Підвищення тарифів на вантажоперевезення залізницею в перспективі послабить конкурентні позиції «Укрзалізниці» (УЗ) і додасть переваг альтернативним видам перевезень, зокрема, — річковим.
Тарифний комітет Мінінфраструктури погодив підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення
Про це заявив керівник експертного спрямування ЦТС-Консалтинг Андрій Шкляр, пише cfts.org.ua.
«Це тільки з першого погляду головним бенефіціаром підвищення є УЗ — насправді кожне підвищення залізничних тарифів послаблює конкурентні позиції залізниці, додаючи переваг альтернативним перевезенням. І якщо у автотранспорту охоплення обмежене, то річка підсилює позиції на середніх і далеких відстанях за рахунок розширення так званого “коридору охоплення” річки — території, з якої вартість логістики по річці порівнянна з відправленнями іншими видами транспорту», — зазначив експерт.
«Наші оцінки по річці Дніпро говорять про те, що 15% підвищення тарифів на залізничні перевезення збільшує вантажний потенціал Дніпра приблизно на 9–10 млн тонн. Це, звісно, не говорить про те, що ці вантажі завтра підуть по річці, адже є інші обмежувальні фактори: флот, термінали, існуючі контракти за розмірами партій і так далі. Проте — це ті додаткові обсяги, при яких перевезення по річці стають економічно обґрунтованими», — резюмував Шкляр.
Нагадаємо, з 31 жовтня поточного року тарифи на залізничні перевезення підвищились на 15%.
http://agravery.com