Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні
АТУ»Новини»Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні

    Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні


    Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні

    У Федерації роботодавців транспорту України заявили, що рішення Мінінфраструктури щодо списання залізничних вагонів за віком призведе до катастрофічних для вітчизняної економіки наслідків.

    Генеральний директор Федерації В. Гусак заявив, «що в разі прийняття відповідного наказу до 2028 року прийдеться списати майже 50 тис одиниць рухомого складу, насамперед напіввагонів та зерновозів, що складатиме половину наявного парку. При цьому Мінінфраструктури сподівається, що відповідна кількість вагонів буде побудована для заміни, зокрема 15-20 тисяч вагонів придбає або побудує Укрзалізниця і 30 тис вагонів забезпечать приватні учасники ринку. Проте ні приватний бізнес, ні УЗ не мають коштів для закупівлі нових вагонів, а ініціатори рішення не називають джерел, з яких можна буде взяти гроші».

    Укрзалізниця вже давно не виконує свою інвестиційну програму, і навіть у найкращі роки її виконання не перевищувало 70%. У 2019 році компанія виконала лише половину заявлених капітальних інвестицій. Тому існують значні сумніви у спроможності УЗ побудувати потрібну кількість вагонів.

    Приватним учасникам ринку для придбання 30 тис вагонів потрібно 50-60 млрд грн, яких вони поки не мають.

    У Федерації вважають, що прийняття вказаного рішення призведе до значного дефіциту залізничних вагонів та, як наслідок, міліардних збитків для держави та приватного бізнеса. Потенційний дефіцит вагонів експерти оцінюють у 20-30 тисяч, внаслідок чого Укрзалізниця може скоротити залізничні перевезення вантажів на 20% або 60 млн т, що еквівалентно 15 млрд грн. Як наслідок, скоротиться виробництво у вітчизняного бізнеса, а валютні та податкові надходження зменшаться на міліарди доларів та гривень.

    Раніше екс-міністр інфраструктури В. Омелян заявляв, що оновлювати рухомий парк Укрзалізниці потрібно, але спочатку бажано модернізувати залізничну інфраструктуру та підвищити якість перевезень.

    ІЦ УАК за матеріалами graintrade

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • З початку поточного року залізниці України перевезли на 1,5 млн. тонн зернових більше, ніж у минулому році
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні

29 жовтень, Розділ Новини, переглядів 1 585

Списання вагонів за віком може призвести до економічної катастрофи в Україні

У Федерації роботодавців транспорту України заявили, що рішення Мінінфраструктури щодо списання залізничних вагонів за віком призведе до катастрофічних для вітчизняної економіки наслідків.

Генеральний директор Федерації В. Гусак заявив, «що в разі прийняття відповідного наказу до 2028 року прийдеться списати майже 50 тис одиниць рухомого складу, насамперед напіввагонів та зерновозів, що складатиме половину наявного парку. При цьому Мінінфраструктури сподівається, що відповідна кількість вагонів буде побудована для заміни, зокрема 15-20 тисяч вагонів придбає або побудує Укрзалізниця і 30 тис вагонів забезпечать приватні учасники ринку. Проте ні приватний бізнес, ні УЗ не мають коштів для закупівлі нових вагонів, а ініціатори рішення не називають джерел, з яких можна буде взяти гроші».

Укрзалізниця вже давно не виконує свою інвестиційну програму, і навіть у найкращі роки її виконання не перевищувало 70%. У 2019 році компанія виконала лише половину заявлених капітальних інвестицій. Тому існують значні сумніви у спроможності УЗ побудувати потрібну кількість вагонів.

Приватним учасникам ринку для придбання 30 тис вагонів потрібно 50-60 млрд грн, яких вони поки не мають.

У Федерації вважають, що прийняття вказаного рішення призведе до значного дефіциту залізничних вагонів та, як наслідок, міліардних збитків для держави та приватного бізнеса. Потенційний дефіцит вагонів експерти оцінюють у 20-30 тисяч, внаслідок чого Укрзалізниця може скоротити залізничні перевезення вантажів на 20% або 60 млн т, що еквівалентно 15 млрд грн. Як наслідок, скоротиться виробництво у вітчизняного бізнеса, а валютні та податкові надходження зменшаться на міліарди доларів та гривень.

Раніше екс-міністр інфраструктури В. Омелян заявляв, що оновлювати рухомий парк Укрзалізниці потрібно, але спочатку бажано модернізувати залізничну інфраструктуру та підвищити якість перевезень.

ІЦ УАК за матеріалами graintrade

agroconf.org





Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • З початку поточного року залізниці України перевезли на 1,5 млн. тонн зернових більше, ніж у минулому році
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.