Аграрний тиждень. Україна
» » 25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом
» » 25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом

    25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом






    Цього сезону 25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом, а залізничні перевезення так само залишаються в пріоритеті у аграріїв. Про це розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов в ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

    Нагадаємо, що тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%.

    За словами Горбачьова, якщо брати європейську модель, то там абсолютна інакша ситуація. В Європі лише 10% зернових вантажів перевозиться залізничним транспортом. Все інше ‒ авто та річковим транспортом.

    В Україні річкова система недорозвинена. По автомобільним дорогам існують суттєві обмеження. Ці обмеження були введенні нещодавно, тому бізнес ще не встиг адаптуватися до закупівлі нового автотранспорту.

    Закон, який обмежує рух автотранспорту вище 40 т ‒ збитковий і недоопрацьований. Дороги руйнують не автівки, а колеса, які знаходяться на полотні. Тому обмежувати потрібно навантаження на вісь, а не вагу транспорту», ‒ вважає президент УЗА.

    І додає, що найефективніший спосіб ‒ річкові перевезення, але сьогодні в Україні потрібно прикласти не мало зусиль для розвитку цього напрямку.

    Я маю надію, що в Україні почнуть розвиватися річкові перевезення. Річки знімають навантаження з залізниці та автомобільних доріг. В Європі 50% транспортування зерна відбувається саме по річках. Але це довгострокова надія, адже для розвитку річок потрібно побудувати буксирів, барж, річкових елеваторів. Це дуже інвестиційно важко для українських компаній. Навіть для міжнародних це складно і потребує певного часу», ‒ зазначає експерт.

    І додає, що найшвидший спосіб доставки ‒ автотранспорт.

    Але при цьому потрібно економічне обґрунтування його використання, оскільки він конкурує з залізницею та річками. Коли ціна доставки автотранспортом стає в 2-3 рази більшою за залізничну, то виробники чи трейдери краще почекають декілька тижнів, ніж будуть переплачувати», ‒ підсумував Микола Горбачьов.

    Нагадаємо, що раніше група депутатів розробила та зареєструвала законопроект 2475а-3 «Про внутрішній водний транспорт», який має на меті запровадити гармонізоване з європейською системою регулювання ринку послуг внутрішнього водного транспорту задля відродження внутрішнього водного транспорту України.

    https://agropolit.com





    Схожі новини
  • Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень
  • В Україні знижуються обсяги перевезення зерна залізницею
  • ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає
  • “Укрзалізниця” знижує рентабельність виробництва зернових в Україні – Президент УЗА
  • Перевезення зернових річковим транспортом склали понад 150 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом






Цього сезону 25% зернових в Україні перевозяться автотранспортом, а залізничні перевезення так само залишаються в пріоритеті у аграріїв. Про це розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов в ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

Нагадаємо, що тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%.

За словами Горбачьова, якщо брати європейську модель, то там абсолютна інакша ситуація. В Європі лише 10% зернових вантажів перевозиться залізничним транспортом. Все інше ‒ авто та річковим транспортом.

В Україні річкова система недорозвинена. По автомобільним дорогам існують суттєві обмеження. Ці обмеження були введенні нещодавно, тому бізнес ще не встиг адаптуватися до закупівлі нового автотранспорту.

Закон, який обмежує рух автотранспорту вище 40 т ‒ збитковий і недоопрацьований. Дороги руйнують не автівки, а колеса, які знаходяться на полотні. Тому обмежувати потрібно навантаження на вісь, а не вагу транспорту», ‒ вважає президент УЗА.

І додає, що найефективніший спосіб ‒ річкові перевезення, але сьогодні в Україні потрібно прикласти не мало зусиль для розвитку цього напрямку.

Я маю надію, що в Україні почнуть розвиватися річкові перевезення. Річки знімають навантаження з залізниці та автомобільних доріг. В Європі 50% транспортування зерна відбувається саме по річках. Але це довгострокова надія, адже для розвитку річок потрібно побудувати буксирів, барж, річкових елеваторів. Це дуже інвестиційно важко для українських компаній. Навіть для міжнародних це складно і потребує певного часу», ‒ зазначає експерт.

І додає, що найшвидший спосіб доставки ‒ автотранспорт.

Але при цьому потрібно економічне обґрунтування його використання, оскільки він конкурує з залізницею та річками. Коли ціна доставки автотранспортом стає в 2-3 рази більшою за залізничну, то виробники чи трейдери краще почекають декілька тижнів, ніж будуть переплачувати», ‒ підсумував Микола Горбачьов.

Нагадаємо, що раніше група депутатів розробила та зареєструвала законопроект 2475а-3 «Про внутрішній водний транспорт», який має на меті запровадити гармонізоване з європейською системою регулювання ринку послуг внутрішнього водного транспорту задля відродження внутрішнього водного транспорту України.

https://agropolit.com





Схожі новини
  • Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень
  • В Україні знижуються обсяги перевезення зерна залізницею
  • ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає
  • “Укрзалізниця” знижує рентабельність виробництва зернових в Україні – Президент УЗА
  • Перевезення зернових річковим транспортом склали понад 150 тис. тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.