Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень
АТУ»Новини»Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень

    Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень






    31 жовтня тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%. Чи відіб’ється зростання тарифів на зерновій галузі, розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

    Нагадаємо, що за словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цьогорічний розмір індексації тарифів на перевезення вантажів 15% – це компромісне рішення, котре визріло в ході тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та учасників ринку перевезень.  

    За словами Горбачьова, за цей рік інфляція склала більше 15%, тому підвищення тарифів було передбачуваним. Він наголосив, що головне питання не в ціні, а тому, щоб залізниця працювала належним чином.

    Сьогодні головне, щоб залізниця не «лягла» і не зупинилася. Ми не маємо іншої залізниці, не маємо вибору. Немає такого, що одна державна, інша — приватна. І якщо складається така ситуація, що залізниця, на якій працює 250 тис. людей, не в змозі виплачувати конкурентні  заробітні плати, то люди розвертаються і йдуть. А ми отримуємо цілі відділи без людей, які могли б формувати потяги для відправок. То куди ж ми зайдемо з таким управлінням?», — зазначив президент УЗА.

    Саме тому, за його словами, зерновики підтримують будь яке економічно обґрунтоване рішення. Зокрема й підвищення тарифів.

    Єдине наше прохання: не проїдайте цих грошей. Використовуйте на інвестування у власну інфраструктуру. Хай купують тепловози, електровози, будують вагони, розвиваються. А якщо вони просто візьмуть ці кошти і потратять, то це буде шлях у нікуди», — підсумував Микола Горбачьов.

    https://agropolit.com





    Схожі новини
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Як відіб’ється на зерновиках подорожчання залізничних вантажоперевезень

04 жовтень, Розділ Новини, переглядів 1 351





31 жовтня тарифи на залізничні вантажні перевезення збільшено на 15%. Чи відіб’ється зростання тарифів на зерновій галузі, розповів президент Української зернової асоціації Микола Горбачьов у ексклюзивному коментарі кореспонденту AgroPolit.com.

Нагадаємо, що за словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, цьогорічний розмір індексації тарифів на перевезення вантажів 15% – це компромісне рішення, котре визріло в ході тривалого діалогу ПАТ «Укрзалізниця» та учасників ринку перевезень.  

За словами Горбачьова, за цей рік інфляція склала більше 15%, тому підвищення тарифів було передбачуваним. Він наголосив, що головне питання не в ціні, а тому, щоб залізниця працювала належним чином.

Сьогодні головне, щоб залізниця не «лягла» і не зупинилася. Ми не маємо іншої залізниці, не маємо вибору. Немає такого, що одна державна, інша — приватна. І якщо складається така ситуація, що залізниця, на якій працює 250 тис. людей, не в змозі виплачувати конкурентні  заробітні плати, то люди розвертаються і йдуть. А ми отримуємо цілі відділи без людей, які могли б формувати потяги для відправок. То куди ж ми зайдемо з таким управлінням?», — зазначив президент УЗА.

Саме тому, за його словами, зерновики підтримують будь яке економічно обґрунтоване рішення. Зокрема й підвищення тарифів.

Єдине наше прохання: не проїдайте цих грошей. Використовуйте на інвестування у власну інфраструктуру. Хай купують тепловози, електровози, будують вагони, розвиваються. А якщо вони просто візьмуть ці кошти і потратять, то це буде шлях у нікуди», — підсумував Микола Горбачьов.

https://agropolit.com





Схожі новини
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Укрзалізниця у 2021 році не пропонуватиме підвищувати тарифи на вантажні перевезення
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.