Аграрний тиждень. Україна
» » Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН
» » Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН

    Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН


    Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН

    Приклад компанії щодо відродження українських внутрішніх водних шляхів, суднобудування і судноплавства, створення власного сучасного флоту наразі почали переймати інші вітчизняні підприємства різних галузей. Наразі країна поступово нарощує обсяги річкових перевезень, і хоча поки переважно вантажних, та є надія і на відродження пасажирських. Зростання водогосподарського комплексу України має відчутний мультиплікаційний ефект, даючи поштовх для розвитку інших галузей економіки, постійно створюючи нові робочі місця і забезпечуючи бюджетні надходження. Такому розвиткові мала би сприяти належна законодавча база в державі, натомість чинні закони швидше покликані зруйнувати не лише українського суднобудівника і судноплавця, а й несуть загрозу людям, довкіллю і суверенітету країни. Про колізії в законодавстві та про те, як від них убезпечитись, ми говоримо з заступником генерального директора по взаємодії з органами влади ТОВ СП «НІБУЛОН» Михайлом Різаком.

    "Закон України 1054-ІХ «Про внутрішній водний транспорт» дозволяє скидати стічні води суден, що здійснюють внутрішнє плавання, прямо в річку. Це зрештою спричинить погіршення екологічного стану українських річок, особливо Дніпра, який є джерелом питної води для майже половини населення України.

    Статтею 9 Закону України 1054-ІХ скасовано портові збори для суден зі збільшеною осадкою 4,5 метрів, тобто проєктів суден, що системно експлуатуються на російських річках Волга та Дон (зокрема проєкти «Волго-Дон», яких побудовано понад 250 шт. за проєктами 507, 1565 1566 у різних варіаціях та інших суден), які найближчим часом будуть заборонені до експлуатації в РФ, якщо вони не збудовані на верфях РФ. Крім цього, пунктом 2 частини другої статті 9 цього документу скасовано портові збори для міжнародних рейсів, що призводить до мільярдних втрат держпідприємства «Адміністрація морських портів України” (ДП “АМПУ»), 80% дивідендів якого потрапляють до державного бюджету України.

    Пунктом другим частини другої статті 9 Закону України 1054-ІХ закріплено підхід, який спотворює конкуренцію, суперечить пункту 105 Розпорядження КМУ 1413-р та суперечить принципу передбачуваності державної регуляторної політики. Це в подальшому знищить пріоритетну галузь економіки - суднобудування, адже відпаде потреба будувати новий флот по спецпроєктам для річок України, якщо ринок заповниться старим флотом, що експлуатувався на внутрішніх водних шляхах РФ.

    Вперше фактично узаконено «контрабанду» пального, без сплати податків та мит, іноземним флотом! Тоді як судновласники, флот яких ходить під Державним Прапором України, сплачують акцизний податок на пальне та перебувають в дискримінаційному становищі. За даними видання «Голос України», 15 років тому в Україні на судна поставлялося до 500 тис. тонн бункера (паливно-мастильних матеріалів у т.ч. пального), а сьогодні рівень бункерування, що залишився в українських портах, не перевищує 40-50 тис. тонн. Таке падіння пояснюється введенням 2011 року Податковим кодексом України акцизу на пальне із одночасним ігноруванням практики ЄС щодо звільнення від акцизу пального для суден внутрішнього плавання. Фіскальна політика призвела до спотворення конкуренції і знищення цілої галузі економіки - бункерування морських суден. Судна типу «Делфі» заполонили перші кілометри поза дванадцятимильною зоною України, що підтверджується даними локацій місцезнаходження суден в морі, та знищили тисячі робочих місць в Україні" - розповідає Михайло Різак.

    Заступник генерального директора, Михайло Різак зазначає, що потрібно реагувати на загрози та, підтверджуючи європейську ідентичність Українського народу, реалізовувати політику європейського та євроатлантичного курсу України, як це й передбачено Конституцією України.

    Президент України вже підтвердив реалізацію цих курсів прийнятими Указами Президента №348/2021 «Про Стратегію комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року» та №448/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 30 липня 2021 року «Про Стратегію зовнішньополітичної діяльності України»».

    За дорученням Президента України Володимира Зеленського ДК «Укроборонпром» 11.06.2021 р. Наказом №219 створив міжвідомчу Робочу групу з розробки Стратегії розвитку суднобудівної промисловості на період до 2030 року (Стратегія суднобудування) та пакетів законопроєктів, що спрямовані на її реалізацію, до складу якої включені фахівці АСУ «УКРСУДПРОМ», ТОВ СП «НІБУЛОН» та інші суднобудівні заводи.

    ІЦ УАК за матеріалами agroprofi

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українця портібен новий - НІБУЛОН
  • «НІБУЛОН» – надійний постачальник сучасного флоту для українських компаній
  • «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН


Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українцям портібен новий - НІБУЛОН

Приклад компанії щодо відродження українських внутрішніх водних шляхів, суднобудування і судноплавства, створення власного сучасного флоту наразі почали переймати інші вітчизняні підприємства різних галузей. Наразі країна поступово нарощує обсяги річкових перевезень, і хоча поки переважно вантажних, та є надія і на відродження пасажирських. Зростання водогосподарського комплексу України має відчутний мультиплікаційний ефект, даючи поштовх для розвитку інших галузей економіки, постійно створюючи нові робочі місця і забезпечуючи бюджетні надходження. Такому розвиткові мала би сприяти належна законодавча база в державі, натомість чинні закони швидше покликані зруйнувати не лише українського суднобудівника і судноплавця, а й несуть загрозу людям, довкіллю і суверенітету країни. Про колізії в законодавстві та про те, як від них убезпечитись, ми говоримо з заступником генерального директора по взаємодії з органами влади ТОВ СП «НІБУЛОН» Михайлом Різаком.

"Закон України 1054-ІХ «Про внутрішній водний транспорт» дозволяє скидати стічні води суден, що здійснюють внутрішнє плавання, прямо в річку. Це зрештою спричинить погіршення екологічного стану українських річок, особливо Дніпра, який є джерелом питної води для майже половини населення України.

Статтею 9 Закону України 1054-ІХ скасовано портові збори для суден зі збільшеною осадкою 4,5 метрів, тобто проєктів суден, що системно експлуатуються на російських річках Волга та Дон (зокрема проєкти «Волго-Дон», яких побудовано понад 250 шт. за проєктами 507, 1565 1566 у різних варіаціях та інших суден), які найближчим часом будуть заборонені до експлуатації в РФ, якщо вони не збудовані на верфях РФ. Крім цього, пунктом 2 частини другої статті 9 цього документу скасовано портові збори для міжнародних рейсів, що призводить до мільярдних втрат держпідприємства «Адміністрація морських портів України” (ДП “АМПУ»), 80% дивідендів якого потрапляють до державного бюджету України.

Пунктом другим частини другої статті 9 Закону України 1054-ІХ закріплено підхід, який спотворює конкуренцію, суперечить пункту 105 Розпорядження КМУ 1413-р та суперечить принципу передбачуваності державної регуляторної політики. Це в подальшому знищить пріоритетну галузь економіки - суднобудування, адже відпаде потреба будувати новий флот по спецпроєктам для річок України, якщо ринок заповниться старим флотом, що експлуатувався на внутрішніх водних шляхах РФ.

Вперше фактично узаконено «контрабанду» пального, без сплати податків та мит, іноземним флотом! Тоді як судновласники, флот яких ходить під Державним Прапором України, сплачують акцизний податок на пальне та перебувають в дискримінаційному становищі. За даними видання «Голос України», 15 років тому в Україні на судна поставлялося до 500 тис. тонн бункера (паливно-мастильних матеріалів у т.ч. пального), а сьогодні рівень бункерування, що залишився в українських портах, не перевищує 40-50 тис. тонн. Таке падіння пояснюється введенням 2011 року Податковим кодексом України акцизу на пальне із одночасним ігноруванням практики ЄС щодо звільнення від акцизу пального для суден внутрішнього плавання. Фіскальна політика призвела до спотворення конкуренції і знищення цілої галузі економіки - бункерування морських суден. Судна типу «Делфі» заполонили перші кілометри поза дванадцятимильною зоною України, що підтверджується даними локацій місцезнаходження суден в морі, та знищили тисячі робочих місць в Україні" - розповідає Михайло Різак.

Заступник генерального директора, Михайло Різак зазначає, що потрібно реагувати на загрози та, підтверджуючи європейську ідентичність Українського народу, реалізовувати політику європейського та євроатлантичного курсу України, як це й передбачено Конституцією України.

Президент України вже підтвердив реалізацію цих курсів прийнятими Указами Президента №348/2021 «Про Стратегію комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року» та №448/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 30 липня 2021 року «Про Стратегію зовнішньополітичної діяльності України»».

За дорученням Президента України Володимира Зеленського ДК «Укроборонпром» 11.06.2021 р. Наказом №219 створив міжвідомчу Робочу групу з розробки Стратегії розвитку суднобудівної промисловості на період до 2030 року (Стратегія суднобудування) та пакетів законопроєктів, що спрямовані на її реалізацію, до складу якої включені фахівці АСУ «УКРСУДПРОМ», ТОВ СП «НІБУЛОН» та інші суднобудівні заводи.

ІЦ УАК за матеріалами agroprofi

agroconf.org





Схожі новини
  • Закон про ВВТ, що має відстоювати національні інтереси, фактично споворений. Українця портібен новий - НІБУЛОН
  • «НІБУЛОН» – надійний постачальник сучасного флоту для українських компаній
  • «НІБУЛОН» встановив новий рекорд з річкових перевезень
  • Можливості сучасного флоту компанії «НІБУЛОН» підтверджуються новими рекордами з експорту
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.