Аграрний тиждень. Україна
» » Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень
» » Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень

    Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень






    31 жовтня тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%. Чи відіб’ється зростання тарифів на зерновій галузі, розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

    Нагадаємо, що за словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цьогорічний розмір індексації тарифів на перевезення вантажів 15% – це компромісне рішення, котре визріло в ході тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та учасників ринку перевезень.  

    За словами Горбачьова, за цей рік інфляція склала більше 15%, тому підвищення тарифів було передбачуваним. Він наголосив, що головне питання не в ціні, а тому, щоб залізниця працювала належним чином.

    Сьогодні головне, щоб залізниця не «лягла» і не зупинилася. Ми не маємо іншої залізниці, не маємо вибору. Немає такого, що одна державна, інша — приватна. І якщо складається така ситуація, що залізниця, на якій працює 250 тис. людей, не в змозі виплачувати конкурентні  заробітні плати, то люди розвертаються і йдуть. А ми отримуємо цілі відділи без людей, які могли б формувати потяги для відправок. То куди ж ми зайдемо з таким управлінням?», — зазначив президент УЗА.

    Саме тому, за його словами, зерновики підтримують будь яке економічно обґрунтоване рішення. Зокрема й підвищення тарифів.

    Єдине наше прохання: не проїдайте цих грошей. Використовуйте на інвестування у власну інфраструктуру. Хай купують тепловози, електровози, будують вагони, розвиваються. А якщо вони просто візьмуть ці кошти і потратять, то це буде шлях у нікуди», — підсумував Микола Горбачьов.

    https://agropolit.com





    Схожі новини
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень






31 жовтня тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%. Чи відіб’ється зростання тарифів на зерновій галузі, розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

Нагадаємо, що за словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цьогорічний розмір індексації тарифів на перевезення вантажів 15% – це компромісне рішення, котре визріло в ході тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та учасників ринку перевезень.  

За словами Горбачьова, за цей рік інфляція склала більше 15%, тому підвищення тарифів було передбачуваним. Він наголосив, що головне питання не в ціні, а тому, щоб залізниця працювала належним чином.

Сьогодні головне, щоб залізниця не «лягла» і не зупинилася. Ми не маємо іншої залізниці, не маємо вибору. Немає такого, що одна державна, інша — приватна. І якщо складається така ситуація, що залізниця, на якій працює 250 тис. людей, не в змозі виплачувати конкурентні  заробітні плати, то люди розвертаються і йдуть. А ми отримуємо цілі відділи без людей, які могли б формувати потяги для відправок. То куди ж ми зайдемо з таким управлінням?», — зазначив президент УЗА.

Саме тому, за його словами, зерновики підтримують будь яке економічно обґрунтоване рішення. Зокрема й підвищення тарифів.

Єдине наше прохання: не проїдайте цих грошей. Використовуйте на інвестування у власну інфраструктуру. Хай купують тепловози, електровози, будують вагони, розвиваються. А якщо вони просто візьмуть ці кошти і потратять, то це буде шлях у нікуди», — підсумував Микола Горбачьов.

https://agropolit.com





Схожі новини
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.