранспорту з перевантаженням. Хоча традиційно співвідношення доставки зерна з регіонів в порт було на користь автотранспорту. Як би ми не розповідали, що “Укрзалізниця” стала гірше працювати, що там неправильний менеджмент, вдумайтеся, приріст НЕ 2%, а понад 200%. Звичайно, вони не в змозі з цим впоратися», — зазначив Горбачьов.

    Він також додав, що в погіршенні ситуації з розподілом вагонів в останні два місяці, неправильно звинувачувати автоматизовану систему розподілу вагонів. Негативні тенденції, які призвели до подібного стану, склалися набагато раніше.

    За його словами, в складі «Укрзалізниці» працює 250 тис. співробітників. Регіональні залізниці мають різні підходи до роботи і свою клановість, що не дає центральному апарату ефективно координувати всі перевезення.

    «Вагонів на “Укрзалізниці” стало більше, ніж в минулому році. Темпи експорту зменшилися, в порівнянні з минулим роком. Здавалося б ситуація повинна бути більш м’яка. Але якщо в минулому році в листопаді щодня вантажилось близько 1700–1800 вагонів, то в цьому, 1000–1200. Таке скорочення на 50–60% спровоковано декількома факторами: і саботажем, і недоліком локомотивної тяги, і так далі. Трапляються ситуації, коли поїзди, завантажені зерном, просто стоять. Звичайно, це суттєва проблема», — вважає президент УЗА.

    Нагадаємо, станом на 1 листопада з початку 2017/18 МР Україна експортувала близько 14 млн тонн зерна, що на 1 млн тонн поступається показнику на звітну дату у попередньому сезоні.

    http://agravery.com





    Схожі новини
  • Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)
  • Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 35 млн тонн зернових вантажів
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • УЗА підтримує ініціативу графікових перевезень зерна
  • «Укрзалізниця» повністю готова до перевезення нового врожаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Укрзалізниця» не була готова до збільшення перевезення зерна на 200% — УЗА






За останні два роки приріст зернових перевезень на залізниці склав більше 200%. До такого збільшення не була готова ні держава, ні «Укрзалізниця».

Про це сказав президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов, пише Elevatorist.com.

«Держава, яка повинна була сприяти розвитку позитивної динаміки на зерновому ринку при збільшенні врожайності та експорту, створила зворотній ефект. Не надавши ніякої альтернативи по доставці зерна в порт, була введена заборона на рух автотранспорту з перевантаженням. Хоча традиційно співвідношення доставки зерна з регіонів в порт було на користь автотранспорту. Як би ми не розповідали, що “Укрзалізниця” стала гірше працювати, що там неправильний менеджмент, вдумайтеся, приріст НЕ 2%, а понад 200%. Звичайно, вони не в змозі з цим впоратися», — зазначив Горбачьов.

Він також додав, що в погіршенні ситуації з розподілом вагонів в останні два місяці, неправильно звинувачувати автоматизовану систему розподілу вагонів. Негативні тенденції, які призвели до подібного стану, склалися набагато раніше.

За його словами, в складі «Укрзалізниці» працює 250 тис. співробітників. Регіональні залізниці мають різні підходи до роботи і свою клановість, що не дає центральному апарату ефективно координувати всі перевезення.

«Вагонів на “Укрзалізниці” стало більше, ніж в минулому році. Темпи експорту зменшилися, в порівнянні з минулим роком. Здавалося б ситуація повинна бути більш м’яка. Але якщо в минулому році в листопаді щодня вантажилось близько 1700–1800 вагонів, то в цьому, 1000–1200. Таке скорочення на 50–60% спровоковано декількома факторами: і саботажем, і недоліком локомотивної тяги, і так далі. Трапляються ситуації, коли поїзди, завантажені зерном, просто стоять. Звичайно, це суттєва проблема», — вважає президент УЗА.

Нагадаємо, станом на 1 листопада з початку 2017/18 МР Україна експортувала близько 14 млн тонн зерна, що на 1 млн тонн поступається показнику на звітну дату у попередньому сезоні.

http://agravery.com





Схожі новини
  • Існуючий механізм подачі і розподілу залізничних вагонів не дає змоги Україні нарощувати виробництво і експорт зерна – експерти (фото, відео)
  • Укрзалізниця у 2020 році перевезла понад 35 млн тонн зернових вантажів
  • За 5 років врожай зерна в Україні може сягнути 113 млн т
  • УЗА підтримує ініціативу графікових перевезень зерна
  • «Укрзалізниця» повністю готова до перевезення нового врожаю

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.